Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Nadzór nad funduszami inwestycyjnymi

Nadzór nad funduszami inwestycyjnymi

119.00zł
95.20zł
Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript 32.90zł
Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript

Tytuł: Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript
Autor: Mario Andres Pagella
ISBN: 978-83-246-3888-8
Ilość stron: 136
Data wydania: 03/2012
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 32.90zł


Masz konto na Facebooku? Pewnie, że tak - wszyscy mają! Musiałeś więc zauważyć gry dostępne w tym serwisie. Może nie oszałamiają fotorealistyczną grafiką i superdynamiczną akcją, mają jednak to coś. Nazywa się to grywalność. Frajda ze współzawodniczenia nie da się niczym zastąpić. Popularność tego typu gier gwałtownie rośnie, a firma, która wyprodukowała prawdopodobnie najbardziej znaną z nich - Farmville - właśnie wchodzi na giełdę!

Dzięki tej książce również i Ty będziesz mógł spróbować szczęścia. W trakcie lektury dowiesz się, jak wykorzystać nowości HTML5 i CSS3 do osiągnięcia interesujących efektów, takich jak rzut izometryczny. Ponadto zobaczysz, jak wzbogacić aplikację o efekty dźwiękowe oraz przygotować atrakcyjny interfejs użytkownika.

Wiedza tutaj zawarta pozwoli Ci na przygotowanie kompletnej gry z pomocą HTML5, CSS3 i JavaScriptu, a następnie zintegrowanie jej z Facebookiem. Teraz to, czy zdobędziesz popularność i osiągniesz sukces finansowy, zależy tylko i wyłącznie od Twojej pomysłowości oraz kreatywności!

Przygotuj grę, która będzie:

  • oparta na nowoczesnych technologiach
  • zintegrowana z serwisem Facebook
  • dostępna dla setek graczy
  • zaopatrzona w grafikę 3D
  • popularna

Zaistniej na rynku gier komputerowych.

Rozdziały:

1. Podstawy grafiki: płótno i duszki (13)

  • Praca z obiektem canvas (13)
  • Tworzenie płynnych animacji (20)
  • Praca z duszkami (23)
  • Manipulowanie pikselami (28)
  • Wybór metody renderowania grafiki (37)

2. Zmiana perspektywy (51)

3. Interfejs użytkownika (67)

  • Graficzny interfejs użytkownika i interakcje w grach internetowych (67)
  • Implementowanie graficznego interfejsu użytkownika (69)

4. Dźwięki w HTML5 i optymalizacja przetwarzania (83)

  • Dodawanie dźwięku za pomocą znacznika audio (83)
  • Wykonywanie wymagających zadań w wątkach roboczych (92)
  • Składowanie danych: localStorage i sessionStorage (99)

5. Niech świat pozna Twoją grę! (103)

  • Zabezpieczenie przed oszustwami i operacje na serwerze (103)
  • Ostatnia prosta (108)
  • Ostatni szlif (118)
  • Gra trafia do społeczności - integracja z Facebookiem (125)
Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript”, kupili także:
<b>JavaScript Ćwiczenia praktyczne Wydanie III</b>, <font color="navy">Marcin Lis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
JavaScript Ćwiczenia praktyczne Wydanie III, Marcin Lis, Wydawnictwo HELION
<b>HTML5 Rusz głową!</b>, <font color="navy">Eric T Freeman, Elisabeth Robson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
HTML5 Rusz głową!, Eric T Freeman, Elisabeth Robson, Wydawnictwo HELION
<b>Responsive Web Design z jQuery</b>, <font color="navy">Gilberto Crespo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Responsive Web Design z jQuery, Gilberto Crespo, Wydawnictwo HELION
<b>Jeszcze wydajniejsze witryny internetowe Przyspieszanie działania serwisów WWW</b>, <font color="navy">Steve Souders</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Jeszcze wydajniejsze witryny internetowe Przyspieszanie działania serwisów WWW, Steve Souders, Wydawnictwo HELION
<b>Wydajny JavaScript</b>, <font color="navy">Nicholas C. Zakas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Wydajny JavaScript, Nicholas C. Zakas, Wydawnictwo APN Promise
<b>Postfix przewodnik encyklopedyczny</b>, <font color="navy">Kyle D. Dent</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Postfix przewodnik encyklopedyczny, Kyle D. Dent, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-741: Windows Server 2016 - Praca w sieci

Egzamin 70-741: Windows Server 2016 - Praca w sieci

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników Anna Szaynok, Stanisław Kuźmiński WNT
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise
Wprowadzenie do kompresji danych Wydanie 2 Adam Drozdek WNT
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION

piątek, 21 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami