Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Zapytania w języku T-SQL w Microsoft SQL Server 2014 i SQL Server 2012

Zapytania w języku T-SQL w Microsoft SQL Server 2014 i SQL Server 2012

149.00zł
126.65zł
Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta 49.00zł 36.75zł
Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta

Tytuł: Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta
Autor: Rafał Nowocień
ISBN: 978-83-283-5394-7
Ilość stron: 200
Data wydania: 10/2019
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł


Zostań profesjonalnym producentem gier komputerowych

• Poznaj fazy tworzenia gry komputerowej
• Dowiedz się, kto jest kim w procesie produkcji
• Naucz się przygotowywać odpowiednią dokumentację

Tworzenie gier komputerowych, podobnie jak produkcja każdego innego rodzaju oprogramowania, to złożony, wieloetapowy proces wymagający zaangażowania szeregu różnych specjalistów, odpowiedniej koordynacji działań, kontrolowania terminów i budżetu oraz ciągłego zarządzania i nadzoru nad zespołem.

Wiele doskonale zapowiadających się projektów upada nie z powodu trudnej sytuacji rynkowej czy niewystarczających środków na inwestycję, lecz przez zwykły brak wiedzy i doświadczenia u prowadzących je osób, przejawiający się często nadmiernym optymizmem i mało obiektywną oceną realiów.

Można tego uniknąć, zawczasu uzbroiwszy się w odpowiednie kompetencje. Dowiedz się, jak wygląda proces tworzenia gier komputerowych, jakie role są konieczne na poszczególnych etapach pracy i kto jest za co odpowiedzialny, a także jaką dokumentację trzeba przygotować przed rozpoczęciem produkcji oraz w jej trakcie.

Poznaj zakres odpowiedzialności i specyfikę pracy menedżera zarządzającego projektem gry, zdobądź najważniejsze umiejętności z punktu widzenia producenta i naucz się mijać niebezpieczne rafy, które spowodowały niejedną spektakularną katastrofę. Ta książka otworzy Ci oczy na wiele nieoczywistych spraw - pomoże nie tylko unikać błędów, lecz również odnieść sukces w branży!

• Role zarządcze, kreatywne, artystyczne, programistyczne i inne
• Przebieg procesu i fazy produkcji gry komputerowej
• Opracowanie koncepcji, założeń oraz projektu gry
• Tworzenie dokumentacji i planowanie działań
• Programowanie, testowanie i wersjonowanie gry
• Publikacja gry, marketing i obsługa klienta

Planuj, zarządzaj, dokumentuj - odnieś sukces w branży gier.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta
Tytuł książki: "Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta"
Autor: Rafał Nowocień
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta”, kupili także:

Testowanie oprogramowania w praktyce Studium przypadków 2.0, Adam Roman , Karolina Zmitrowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Kompletny przewodnik po typografii Wydanie 2, James Felici, Wydawnictwo CzystyWarsztat

Historia lotnictwa w Polsce, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Fenix
<b>Wydajność i optymalizacja kodu. Istota dynamiki działania oprogramowania</b>, <font color="navy">Richard L. Sites</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Wydajność i optymalizacja kodu. Istota dynamiki działania oprogramowania, Richard L. Sites, Wydawnictwo Helion

Egzamin 70-413: Projektowanie i implementacja infrastruktury serverów (Windows Server 2012), Steve Suehring, Wydawnictwo Microsoft Press

Technologia i towaroznawstwo, Urszula Łatka, Wydawnictwo WSiP
<b>Podręcznik Hardware Hackera Łamanie wbudowanych zabezpieczeń za pomocą ataków sprzętowych</b>, <font color="navy">Jasper van Woudenberg, Colin O’Flynn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podręcznik Hardware Hackera Łamanie wbudowanych zabezpieczeń za pomocą ataków sprzętowych, Jasper van Woudenberg, Colin O’Flynn, Wydawnictwo Naukowe PWN

Node.js. Projektowanie, wdrażanie i utrzymywanie aplikacji, Sandro Pasquali, Wydawnictwo Helion

Budowa pojazdów samochodowych Kwalifikacja MG.12 Podręcznik do kształcenia w zawodach, Piotr Zając , Marek Gabryelewicz, Wydawnictwo WKiŁ

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami