Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » UML » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Inżynieria oprogramowania
  Sieci neuronowe
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Jak inwestować w produkty strukturyzowane

Jak inwestować w produkty strukturyzowane

129.00zł
103.20zł
UML i wzorce projektowe Analiza i projektowanie obiektowe oraz iteracyjny model wytwarzania aplikacji Wydanie III 109.00zł
UML i wzorce projektowe Analiza i projektowanie obiektowe oraz iteracyjny model wytwarzania aplikacji Wydanie III

Tytuł: UML i wzorce projektowe Analiza i projektowanie obiektowe oraz iteracyjny model wytwarzania aplikacji Wydanie III
Autor: Craig Larman
ISBN: 978-83-246-2874-2
Ilość stron: 754
Data wydania: 03/2011
Oprawa: Twarda
Format: 172x245
Wydawnictwo: HELION
Cena: 109.00zł


Poznaj metodologię projektowania i wytwarzania systemów informatycznych.

  • Co to jest UML?
  • Czym jest modelowanie zwinne?
  • Jak wybrać narzędzia wspomagające proces projektowania?

Projektanci wielokrotnie podejmowali próby opracowania sposobu prezentacji struktury i zasad działania systemów informatycznych. Poszukiwania metody, która zostałaby zaakceptowana przez rynek i uznana za standard, trwały długo i nie były łatwe. Zakończyły się jednak sukcesem, a ich efektem jest język UML. Z drugiej strony "banda czterech" (Erich Gamma, Richard Helm, Ralph Johnson, John Vlissides) w 1995 roku opracowała metody rozwiązywania typowych problemów - wzorce projektowe.

Craig Larman łączy znajomość języka UML z wiedzą na temat wzorców projektowych i przedstawia w swojej książce sposoby projektowania systemów informatycznych z wykorzystaniem języka UML 2. W trakcie lektury tego uznanego na całym świecie podręcznika dowiesz się, jak zbierać wymagania, tworzyć przypadki użycia, modelować dziedzinę, tworzyć architektury wielowarstwowe, a co najważniejsze, odkryjesz, jak wykorzystać przy tym wzorce projektowe.

Najnowsze wydanie wzbogacone zostało o nowe studia przypadków, omówienie zwinnych metod projektowania oraz liczne dodatki ułatwiające naukę. Podręcznik ten jest niezastąpiony dla wszystkich osób mających styczność z procesem projektowania i wytwarzania systemów informatycznych.

  • Przypadki użycia, diagram przypadków użycia
  • Wykorzystanie testów do identyfikacji przypadków użycia
  • Metody przyrostowe i ewolucyjne
  • Cykl życia projektu w modelu kaskadowym
  • Praktyki zwinne, modelowanie zwinne
  • Modelowanie dziedziny
  • Wzorce projektowe "bandy czterech"
  • Analiza i projektowanie obiektowe
  • Zarządzanie projektem
  • Diagramy klas
  • Projektowanie warstw
  • Diagramy sekwencji i komunikacji
  • Programowanie sterowane testami
  • Narzędzia wspomagające UML

Dołącz do grona najznamienitszych projektantów.

Rozdziały:

Część I: Wprowadzenie
1. Analiza i projektowanie obiektowe (29)
2. Iteracyjność, ewolucyjność i zwinność (45)
3. Studia przypadków (71)

Część II: Faza rozpoczęcia
4. Faza rozpoczęcia nie jest fazą wymagań (77)
5. Ewoluujące wymagania (83)
6. Przypadki użycia (91)
7. Inne wymagania (135)

Część III: Faza opracowywania. Iteracja-1 - podstawy
8. Iteracja-1 - podstawy (159)
9. Modele dziedziny (167)
10. Systemowe diagramy sekwencji (207)
11. Kontrakty operacji (215)
12. Od wymagań do projektowania - iteracyjnie (229)
13. Architektura logiczna i diagramy pakietów UML (231)
14. Zaczynamy projektować (247)
15. Diagramy interakcji UML (255)
16. Diagramy klas UML (281)
17. GRASP: projektowanie obiektów i przydział odpowiedzialności (303)
18. Projektowanie obiektowe z użyciem GRASP - przykłady (355)
19. Widoczność obiektów (395)
20. Odwzorowanie wyników projektowania w kodzie (401)
21. Programowanie sterowane testami i refaktoryzacja (417)
22. Narzędzia UML i UML jako plan (427)

Część IV: Faza opracowywania. Iteracja-2 - więcej wzorców
23. Iteracja-2 - wymagania (433)
24. Szybka aktualizacja artefaktów analitycznych (439)
25. GRASP: więcej obiektów, więcej zobowiązań (445)
26. Wzorce projektowe GoF (467)

Część V: Faza opracowywania. Iteracja-3 - średnio zaawansowane zagadnienia
27. Iteracja-3 - wymagania (507)
28. Diagramy czynności (aktywności) UML i modelowanie czynności (509)
29. Diagramy stanów UML (517)
30. Powiązania pomiędzy przypadkami użycia (525)
31. Udoskonalenie Modelu Dziedziny (535)
32. Więcej SSD i kontraktów (569)
33. Analiza architektoniczna (575)
34. Udoskonalenie architektury logicznej (595)
35. Projektowanie pakietów (615)
36. Więcej projektowania z zastosowaniem wzorców GoF (623)
37. Projektowanie szkieletu (frameworku) trwałych danych w oparciu o wzorce (655)
38. Diagramy wdrożeniowe i diagramy komponentów (683)
39. Dokumentacja architektury: UML i model N+1 widoków (687)

Część VI: Dodatkowe zagadnienia (703)
40. Zwinne zarządzanie projektem (705)

UML i wzorce projektowe Analiza i projektowanie obiektowe oraz iteracyjny model wytwarzania aplikacji Wydanie III
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „UML i wzorce projektowe Analiza i projektowanie obiektowe oraz iteracyjny model wytwarzania aplikacji Wydanie III”, kupili także:
<b>TDD Sztuka tworzenia dobrego kodu</b>, <font color="navy">Kent Beck</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
TDD Sztuka tworzenia dobrego kodu, Kent Beck, Wydawnictwo HELION
<b>C++11 Nowy standard Ćwiczenia</b>, <font color="navy">Andrzej Stasiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
C++11 Nowy standard Ćwiczenia, Andrzej Stasiewicz, Wydawnictwo HELION
<b>Perełki programowania Wydanie II</b>, <font color="navy">Jon Bentley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Perełki programowania Wydanie II, Jon Bentley, Wydawnictwo HELION
<b>Debugowanie .NET Zaawansowane techniki diagnostyczne</b>, <font color="navy">Mario Hewardt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Debugowanie .NET Zaawansowane techniki diagnostyczne, Mario Hewardt, Wydawnictwo HELION
<b>SQL Server 2005 Programowanie Od podstaw</b>, <font color="navy">Robert Vieira</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
SQL Server 2005 Programowanie Od podstaw, Robert Vieira, Wydawnictwo HELION
<b>Lekcja programowania Najlepsze praktyki</b>, <font color="navy">Brian W. Kernighan, Rob Pike</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Lekcja programowania Najlepsze praktyki, Brian W. Kernighan, Rob Pike, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Chemia
Wstęp do chemii koordynacyjnej

Wstęp do chemii koordynacyjnej

59.90zł
43.73zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Excel profesjonalna analiza i prezentacja danych Jinjer Simon HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION

poniedziałek, 18 grudzień 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami