Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » HTML XHTML CSS » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Fiat Ducato Peugeot Boxer Citroën Jumper Modele 1982-2002 Wydanie 4

Fiat Ducato Peugeot Boxer Citroën Jumper Modele 1982-2002 Wydanie 4

73.50zł
62.48zł
Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II 69.00zł 51.75zł
Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II

Tytuł: Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II
Tytuł oryginalny Pro HTML5 Games: Learn to Build your Own Games using HTML5 and JavaScript, 2nd Edition
Autor: Aditya Ravi Shankar
ISBN: 978-83-283-4325-2
Ilość stron: 408
Data wydania: 11/2018
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł


HTML5 jest dziś kojarzony ze znakomitym narzędziem do tworzenia zaawansowanych, interaktywnych i dynamicznych aplikacji internetowych. Udostępnia programistom szereg nowoczesnych technologii, które są konsekwentnie rozwijane w ramach wielu specyfikacji nadzorowanych przez W3C i grupę WHATWG.

Szczególnie atrakcyjne jest wykorzystanie HTML5 do tworzenia gier. Mogą to być gry najróżniejszych rodzajów: od prostych układanek po skomplikowane gry fabularne dla wielu graczy. Aby jednak Twoje dzieło stało się prawdziwym hitem, musisz się dowiedzieć, jak swoją pracę wykonać na wysokim, profesjonalnym poziomie.

Ta książka jest drugim, uaktualnionym i uzupełnionym, wydaniem świetnego podręcznika dla programistów gier. Dzięki niej zaczniesz mistrzowsko stosować zaawansowane techniki programistyczne w języku HTML5.

Nauka będzie polegać na wykonaniu dwóch projektów: strategicznej gry planszowej oraz gry czasu rzeczywistego typu RST. Dzięki przejrzystym wskazówkom i dokładnym instrukcjom sprawnie ukończysz kolejne elementy aplikacji.

W ten sposób zapoznasz się z najważniejszymi narzędziami służącymi do tworzenia gier, a także dowiesz się, w jaki sposób praktycznie wykorzystać najbardziej zaawansowane możliwości HTML. Dzięki książce nauczysz się również pisać gry na urządzenia mobilne. Szybko zaczniesz tworzyć złożone dopracowane gry i staniesz się profesjonalnym programistą gier HTML5.

W tej książce między innymi:
• Wykorzystanie silnika fizyki Box2D i uzyskiwanie realistycznych efektów
• Projektowanie złożonych światów i interaktywnych postaci
• Efekty paralaksy i efekty dźwiękowe
• Algorytmy odnajdowania ścieżek oraz nawigacji
• Wykorzystanie drzew decyzyjnych, maszyn stanów oraz zdarzeń skryptowych

HTML5. Idealny język dla profesjonalnego twórcy gier.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 51,75zł

Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II
Tytuł książki: "Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II"
Autor: Aditya Ravi Shankar
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili „Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II”, kupili także:

Wywieranie pozytywnego wpływu na ludzi Teoria i praktyka, Tomasz Niemirowski, Wydawnictwo Petrus

Metody CAD i AI w inżynierii elektrycznej Wybór przykładów z zastosowaniem programu MATLAB, Adrian Nocoń, Wydawnictwo Naukowe PWN

Spring MVC 4. Projektowanie zaawansowanych aplikacji WWW, Geoffroy Warin, Wydawnictwo Helion

Wprowadzanie mechanizmów rynkowych w ochronie środowiska, Andrzej Graczyk, Alicja Graczyk, Wydawnictwo PWE
<b>Trino Profesjonalny przewodnik SQL w dowolnej skali, w dowolnym magazynie i w dowolnym środowisku</b>, <font color="navy">Fuller Matt, Manfred Moser, Martin Traverso</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Trino Profesjonalny przewodnik SQL w dowolnej skali, w dowolnym magazynie i w dowolnym środowisku, Fuller Matt, Manfred Moser, Martin Traverso, Wydawnictwo Promise

Statystyka dla bystrzaków. Wydanie II, Deborah J. Rumsey, Wydawnictwo Septem

Windows 7 i Internet Samouczek dla dinozaurów, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELP

Wstęp do fizyki materii skondensowanej, Józef Spałek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sekrety cyfrowej ciemni Scotta Kelby'ego Edycja i obróbka zdjęć w programie Adobe Photoshop Lightroom 4, Scott Kelby, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami