Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Siła podświadomości Co wpływa na nasze myśli, odczucia i zachowanie?

Siła podświadomości Co wpływa na nasze myśli, odczucia i zachowanie?

44.90zł
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone 39.90zł 29.93zł
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone

Tytuł: Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-5415-9
Ilość stron: 272
Data wydania: 10/2019
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Ty plus inni ludzie

Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona — jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus — czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także — ni mniej, ni więcej — ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie pieski.

Social media są niczym wielki rynek, agora, gdzie spotykamy znajomych i nieznajomych, robimy na nich pierwsze, drugie i trzecie wrażenie, rozmawiamy z nimi, zgadzamy się, spieramy… By móc wykorzystać media społecznościowe na swoją rzecz, musisz nauczyć się sprawnie w nich poruszać, czyli: wchodzić w adekwatne do Twoich potrzeb interakcje z obecnymi w nich ludźmi.

Może myślisz teraz: „Eee, to nie dla mnie”. Może nie prowadzisz aktywnie konta na Instagramie. Może na Facebooku jesteś tylko obserwatorem i czytelnikiem. Może nie masz swojego bloga i nie zaglądasz na blogi innych ludzi. Może Twitter Cię odstręcza. Jeśli potwierdzasz, że tak właśnie jest, musisz to zmienić!

Bo dziś Twoja nieobecność w mediach społecznościowych oznacza nieobecność w ogóle! Jak w minutę dowiedzieć się czegoś o potencjalnym kontrahencie, pracowniku, nowo poznanej osobie? Wejść do internetu.

Wszyscy to robią! Ty zapewne też. Nim zaczniesz czytać tę książkę, zrób eksperyment: wpisz w wyszukiwarkę swoje imię i nazwisko i sprawdź, co mówią o Tobie wyniki. Nic nie mówią? Mówią za mało, zbyt enigmatycznie? Mówią, ale nie tak, jak chcesz? Czas to zmienić.

Daj się znaleźć i poznać innym.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone
Tytuł książki: "Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone”, kupili także:

Baw się kodem! Twoja własna gra. CoderDojo Nano, Jurie Horneman, CoderDojo, Wydawnictwo Helion

Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie, Radosław Hancewicz, Wydawnictwo Onepress

Tworzenie gier na platformę Android 4, J. F. DiMarzio, Wydawnictwo Helion

Kompozycja Warsztaty fotograficzne, Blue Fier, Wydawnictwo Helion

Poradnik montera elektryka Tom 1 + 2 + 3 Komplet, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Naukowe PWN

Ekonomia przedsiębiorstw Poradnik dla niefinansistów, Danuta Młodzikowska, Pal Carlsson, Wydawnictwo BL INFO

Przywództwo przez integrację Budowanie sprawnych organizacji dla ludzi, osiągania efektywności i zysku, Emmanuel Gobillot, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Egzamin 70-414: Implementowanie zaawansowanej infrastruktury serwerowej Windows Server 2012 R2, Steve Suehring, Wydawnictwo Microsoft Press

Układy logiki programowalnej Podstawy syntezy i sposoby odwzorowania technologicznego, Dariusz Kania, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami