Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » UML » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Inżynieria oprogramowania
  Sieci neuronowe
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Bez osobowości Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki je odzyskują

Bez osobowości Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki je odzyskują

69.90zł
59.42zł
UML inżynieria oprogramowania wydanie II 49.00zł 39.20zł
UML inżynieria oprogramowania wydanie II

Autor: Perdita Stevens

ISBN: 978-83-246-0805-8

Ilość stron: 340

Data wydania: 07/2007

W świecie informatyki dobry projekt to często więcej niż połowa sukcesu, a wraz ze wzrostem popularności obiektowych języków programowania UML - ujednolicony język modelowania przeznaczony do reprezentacji elementów w analizie obiektowej i programowaniu obiektowym - stał się podstawowym narzędziem do tworzenia modeli. Dlatego też trudno wyobrazić sobie dobrego informatyka, który nie potrafi przygotować poprawnego projektu w tym języku lub odczytać modelu utworzonego przez kogoś innego.

"UML. Inżynieria oprogramowania. Wydanie II" to przystępny podręcznik dla studentów i informatyków pragnących nie tylko poznać ujednolicony język modelowania, ale przede wszystkim nauczyć się korzystać z niego w kontekście inżynierii oprogramowania. Czytając go, dowiesz się, jak powinien wyglądać dobry system, poznasz składnię i funkcje języka UML, a przedstawione studia przypadku pozwolą Ci zobaczyć, jak używać go do projektowania praktycznych rozwiązań.

Rozdziały:

Część I. Tło koncepcyjne (19)

Rozdział 1. Inżynieria oprogramowania z użyciem komponentów (21)

Rozdział 2. Koncepcje obiektów (35)

Rozdział 3. Wstępne studium przypadku (49)

Rozdział 4. Proces projektowania (67)

Część II. UML (79)

Rozdział 5. Podstawy modeli klas (81)

Rozdział 6. Więcej na temat modeli klas (101)

Rozdział 7. Najważniejsze informacje na temat modeli przypadków użycia (121)

Rozdział 8. Więcej informacji na temat modeli przypadków użycia (133)

Rozdział 9. Najważniejsze informacje na temat diagramów interakcji (143)

Rozdział 10. Więcej informacji na temat diagramów interakcji (155)

Rozdział 11. Najważniejsze informacje na temat diagramów stanów i aktywności (165)

Rozdział 12. Więcej informacji na temat diagramów stanów (179)

Rozdział 13. Diagramy architektury i wdrożeń (185)

Rozdział 14. Pakiety i modele (191)

Część III. Studia przypadków (197)

Rozdział 15. Administrowanie I4 (199)

Rozdział 16. Gry planszowe (207)

Rozdział 17. Symulacja metodą kolejnych zdarzeń (219)

Część IV. W stronę praktyki (241)

Rozdział 18. Wielokrotne używanie: komponenty i wzorce (243)

Rozdział 19. Jakość produktu: weryfikowanie, walidacja i testowanie (257)

Rozdział 20. Jakość procesu: zarządzanie, zespoły i kontrola jakości (271)

UML inżynieria oprogramowania wydanie II
Tytuł książki: "UML inżynieria oprogramowania wydanie II"
Autor: Perdita Stevens
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 39.20zł
Klienci, którzy kupili „UML inżynieria oprogramowania wydanie II”, kupili także:
<b>Modelowanie danych</b>, <font color="navy">Sharon Allen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Modelowanie danych, Sharon Allen, Wydawnictwo HELION
<b>Scrum i nie tylko Teoria i praktyka w metodach Agile Wydanie 2</b>, <font color="navy">Krystian Kaczor</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Scrum i nie tylko Teoria i praktyka w metodach Agile Wydanie 2, Krystian Kaczor, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji</b>, <font color="navy">Jarosław Żeliński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji, Jarosław Żeliński, Wydawnictwo HELION
<b>Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja. Wydanie II</b>, <font color="navy">Marek Piotrowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja. Wydanie II, Marek Piotrowski, Wydawnictwo HELION
<b>Modelowanie systemów informatycznych w języku UML 2.1 w praktyce</b>, <font color="navy">Włodzimierz Dąbrowski, Andrzej Stasiak, Michał Wolski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Modelowanie systemów informatycznych w języku UML 2.1 w praktyce, Włodzimierz Dąbrowski, Andrzej Stasiak, Michał Wolski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>UML 2.1 ćwiczenia</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
UML 2.1 ćwiczenia, Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Chemia
Biochemia The Manga Guide

Biochemia The Manga Guide

69.00zł
51.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Jądro Linuksa Przewodnik programisty Robert Love HELION
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION

środa, 12 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami