Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Typografia 79.00zł
Typografia

Autor: Gavin Ambrose, Paul Harris

ISBN: 978-83-01-15256-7

Ilość stron: 176

Data wydania: 02/2008

Książka prezentuje bogactwo możliwości, które daje znajomość zasad typografii w tekstach drukowanych oraz w różnych rodzajach mediów. Najważniejsze reguły, według których powinni postępować projektanci, przedstawione zostały przy pomocy szczegółowych opisów zilustrowanych licznymi przykładami wybitnych i przełomowych prac z całego świata. Opisuje rozwój typografii aż po najnowsze technologie oraz przedstawia jej ogromne znaczenie w projektowaniu.

Publikacja zawiera wiele krojów pism z czasów dawnych i współczesnych, dzięki czemu jest nieocenionym źródłem inspiracji i fachowym poradnikiem dla wszystkich, którzy zajmują się projektowaniem książek, czasopism, reklam oraz stron internetowych.

Pokazuje jak wybór rodzaju kroju pisma wpływa na przekaz i jakie ma znaczenie w kompozycji. Na rzeczywistych realizacjach najwybitniejszych projektantów uczy, jak w praktyce wykorzystywać zawarte w tej książce wiadomości.

Rozdziały:

1. Krótka historia

2. Trochę podstaw

3. Glify

4. Słowa i akapity

5. Stosowanie pisma

Znaki korektorskie

Typografia
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Typografia”, kupili także:

Windows Vista PL Instalacja i naprawa ćwiczenia praktyczne, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion

Od monolitu do mikrousług. Ewolucyjne wzorce przekształcania systemów monolitycznych, Sam Newman, Wydawnictwo Helion

Harvard Business Review Zarządzanie w warunkach niepewności, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress

Blog więcej niż internetowy pamiętnik, Maria Sokół, Radosław Sokół, Wydawnictwo Helion

Merchandising Projektowanie przestrzeni sklepu, Tony Morgan, Wydawnictwo Arkady

Termodynamika chemiczna stosowana, Józef Szarawara, Wydawnictwo WNT

Kreatywność i nienawiść. Twórz jak ludzie sukcesu, Dan Norris, Wydawnictwo Onepress

Jak być uczonym, Michał Heller, Wydawnictwo Znak

Technologie radia kognitywnego, Hanna Bogucka, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami