Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

79.00zł
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone 39.90zł 29.93zł
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone

Tytuł: Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-5415-9
Ilość stron: 272
Data wydania: 10/2019
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Ty plus inni ludzie

Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona — jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus — czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także — ni mniej, ni więcej — ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie pieski.

Social media są niczym wielki rynek, agora, gdzie spotykamy znajomych i nieznajomych, robimy na nich pierwsze, drugie i trzecie wrażenie, rozmawiamy z nimi, zgadzamy się, spieramy… By móc wykorzystać media społecznościowe na swoją rzecz, musisz nauczyć się sprawnie w nich poruszać, czyli: wchodzić w adekwatne do Twoich potrzeb interakcje z obecnymi w nich ludźmi.

Może myślisz teraz: „Eee, to nie dla mnie”. Może nie prowadzisz aktywnie konta na Instagramie. Może na Facebooku jesteś tylko obserwatorem i czytelnikiem. Może nie masz swojego bloga i nie zaglądasz na blogi innych ludzi. Może Twitter Cię odstręcza. Jeśli potwierdzasz, że tak właśnie jest, musisz to zmienić!

Bo dziś Twoja nieobecność w mediach społecznościowych oznacza nieobecność w ogóle! Jak w minutę dowiedzieć się czegoś o potencjalnym kontrahencie, pracowniku, nowo poznanej osobie? Wejść do internetu.

Wszyscy to robią! Ty zapewne też. Nim zaczniesz czytać tę książkę, zrób eksperyment: wpisz w wyszukiwarkę swoje imię i nazwisko i sprawdź, co mówią o Tobie wyniki. Nic nie mówią? Mówią za mało, zbyt enigmatycznie? Mówią, ale nie tak, jak chcesz? Czas to zmienić.

Daj się znaleźć i poznać innym.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone
Tytuł książki: "Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone”, kupili także:

Dom minimalisty. Pokonaj bałagan i ciesz się uporządkowanym życiem, Joshua Becker, Wydawnictwo Septem

Jak zarobiłem 2 000 000 $ na giełdzie Wydanie 2, Nicolas Darvas, Wydawnictwo Onepress

Zarządzanie publiczne Teoria i praktyka, Konrad Raczkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Informatyka Europejczyka Informatyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych Zakres rozszerzony Część 1 Wydanie II, Grażyna Zawadzka, Wydawnictwo Helion

Start Jak uruchomić własną firmę, Kevin Duncan, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Stałe natury. O liczbach skrywających najgłębsze tajemnice Wszechświata, John D. Barrow, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Trening Jaguara. Obudź w sobie pewność siebie i osiągaj zamierzone cele. Wydanie II rozszerzone, Dagmara Gmitrzak, Wydawnictwo Sensus

Paradoks trucizn Substancje chemiczne przyjazne i wrogie, Timbrell John, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zastosowanie XML do tworzenia usług internetowych na platformie Microsoft .NET, Scott Short, Wydawnictwo Microsoft Press

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami