Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone 39.90zł 29.93zł
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone

Tytuł: Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-5415-9
Ilość stron: 272
Data wydania: 10/2019
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Ty plus inni ludzie

Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona — jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus — czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także — ni mniej, ni więcej — ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie pieski.

Social media są niczym wielki rynek, agora, gdzie spotykamy znajomych i nieznajomych, robimy na nich pierwsze, drugie i trzecie wrażenie, rozmawiamy z nimi, zgadzamy się, spieramy… By móc wykorzystać media społecznościowe na swoją rzecz, musisz nauczyć się sprawnie w nich poruszać, czyli: wchodzić w adekwatne do Twoich potrzeb interakcje z obecnymi w nich ludźmi.

Może myślisz teraz: „Eee, to nie dla mnie”. Może nie prowadzisz aktywnie konta na Instagramie. Może na Facebooku jesteś tylko obserwatorem i czytelnikiem. Może nie masz swojego bloga i nie zaglądasz na blogi innych ludzi. Może Twitter Cię odstręcza. Jeśli potwierdzasz, że tak właśnie jest, musisz to zmienić!

Bo dziś Twoja nieobecność w mediach społecznościowych oznacza nieobecność w ogóle! Jak w minutę dowiedzieć się czegoś o potencjalnym kontrahencie, pracowniku, nowo poznanej osobie? Wejść do internetu.

Wszyscy to robią! Ty zapewne też. Nim zaczniesz czytać tę książkę, zrób eksperyment: wpisz w wyszukiwarkę swoje imię i nazwisko i sprawdź, co mówią o Tobie wyniki. Nic nie mówią? Mówią za mało, zbyt enigmatycznie? Mówią, ale nie tak, jak chcesz? Czas to zmienić.

Daj się znaleźć i poznać innym.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone
Tytuł książki: "Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone”, kupili także:

Skutery OSA, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ

Pokrętne ścieżki długodystansowca. Lepsze i gorsze powody, dla których warto biegać, The Oatmeal, Matthew Inman, Wydawnictwo Septem

Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego, Alison Williams,Roddy Mullin, Wydawnictwo Wolters Kluwer

XML Tworzenie stron WWW z wykorzystaniem XML CSS XHTML oraz XSLT Niebieski podręcznik, Rob Huddleston, Wydawnictwo Helion

Poradnik frezera Wydanie 8, Eugeniusz Górski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wzmacniacze operacyjne i pomiarowe Przewodnik projektanta, Charles Kitchin, Lew Counts, Wydawnictwo BTC

Elementy systemów komputerowych Budowa nowoczesnego komputera od podstaw, Nisan Noam, Schocken Shimon, Wydawnictwo WNT

HTML5 i CSS3 Praktyczne projekty, Włodzimierz Gajda, Wydawnictwo Helion
<b>Go vegan! 17 powodów, dla których porzucisz jedzenie mięsa. Książka dla wszystkożerców, wegetarian i... wegan też</b>, <font color="navy">Orestes Kowalski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Go vegan! 17 powodów, dla których porzucisz jedzenie mięsa. Książka dla wszystkożerców, wegetarian i... wegan też, Orestes Kowalski, Wydawnictwo Sensus

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami