Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone 39.90zł 29.93zł
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone

Tytuł: Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-5415-9
Ilość stron: 272
Data wydania: 10/2019
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Ty plus inni ludzie

Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona — jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus — czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także — ni mniej, ni więcej — ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie pieski.

Social media są niczym wielki rynek, agora, gdzie spotykamy znajomych i nieznajomych, robimy na nich pierwsze, drugie i trzecie wrażenie, rozmawiamy z nimi, zgadzamy się, spieramy… By móc wykorzystać media społecznościowe na swoją rzecz, musisz nauczyć się sprawnie w nich poruszać, czyli: wchodzić w adekwatne do Twoich potrzeb interakcje z obecnymi w nich ludźmi.

Może myślisz teraz: „Eee, to nie dla mnie”. Może nie prowadzisz aktywnie konta na Instagramie. Może na Facebooku jesteś tylko obserwatorem i czytelnikiem. Może nie masz swojego bloga i nie zaglądasz na blogi innych ludzi. Może Twitter Cię odstręcza. Jeśli potwierdzasz, że tak właśnie jest, musisz to zmienić!

Bo dziś Twoja nieobecność w mediach społecznościowych oznacza nieobecność w ogóle! Jak w minutę dowiedzieć się czegoś o potencjalnym kontrahencie, pracowniku, nowo poznanej osobie? Wejść do internetu.

Wszyscy to robią! Ty zapewne też. Nim zaczniesz czytać tę książkę, zrób eksperyment: wpisz w wyszukiwarkę swoje imię i nazwisko i sprawdź, co mówią o Tobie wyniki. Nic nie mówią? Mówią za mało, zbyt enigmatycznie? Mówią, ale nie tak, jak chcesz? Czas to zmienić.

Daj się znaleźć i poznać innym.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone
Tytuł książki: "Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone”, kupili także:

Krótka historia czasu Od Wielkiego Wybuchu do czarnych dziur, Stephen Hawking, Wydawnictwo Zysk i S-ka

Polsko-angielski słownik matematyczny Słownik podręczny, Hanna Jezierska, Wydawnictwo WNT

Algebra z geometrią analityczną, Przemysław Kajetanowicz, Jędrzej Wierzejewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Efektywne zarządzanie czasem dla bystrzaków. Wydanie II</b>, <font color="navy">Dirk Zeller</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Efektywne zarządzanie czasem dla bystrzaków. Wydanie II, Dirk Zeller, Wydawnictwo Septem

100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych, Kevin Hemenway, Tara Calishain, Wydawnictwo Helion

Teoria kwantowa nie gryzie Przewodnik po Wszechświecie, Marcus Chown, Wydawnictwo Zysk i S-ka

CSS ćwiczenia, Maria Sokół, Wydawnictwo Helion

Gazowe układy kogeneracyjne, Janusz Skorek, Jacek Kalina, Wydawnictwo WNT

Windows 7 PL Optymalizacja i dostosowywanie systemu, Steve Sinchak, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami