Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Zarządzanie kosztami jakości, logistyki, innowacji, ochrony środowiska a rachunkowość finansowa

Zarządzanie kosztami jakości, logistyki, innowacji, ochrony środowiska a rachunkowość finansowa

55.00zł
48.40zł
Unity w akcji 69.00zł 50.37zł
Unity w akcji

Tytuł: Unity w akcji
Tytuł oryginalny Unity in Action: Multiplatform Game Development in C# with Unity 5
Autor: Joe Hocking
ISBN: 978-83-283-3519-6
Ilość stron: 384
Data wydania: 08/2017
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 69.00zł 50.37zł


Warunkiem zbudowania dobrej gry jest staranne opracowanie jej mechaniki, czyli poszczególnych akcji i systemu tych akcji. Gry, które odniosły największy sukces, charakteryzują się innowacyjną i interesującą mechaniką.

Niemniej nawet jeśli już opracowałeś projekt gry, łącznie z jej mechaniką, grafiką i dźwiękiem, potrzebujesz bardzo dobrego narzędzia, aby utworzyć grę, która osiągnie sukces i zyska popularność. Takim narzędziem jest Unity - zintegrowane środowisko do tworzenia trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier komputerowych oraz innych materiałów interaktywnych.

Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które osiągnęły biegłość w programowaniu i teraz chcą pisać gry za pomocą Unity. Wyczerpująco przedstawiono kolejne kroki podejmowane podczas pisania gry w Unity. Nauka została oparta na przykładach: w książce znalazło się kilka projektów różnych gier.

Opisano również metody wdrażania gier na różnych platformach, między innymi internetowej i mobilnej - Unity jest środowiskiem w pełni niezależnym od platformy sprzętowej. Nie zabrakło również informacji o narzędziach przydatnych do projektowania grafiki 3D oraz o innych zasobach, dzięki którym praca programisty staje się efektywna i bardzo satysfakcjonująca!

W tej książce omówiono między innymi:
• programowanie poruszania się postaci po świecie 3D, raycasting i sztuczną inteligencję
• zasoby takie jak modele i tekstury: tworzenie i import
• GUI oraz implementację interaktywnych urządzeń i elementów w grze
• obsługę krótszych i dłuższych ścieżek dźwiękowych
• komunikację z internetem oraz obsługę różnych platform sprzętowych

Unity - i oto stworzysz zadziwiający świat dla swoich graczy!

Joseph Hocking jest inżynierem oprogramowania. Specjalizuje się w tworzeniu interaktywnych aplikacji. Pracuje w firmie Synapse Games, gdzie zajmuje się programowaniem gier internetowych i mobilnych, takich jak ostatnio wydana Tyrant Unleashed. Jest również wykładowcą w Columbia College Chicago. Mieszka w Chicago.

Unity w akcji
Tytuł książki: "Unity w akcji"
Autor: Joe Hocking
Wydawnictwo: HELION
Cena: 69.00zł 50.37zł
Klienci, którzy kupili „Unity w akcji”, kupili także:
<b>Gray Hat C#. Język C# w kontroli i łamaniu zabezpieczeń</b>, <font color="navy">Brandon Perry</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Gray Hat C#. Język C# w kontroli i łamaniu zabezpieczeń, Brandon Perry, Wydawnictwo HELION
<b>Tajniki C# i .NET Framework. Wydajne aplikacje dzięki zaawansowanym funkcjom języka C# i architektury .NET</b>, <font color="navy">Marino Posadas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Tajniki C# i .NET Framework. Wydajne aplikacje dzięki zaawansowanym funkcjom języka C# i architektury .NET, Marino Posadas, Wydawnictwo APN Promise
<b>Unity. Przepisy na interfejs gry</b>, <font color="navy">Francesco Sapio</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Unity. Przepisy na interfejs gry, Francesco Sapio, Wydawnictwo HELION
<b>Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier</b>, <font color="navy">Alan Thorn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier, Alan Thorn, Wydawnictwo HELION
<b>Rzeczy niemożliwe, które nie mogły powstać, a istnieją</b>, <font color="navy">Reinhard Habeck</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Rzeczy niemożliwe, które nie mogły powstać, a istnieją, Reinhard Habeck, Wydawnictwo Amber
<b>Algorytmy Ilustrowany przewodnik</b>, <font color="navy">Aditya Bhargava</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Algorytmy Ilustrowany przewodnik, Aditya Bhargava, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Energetyka
Pomiary elektryczne i elektroniczne Podręcznik do kształcenia w zawodach: elektryk, technik elektryk Kwalifikacja EE.05

Pomiary elektryczne i elektroniczne Podręcznik do kształcenia w zawodach: elektryk, technik elektryk Kwalifikacja EE.05

65.00zł
48.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION

piątek, 16 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami