Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Hydraulika urządzeń wodociągowych Tom 2

Hydraulika urządzeń wodociągowych Tom 2

69.00zł
55.89zł
Unity w akcji 69.00zł
Unity w akcji

Tytuł: Unity w akcji
Tytuł oryginalny Unity in Action: Multiplatform Game Development in C# with Unity 5
Autor: Joe Hocking
ISBN: 978-83-283-3519-6
Ilość stron: 384
Data wydania: 08/2017
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł


Warunkiem zbudowania dobrej gry jest staranne opracowanie jej mechaniki, czyli poszczególnych akcji i systemu tych akcji. Gry, które odniosły największy sukces, charakteryzują się innowacyjną i interesującą mechaniką.

Niemniej nawet jeśli już opracowałeś projekt gry, łącznie z jej mechaniką, grafiką i dźwiękiem, potrzebujesz bardzo dobrego narzędzia, aby utworzyć grę, która osiągnie sukces i zyska popularność. Takim narzędziem jest Unity - zintegrowane środowisko do tworzenia trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier komputerowych oraz innych materiałów interaktywnych.

Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które osiągnęły biegłość w programowaniu i teraz chcą pisać gry za pomocą Unity. Wyczerpująco przedstawiono kolejne kroki podejmowane podczas pisania gry w Unity. Nauka została oparta na przykładach: w książce znalazło się kilka projektów różnych gier.

Opisano również metody wdrażania gier na różnych platformach, między innymi internetowej i mobilnej - Unity jest środowiskiem w pełni niezależnym od platformy sprzętowej. Nie zabrakło również informacji o narzędziach przydatnych do projektowania grafiki 3D oraz o innych zasobach, dzięki którym praca programisty staje się efektywna i bardzo satysfakcjonująca!

W tej książce omówiono między innymi:
• programowanie poruszania się postaci po świecie 3D, raycasting i sztuczną inteligencję
• zasoby takie jak modele i tekstury: tworzenie i import
• GUI oraz implementację interaktywnych urządzeń i elementów w grze
• obsługę krótszych i dłuższych ścieżek dźwiękowych
• komunikację z internetem oraz obsługę różnych platform sprzętowych

Unity - i oto stworzysz zadziwiający świat dla swoich graczy!

Joseph Hocking jest inżynierem oprogramowania. Specjalizuje się w tworzeniu interaktywnych aplikacji. Pracuje w firmie Synapse Games, gdzie zajmuje się programowaniem gier internetowych i mobilnych, takich jak ostatnio wydana Tyrant Unleashed. Jest również wykładowcą w Columbia College Chicago. Mieszka w Chicago.

Unity w akcji
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Unity w akcji”, kupili także:

Matematyka dyskretna Wydanie 5, Kennweth A. Ross, Charles R.B. Wright, Wydawnictwo Naukowe PWN

Gray Hat C#. Język C# w kontroli i łamaniu zabezpieczeń, Brandon Perry, Wydawnictwo Helion

Tajniki C# i .NET Framework. Wydajne aplikacje dzięki zaawansowanym funkcjom języka C# i architektury .NET, Marino Posadas, Wydawnictwo Promise

Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier, Alan Thorn, Wydawnictwo Helion

Rzeczy niemożliwe, które nie mogły powstać, a istnieją, Reinhard Habeck, Wydawnictwo Amber

Algorytmy Ilustrowany przewodnik, Aditya Bhargava, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami