Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Maszyna Platforma Tłum Jak ujarzmić cyfrową rewolucję?

Maszyna Platforma Tłum Jak ujarzmić cyfrową rewolucję?

69.00zł
Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą 34.90zł 26.18zł
Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą

Tytuł: Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą
Autor: Katarzyna Książkiewicz, Łukasz Jasiński
ISBN: 978-83-246-8934-7
Ilość stron: 152
Data wydania: 04/2017
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł


Telemarketer w natarciu, czyli zdobądź zadowolonych klientów dla Twojej firmy!

Szybko, szybciej, najszybciej, jak się da. Współczesny świat oszalał na punkcie tempa załatwiania wszelkich spraw. Każda poważna firma posiada swój dział call center, a telemarketerzy dwoją się i troją, by sprostać wymaganiom szefów i klientów.

Dlaczego tak potrzebny zawód telemarketera wciąż nie cieszy się należytym uznaniem i zazwyczaj przysparza wykonującym go osobom mnóstwa frustracji? Przyczyna najczęściej jest jedna: ani firmy, ani ich pracownicy nie wiedzą, jak rozmawiać z klientami i czego oni od nich oczekują.

W książce tej znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania i cenne sugestie co do poprawy efektywności swoich rozmów. Autorami tego przewodnika są praktycy na co dzień zajmujący się telemarketingiem i szkoleniem telemarketerów.

Już teraz sprawdź, w których punktach najczęściej pojawiają się konflikty na linii sprzedawca - klient, i dowiedz się, jak inteligentnie omijać te przeszkody. Na przykładzie konkretnych rozmów nauczysz się, jak prowadzić konwersację tak, aby była ona przyjemnością zarówno dla Ciebie, jak i Twojego klienta.

To wszystko sprawi, że Twoi klienci będą mile zdziwieni i chętnie wysłuchają, co masz im do powiedzenia. Będziesz mógł albo umówić się z nimi na spotkanie, albo załatwić sprzedaż od ręki!

• Umawiać czy nie umawiać?
• Test z działania i wytrwałego dążenia do celu
• Zacznij od przygotowania siebie
• Organizacja umawiania spotkań
• Telemarketing B2B
• Umawianie B2C
• Czego nie robić, czyli praktyki zakazane

Wyrzuć skrypty i zacznij współdziałać z klientem!

Książka napisana jest przez dwójkę autorów, mających odmienne spojrzenia na zagadnienia związane z telemarketingiem, dlatego skorzystasz na niej podwójnie.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą
Tytuł książki: "Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą"
Autor: Katarzyna Książkiewicz, Łukasz Jasiński
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „Umawianie spotkań. Jak robić to swobodnie, efektywnie i z klasą”, kupili także:

Sekrety pozycjonowania w Google, Łukasz Sosna, Robert Nowaczyk, Wydawnictwo NAKOM

Kubernetes. Wzorce projektowe. Komponenty wielokrotnego użycia do projektowania natywnych aplikacji chmurowych, Bilgin Ibryam, Roland Huß, Wydawnictwo Helion

Matematyka dla studentów i kandydatów na wyższe uczelnie Repetytorium + CD, Robert Kowalczyk, Kamil Niedziałomski, Cezary Obczyński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Z korzyścią dla wszystkich Historia firmy RE/MAX i płynąca z niej lekcja, Phil Harkins, Keith Hollihan, Dave Liniger, Wydawnictwo Onepress

Podręcznik freelancera Tajniki sukcesu niezależnego projektanta stron WWW Smashing Magazine, Smashing Magazine, Wydawnictwo Helion

Wprowadzenie do systemów baz danych, Ramez Elmasri, Shamkant B. Navathe, Wydawnictwo Helion

Kosmos Encyklopedia multimedialna PWN Edycja 2009 Publikacja multimedialna na DVD, PWN, Wydawnictwo Naukowe PWN

Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej, Tomasz Gordon, Wydawnictwo Onepress

Legendarny osobomiesiąc. Opowieści o inżynierii oprogramowania. Wydanie II, Frederick P. Brooks Jr., Wydawnictwo Helion

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami