Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Elastyczny mózg Kreatywne myślenie w czasach niepewności i chaosu

Elastyczny mózg Kreatywne myślenie w czasach niepewności i chaosu

39.99zł
31.99zł
Unity i C#. Podstawy programowania gier 37.00zł 27.75zł
Unity i C#. Podstawy programowania gier

Tytuł: Unity i C#. Podstawy programowania gier
Autor: Ewa Ross, Jacek Ross
ISBN: 978-83-283-4390-0
Ilość stron: 176
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 37.00zł 27.75zł


Zdobądź pracę marzeń - zostań programistą Unity!

• Poznaj środowisko pracy
• Naucz się tworzyć sceny
• Buduj ciekawe projekty

Unity to zintegrowane środowisko umożliwiające tworzenie trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier oraz różnego rodzaju interaktywnych treści, takich jak wizualizacje i animacje komputerowe.

Wieloplatformowość rozwiązania, prostota używania, bogate funkcje, możliwość generowania materiałów prezentowanych na różnych urządzeniach oraz obsługa różnych języków skryptowych zadecydowały o niezwykłej popularności Unity i spowodowały, że to jeden z najczęściej wykorzystywanych silników gier komputerowych.

Jeśli marzysz o karierze twórcy gier, lecz obawiasz się, że nie uda Ci się opanować sztuki programowania, przekonaj się, że to wcale nie jest takie trudne! Dzięki tej książce sprawnie i pewnie wkroczysz w świat tworzenia gier komputerowych za pomocą języka C# w środowisku Unity.

Szybko się dowiesz, co trzeba zrobić, aby opanować niezbędne podstawy. Za sprawą dobrze przemyślanych lekcji osiągniesz kolejne stopnie wtajemniczenia, a zadania i podpowiedzi umożliwią Ci utrwalenie swojej wiedzy i sprawdzenie jej w praktyce. Bez nadmiaru teorii i prosto do celu — właśnie tak nauczysz się Unity!

• Instalacja i przegląd środowiska pracy
• Podstawowe operacje i komponenty Unity
• Tworzenie skryptów oraz kompilacja projektu
• Inżynieria oprogramowania, procesy i dokumentacja
• Podstawy programowania w języku C#
• Typy danych i konstrukcje programistyczne
• Debugowanie programu i używanie zewnętrznego kodu

Tworzenie gier z Unity? To nic trudnego!

Jacek Ross - ma wieloletnie doświadczenie w programowaniu i tworzeniu oprogramowania. Jest autorem popularnych książek na temat PHP i bezpiecznego programowania: PHP i HTML. Tworzenie dynamicznych stron WWW, Bezpieczne programowanie. Aplikacje hakeroodporne i PHP5. Bezpieczne programowanie. Leksykon kieszonkowy.

Ewa Ross - blogerka, dziennikarka, autorka kursów. Ma doświadczenie menedżerskie. Prywatnie pasjonatka fotografii.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

Unity i C#. Podstawy programowania gier
Tytuł książki: "Unity i C#. Podstawy programowania gier"
Autor: Ewa Ross, Jacek Ross
Wydawnictwo: Helion
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „Unity i C#. Podstawy programowania gier”, kupili także:

Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych, Liana Evans, Wydawnictwo Helion

Sztuka kierowania zespołem handlowym Zestaw multimedialny, Andrzej Niemczyk, Jerzy Paśnik, Wydawnictwo Onepress

5 (pięć) prac które zmieniły oblicze fizyki Wydanie II Albert Einstein, Albert Einstein, Wydawnictwo WUW

Zaginione skarby faraonów, G.F.L STANGLMEIER, Wydawnictwo Amber
<b>Wizualizacja danych. Pulpity nawigacyjne i raporty w Excelu</b>, <font color="navy">Dick Kusleika</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Wizualizacja danych. Pulpity nawigacyjne i raporty w Excelu, Dick Kusleika, Wydawnictwo Helion

Mambo ćwiczenia, Łukasz Suma, Wydawnictwo Helion

Komputer Rozwiązywanie problemów dla seniorów, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion

Bezpieczeństwo systemów informatycznych. Zasady i praktyka. Wydanie IV. Tom 1, William Stallings, Lawrie Brown, Wydawnictwo Helion

Rachunek błędów dla inżynierów, Zbigniew Kotulski, Wojciech Szczepiński, Wydawnictwo WNT

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami