Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Pierwsze spojrzenie na Microsoft Office System 2007

Pierwsze spojrzenie na Microsoft Office System 2007

50.40zł
42.34zł
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego 39.90zł 28.33zł
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego

Tytuł: Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-2861-7
Ilość stron: 264
Data wydania: 01/2017
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Ta książka jest właśnie dla Ciebie!

Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki - opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ.

Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. Zanim się obruszysz, odpowiedz sobie uczciwie na pytanie, jak wiele masz wolnego czasu. Niezbyt wiele, prawda? A jak dużą część tego cennego zasobu gotów jesteś poświęcić na dogłębne poznanie każdego spotkanego człowieka? Pewnie niedużą...

Twój przyszły pracodawca, klient albo zleceniodawca jest takim samym człowiekiem jak Ty. Ma niewiele czasu, za to wielu aplikujących na oferowane stanowisko i spory rynek podwykonawców do wyboru. Musi decydować szybko, niemal bez zastanowienia. Jak myślisz, kogo wybierze? Pana albo panią, których atutem jest jedynie niezbyt jasno napisane CV, czy człowieka, z którym gdzieś kiedyś chociaż raz się zetknął?

Osobę, która zamieściła na Facebooku mądry, rzeczowy komentarz albo trafny tweet? Od której dostał link do ciekawego posta na blogu? Dlaczego stojąc przed wyborem „no-man lub osobowość”, „ekspert – po prostu marka”, pracodawca albo zleceniodawca miałby wybrać tego pierwszego? No właśnie... Właśnie z tego powodu to właśnie Ty. I Ty. I jeszcze: Ty - musisz już dziś nauczyć się, jak być sobą i jak na tym zarabiać. Zacznij od budowy swojej marki osobistej. Skup się na social mediach.

Z tą książką zrobisz to profesjonalnie.

Marcin Żukowski - cyfrowy tubylec. Codziennie zajmuje się budową swojej marki osobistej. Ekspert marketingu i social mediów. Pracuje w agencji interaktywnej Mint Media, gdzie opiekuje się kluczowymi klientami (m.in. PKO BP). Współautor kampanii wyróżnionych przez IAB MIXX Awards czy Klub Twórców Reklamy. Autor artykułów branżowych, aktywny uczestnik branżowych konferencji, szkoleniowiec. Przez pięć lat prowadził Stowarzyszenie MłodaRP, aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Wykładowca Uczelni Łazarskiego na kierunku marketing internetowy. Autor książki „Twoja firma w social media”.

Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego
Tytuł książki: "Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego”, kupili także:
<b>Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone</b>, <font color="navy">Anna Miotk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone, Anna Miotk, Wydawnictwo HELION
<b>Social media to ściema</b>, <font color="navy">B.J. Mendelson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Social media to ściema, B.J. Mendelson, Wydawnictwo Onepress
<b>Słownik naukowo-techniczny niemiecko-polski Wzdanie XIV</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Słownik naukowo-techniczny niemiecko-polski Wzdanie XIV, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Strategia Milionera. Spersonalizowana droga do sukcesu finansowego</b>, <font color="navy">Roger James Hamilton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Strategia Milionera. Spersonalizowana droga do sukcesu finansowego, Roger James Hamilton, Wydawnictwo Onepress
<b>Akwarium moja pasja Wydanie 2</b>, <font color="navy">Paweł Zarzyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Akwarium moja pasja Wydanie 2, Paweł Zarzyński, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Weź sprawy w swoje ręce czyli o tym, że przyjmując odpowiedzialność, zmieniasz wszystko</b>, <font color="navy">John B. Izzo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Weź sprawy w swoje ręce czyli o tym, że przyjmując odpowiedzialność, zmieniasz wszystko, John B. Izzo, Wydawnictwo GALAKTYKA
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Ekonometria
Modele matematyki finansowej Instrumenty podstawowe

Modele matematyki finansowej Instrumenty podstawowe

29.90zł
22.13zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION

niedziela, 23 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami