Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Windows Server 2016 Inside Out Wyczerpujący kompletny przewodnik

Windows Server 2016 Inside Out Wyczerpujący kompletny przewodnik

149.00zł
119.20zł
Unity w akcji 69.00zł 48.99zł
Unity w akcji

Tytuł: Unity w akcji
Tytuł oryginalny Unity in Action: Multiplatform Game Development in C# with Unity 5
Autor: Joe Hocking
ISBN: 978-83-283-3519-6
Ilość stron: 384
Data wydania: 08/2017
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 69.00zł 48.99zł


Warunkiem zbudowania dobrej gry jest staranne opracowanie jej mechaniki, czyli poszczególnych akcji i systemu tych akcji. Gry, które odniosły największy sukces, charakteryzują się innowacyjną i interesującą mechaniką.

Niemniej nawet jeśli już opracowałeś projekt gry, łącznie z jej mechaniką, grafiką i dźwiękiem, potrzebujesz bardzo dobrego narzędzia, aby utworzyć grę, która osiągnie sukces i zyska popularność. Takim narzędziem jest Unity - zintegrowane środowisko do tworzenia trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier komputerowych oraz innych materiałów interaktywnych.

Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które osiągnęły biegłość w programowaniu i teraz chcą pisać gry za pomocą Unity. Wyczerpująco przedstawiono kolejne kroki podejmowane podczas pisania gry w Unity. Nauka została oparta na przykładach: w książce znalazło się kilka projektów różnych gier.

Opisano również metody wdrażania gier na różnych platformach, między innymi internetowej i mobilnej - Unity jest środowiskiem w pełni niezależnym od platformy sprzętowej. Nie zabrakło również informacji o narzędziach przydatnych do projektowania grafiki 3D oraz o innych zasobach, dzięki którym praca programisty staje się efektywna i bardzo satysfakcjonująca!

W tej książce omówiono między innymi:
• programowanie poruszania się postaci po świecie 3D, raycasting i sztuczną inteligencję
• zasoby takie jak modele i tekstury: tworzenie i import
• GUI oraz implementację interaktywnych urządzeń i elementów w grze
• obsługę krótszych i dłuższych ścieżek dźwiękowych
• komunikację z internetem oraz obsługę różnych platform sprzętowych

Unity - i oto stworzysz zadziwiający świat dla swoich graczy!

Joseph Hocking jest inżynierem oprogramowania. Specjalizuje się w tworzeniu interaktywnych aplikacji. Pracuje w firmie Synapse Games, gdzie zajmuje się programowaniem gier internetowych i mobilnych, takich jak ostatnio wydana Tyrant Unleashed. Jest również wykładowcą w Columbia College Chicago. Mieszka w Chicago.

Unity w akcji
Tytuł książki: "Unity w akcji"
Autor: Joe Hocking
Wydawnictwo: HELION
Cena: 69.00zł 48.99zł
Klienci, którzy kupili „Unity w akcji”, kupili także:
<b>Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier</b>, <font color="navy">Alan Thorn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier, Alan Thorn, Wydawnictwo HELION
<b>Algorytmy Ilustrowany przewodnik</b>, <font color="navy">Aditya Bhargava</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Algorytmy Ilustrowany przewodnik, Aditya Bhargava, Wydawnictwo HELION
<b>Tajniki Konwersji. Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę</b>, <font color="navy">Chris Smith</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Tajniki Konwersji. Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę, Chris Smith, Wydawnictwo Onepress
<b>Fotografia cyfrowa Edycja zdjęć. Wydanie VIII</b>, <font color="navy">Scott Kelby</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografia cyfrowa Edycja zdjęć. Wydanie VIII, Scott Kelby, Wydawnictwo HELION
<b>Organizacja sprzedaży z wykorzystaniem programu Subiekt GT</b>, <font color="navy">Katarzyna Osiekowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Organizacja sprzedaży z wykorzystaniem programu Subiekt GT, Katarzyna Osiekowicz, Wydawnictwo Difin
<b>Rzeczy niemożliwe, które nie mogły powstać, a istnieją</b>, <font color="navy">Reinhard Habeck</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Rzeczy niemożliwe, które nie mogły powstać, a istnieją, Reinhard Habeck, Wydawnictwo Amber
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Symbioza i parki ekoprzemysłowe

Symbioza i parki ekoprzemysłowe

63.00zł
53.55zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION

piątek, 23 luty 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami