Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami

Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami

49.00zł
41.65zł
Unity i C#. Podstawy programowania gier 37.00zł 27.01zł
Unity i C#. Podstawy programowania gier

Tytuł: Unity i C#. Podstawy programowania gier
Autor: Ewa Ross, Jacek Ross
ISBN: 978-83-283-4390-0
Ilość stron: 176
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 37.00zł 27.01zł


Zdobądź pracę marzeń - zostań programistą Unity!

• Poznaj środowisko pracy
• Naucz się tworzyć sceny
• Buduj ciekawe projekty

Unity to zintegrowane środowisko umożliwiające tworzenie trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier oraz różnego rodzaju interaktywnych treści, takich jak wizualizacje i animacje komputerowe.

Wieloplatformowość rozwiązania, prostota używania, bogate funkcje, możliwość generowania materiałów prezentowanych na różnych urządzeniach oraz obsługa różnych języków skryptowych zadecydowały o niezwykłej popularności Unity i spowodowały, że to jeden z najczęściej wykorzystywanych silników gier komputerowych.

Jeśli marzysz o karierze twórcy gier, lecz obawiasz się, że nie uda Ci się opanować sztuki programowania, przekonaj się, że to wcale nie jest takie trudne! Dzięki tej książce sprawnie i pewnie wkroczysz w świat tworzenia gier komputerowych za pomocą języka C# w środowisku Unity.

Szybko się dowiesz, co trzeba zrobić, aby opanować niezbędne podstawy. Za sprawą dobrze przemyślanych lekcji osiągniesz kolejne stopnie wtajemniczenia, a zadania i podpowiedzi umożliwią Ci utrwalenie swojej wiedzy i sprawdzenie jej w praktyce. Bez nadmiaru teorii i prosto do celu — właśnie tak nauczysz się Unity!

• Instalacja i przegląd środowiska pracy
• Podstawowe operacje i komponenty Unity
• Tworzenie skryptów oraz kompilacja projektu
• Inżynieria oprogramowania, procesy i dokumentacja
• Podstawy programowania w języku C#
• Typy danych i konstrukcje programistyczne
• Debugowanie programu i używanie zewnętrznego kodu

Tworzenie gier z Unity? To nic trudnego!

Jacek Ross - ma wieloletnie doświadczenie w programowaniu i tworzeniu oprogramowania. Jest autorem popularnych książek na temat PHP i bezpiecznego programowania: PHP i HTML. Tworzenie dynamicznych stron WWW, Bezpieczne programowanie. Aplikacje hakeroodporne i PHP5. Bezpieczne programowanie. Leksykon kieszonkowy.

Ewa Ross - blogerka, dziennikarka, autorka kursów. Ma doświadczenie menedżerskie. Prywatnie pasjonatka fotografii.

Unity i C#. Podstawy programowania gier
Tytuł książki: "Unity i C#. Podstawy programowania gier"
Autor: Ewa Ross, Jacek Ross
Wydawnictwo: HELION
Cena: 37.00zł 27.01zł
Klienci, którzy kupili „Unity i C#. Podstawy programowania gier”, kupili także:
<b>PHP5 zaawansowane programowanie</b>, <font color="navy">Edward Lecky-Thompson, Heow Eide-Goodman, Steven D. Nowicki, Alec Cove</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP5 zaawansowane programowanie, Edward Lecky-Thompson, Heow Eide-Goodman, Steven D. Nowicki, Alec Cove, Wydawnictwo HELION
<b>Droga na szczyt</b>, <font color="navy">Donald J. Trump</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Droga na szczyt, Donald J. Trump, Wydawnictwo Onepress
<b>Word 2016 PL. Ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Grzegorz Kowalczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Word 2016 PL. Ćwiczenia praktyczne, Grzegorz Kowalczyk, Wydawnictwo HELION
<b>JavaScript i jQuery Nieoficjalny podręcznik. Wydanie I</b>, <font color="navy">David Sawyer McFarland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
JavaScript i jQuery Nieoficjalny podręcznik. Wydanie I, David Sawyer McFarland, Wydawnictwo HELION
<b>(NIE)GRZECZNI? Codzienne sytuacje widziane oczami rodzica i dziecka</b>, <font color="navy">Małgorzata Bajko, Monika Janiszewska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
(NIE)GRZECZNI? Codzienne sytuacje widziane oczami rodzica i dziecka, Małgorzata Bajko, Monika Janiszewska, Wydawnictwo Sensus
<b>Transakcje i monety internetowe Kryptologia a biznes - bezpieczeństwo stosowane</b>, <font color="navy">Marek Węgrzyn, Janusz Jabłoński, Marcina Nowakowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Transakcje i monety internetowe Kryptologia a biznes - bezpieczeństwo stosowane, Marek Węgrzyn, Janusz Jabłoński, Marcina Nowakowski, Wydawnictwo BTC
<b>Myśleć jak Edison</b>, <font color="navy">Michael J. Gelb</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Rebis</font>
Myśleć jak Edison, Michael J. Gelb, Wydawnictwo Rebis
<b>Fotografia cyfrowa Poradnik bez kantów</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografia cyfrowa Poradnik bez kantów, Witold Wrotek, Wydawnictwo HELION
<b>PHP5 nowe możliwości</b>, <font color="navy">Adam Trachtenberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP5 nowe możliwości, Adam Trachtenberg, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Ekonometria
Matematyka finansowa Podstawy teoretyczne, przykłady, zadania Wydanie 6

Matematyka finansowa Podstawy teoretyczne, przykłady, zadania Wydanie 6

42.00zł
35.70zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 3. Projektowanie Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION

piątek, 22 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami