Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training Kit 70-293 Planowanie i obsługa infrastruktury sieciowej Microsoft Windows Server 2003 MCSE wydanie 2

Training Kit 70-293 Planowanie i obsługa infrastruktury sieciowej Microsoft Windows Server 2003 MCSE wydanie 2

92.40zł
78.54zł
Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta 49.00zł 36.75zł
Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta

Tytuł: Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta
Autor: Rafał Nowocień
ISBN: 978-83-283-5394-7
Ilość stron: 200
Data wydania: 10/2019
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł


Zostań profesjonalnym producentem gier komputerowych

• Poznaj fazy tworzenia gry komputerowej
• Dowiedz się, kto jest kim w procesie produkcji
• Naucz się przygotowywać odpowiednią dokumentację

Tworzenie gier komputerowych, podobnie jak produkcja każdego innego rodzaju oprogramowania, to złożony, wieloetapowy proces wymagający zaangażowania szeregu różnych specjalistów, odpowiedniej koordynacji działań, kontrolowania terminów i budżetu oraz ciągłego zarządzania i nadzoru nad zespołem.

Wiele doskonale zapowiadających się projektów upada nie z powodu trudnej sytuacji rynkowej czy niewystarczających środków na inwestycję, lecz przez zwykły brak wiedzy i doświadczenia u prowadzących je osób, przejawiający się często nadmiernym optymizmem i mało obiektywną oceną realiów.

Można tego uniknąć, zawczasu uzbroiwszy się w odpowiednie kompetencje. Dowiedz się, jak wygląda proces tworzenia gier komputerowych, jakie role są konieczne na poszczególnych etapach pracy i kto jest za co odpowiedzialny, a także jaką dokumentację trzeba przygotować przed rozpoczęciem produkcji oraz w jej trakcie.

Poznaj zakres odpowiedzialności i specyfikę pracy menedżera zarządzającego projektem gry, zdobądź najważniejsze umiejętności z punktu widzenia producenta i naucz się mijać niebezpieczne rafy, które spowodowały niejedną spektakularną katastrofę. Ta książka otworzy Ci oczy na wiele nieoczywistych spraw - pomoże nie tylko unikać błędów, lecz również odnieść sukces w branży!

• Role zarządcze, kreatywne, artystyczne, programistyczne i inne
• Przebieg procesu i fazy produkcji gry komputerowej
• Opracowanie koncepcji, założeń oraz projektu gry
• Tworzenie dokumentacji i planowanie działań
• Programowanie, testowanie i wersjonowanie gry
• Publikacja gry, marketing i obsługa klienta

Planuj, zarządzaj, dokumentuj - odnieś sukces w branży gier.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta
Tytuł książki: "Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta"
Autor: Rafał Nowocień
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta”, kupili także:

Digital Business i E-Commerce Management Strategia, Realizacja, Praktyka, Dave Chaffey, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Profesjonalne programowanie w Pythonie. Poznaj najlepsze praktyki kodowania i zaawansowane koncepcje programowania. Wyda</b>, <font color="navy">Michał Jaworski, Tarek Ziadé</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Profesjonalne programowanie w Pythonie. Poznaj najlepsze praktyki kodowania i zaawansowane koncepcje programowania. Wyda, Michał Jaworski, Tarek Ziadé, Wydawnictwo Helion

Dialog z samym sobą, Piotr K. Oleś, Małgorzata Puchalska-Wasyl, Wydawnictwo Naukowe PWN

Mózg zmienia się sam, Norman Doidge, Wydawnictwo Vital

Broń myśliwska i sportowa Katalog strzelb i karabinów, Chris McNab, Wydawnictwo Muza

Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II), Jarosław Skłodowski, Wydawnictwo Helion

C++ inżynieria programowania, Victor Shtern, Wydawnictwo Helion
<b>Python. Zwięzłe kompendium dla programisty</b>, <font color="navy">David Beazley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Python. Zwięzłe kompendium dla programisty, David Beazley, Wydawnictwo Helion

Siła dla ludu! Sekrety rosyjskiego treningu siłowego, Pavel Tsatsouline, Wydawnictwo AHA

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami