Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » HTML XHTML CSS » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Programowanie gier przy użyciu Unity i C# Podręcznik dla całkiem początkujących

Programowanie gier przy użyciu Unity i C# Podręcznik dla całkiem początkujących

98.70zł
79.95zł
Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II 69.00zł 51.75zł
Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II

Tytuł: Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II
Tytuł oryginalny Pro HTML5 Games: Learn to Build your Own Games using HTML5 and JavaScript, 2nd Edition
Autor: Aditya Ravi Shankar
ISBN: 978-83-283-4325-2
Ilość stron: 408
Data wydania: 11/2018
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł


HTML5 jest dziś kojarzony ze znakomitym narzędziem do tworzenia zaawansowanych, interaktywnych i dynamicznych aplikacji internetowych. Udostępnia programistom szereg nowoczesnych technologii, które są konsekwentnie rozwijane w ramach wielu specyfikacji nadzorowanych przez W3C i grupę WHATWG.

Szczególnie atrakcyjne jest wykorzystanie HTML5 do tworzenia gier. Mogą to być gry najróżniejszych rodzajów: od prostych układanek po skomplikowane gry fabularne dla wielu graczy. Aby jednak Twoje dzieło stało się prawdziwym hitem, musisz się dowiedzieć, jak swoją pracę wykonać na wysokim, profesjonalnym poziomie.

Ta książka jest drugim, uaktualnionym i uzupełnionym, wydaniem świetnego podręcznika dla programistów gier. Dzięki niej zaczniesz mistrzowsko stosować zaawansowane techniki programistyczne w języku HTML5.

Nauka będzie polegać na wykonaniu dwóch projektów: strategicznej gry planszowej oraz gry czasu rzeczywistego typu RST. Dzięki przejrzystym wskazówkom i dokładnym instrukcjom sprawnie ukończysz kolejne elementy aplikacji.

W ten sposób zapoznasz się z najważniejszymi narzędziami służącymi do tworzenia gier, a także dowiesz się, w jaki sposób praktycznie wykorzystać najbardziej zaawansowane możliwości HTML. Dzięki książce nauczysz się również pisać gry na urządzenia mobilne. Szybko zaczniesz tworzyć złożone dopracowane gry i staniesz się profesjonalnym programistą gier HTML5.

W tej książce między innymi:
• Wykorzystanie silnika fizyki Box2D i uzyskiwanie realistycznych efektów
• Projektowanie złożonych światów i interaktywnych postaci
• Efekty paralaksy i efekty dźwiękowe
• Algorytmy odnajdowania ścieżek oraz nawigacji
• Wykorzystanie drzew decyzyjnych, maszyn stanów oraz zdarzeń skryptowych

HTML5. Idealny język dla profesjonalnego twórcy gier.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 51,75zł

Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II
Tytuł książki: "Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II"
Autor: Aditya Ravi Shankar
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili „Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II”, kupili także:

Strategie geniuszy Myśl jak Albert Einstein, Robert B. Dilts, Wydawnictwo Onepress

Dlaczego mnie nie rozumiecie? Poznaj 8 barier w komunikacji i pokonaj je, Kevin Hogan, Ron Stubbs, Wydawnictwo Onepress

Wege energia, Katarzyna Gubała, Wydawnictwo Septem

Asynchroniczne metody radiolokalizacyjne Ubiquitous positioning, Stefański Jacek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Szefie, angażuj zespół. Jak motywować grupę metodą Decision Making for Leaders, Robert Zych, Wydawnictwo Onepress

Mechanika płynów w inżynierii i ochronie środowiska, Zdzisław Orzechowski, Jerzy Prywer, Roman Zarzycki, Wydawnictwo WNT
<b>Python. Automatyzacja zadań. Jak efektywnie pracować z danymi, arkuszami Excela, raportami i e-mailami. Wydanie II</b>, <font color="navy">Jaime Buelta</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Python. Automatyzacja zadań. Jak efektywnie pracować z danymi, arkuszami Excela, raportami i e-mailami. Wydanie II, Jaime Buelta, Wydawnictwo Helion

Naucz się z nami Windows XP samuczek/kurs dla nieinformatyków, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELP
<b>Java. Zadania z programowania. Przykładowe funkcyjne rozwiązania</b>, <font color="navy">Mirosław J. Kubiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Java. Zadania z programowania. Przykładowe funkcyjne rozwiązania, Mirosław J. Kubiak, Wydawnictwo Helion

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami