Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » HTML XHTML CSS » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Trójwymiarowe zagadnienia teorii płyt w polu temperaturowym

Trójwymiarowe zagadnienia teorii płyt w polu temperaturowym

31.50zł
25.52zł
Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II 69.00zł 51.75zł
Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II

Tytuł: Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II
Tytuł oryginalny Pro HTML5 Games: Learn to Build your Own Games using HTML5 and JavaScript, 2nd Edition
Autor: Aditya Ravi Shankar
ISBN: 978-83-283-4325-2
Ilość stron: 408
Data wydania: 11/2018
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł


HTML5 jest dziś kojarzony ze znakomitym narzędziem do tworzenia zaawansowanych, interaktywnych i dynamicznych aplikacji internetowych. Udostępnia programistom szereg nowoczesnych technologii, które są konsekwentnie rozwijane w ramach wielu specyfikacji nadzorowanych przez W3C i grupę WHATWG.

Szczególnie atrakcyjne jest wykorzystanie HTML5 do tworzenia gier. Mogą to być gry najróżniejszych rodzajów: od prostych układanek po skomplikowane gry fabularne dla wielu graczy. Aby jednak Twoje dzieło stało się prawdziwym hitem, musisz się dowiedzieć, jak swoją pracę wykonać na wysokim, profesjonalnym poziomie.

Ta książka jest drugim, uaktualnionym i uzupełnionym, wydaniem świetnego podręcznika dla programistów gier. Dzięki niej zaczniesz mistrzowsko stosować zaawansowane techniki programistyczne w języku HTML5.

Nauka będzie polegać na wykonaniu dwóch projektów: strategicznej gry planszowej oraz gry czasu rzeczywistego typu RST. Dzięki przejrzystym wskazówkom i dokładnym instrukcjom sprawnie ukończysz kolejne elementy aplikacji.

W ten sposób zapoznasz się z najważniejszymi narzędziami służącymi do tworzenia gier, a także dowiesz się, w jaki sposób praktycznie wykorzystać najbardziej zaawansowane możliwości HTML. Dzięki książce nauczysz się również pisać gry na urządzenia mobilne. Szybko zaczniesz tworzyć złożone dopracowane gry i staniesz się profesjonalnym programistą gier HTML5.

W tej książce między innymi:
• Wykorzystanie silnika fizyki Box2D i uzyskiwanie realistycznych efektów
• Projektowanie złożonych światów i interaktywnych postaci
• Efekty paralaksy i efekty dźwiękowe
• Algorytmy odnajdowania ścieżek oraz nawigacji
• Wykorzystanie drzew decyzyjnych, maszyn stanów oraz zdarzeń skryptowych

HTML5. Idealny język dla profesjonalnego twórcy gier.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 51,75zł

Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II
Tytuł książki: "Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II"
Autor: Aditya Ravi Shankar
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili „Tworzenie gier w języku HTML5 dla profesjonalistów. Wydanie II”, kupili także:

Przywództwo plemienne, Dave Logan, John King, Halee Fischer-Wright, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Zintegrowane Systemy Informatyczne Dobre praktyki wdrożeń, Jerzy Kisielnicki, Małgorzata Pańkowska, Henryk Sroka, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone</b>, <font color="navy">Marcin Żmigrodzki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone, Marcin Żmigrodzki, Wydawnictwo Onepress

Audi A4 i A4 Avant (typu B8) modele 2007-2015 Sam naprawiam samochód, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

Elementarne wprowadzenie do szczególnej teorii względności nieco... inaczej E=mc2, Józef Gelbard, Wydawnictwo Poligraf

Układy wtryskowe Common Rail w praktyce warsztatowej. Budowa, sprawdzanie, diagnostyka Wydanie 3, Hubertus Gűnther, Wydawnictwo WKiŁ

Chemia dla biologów Krótkie wykłady, Julie Fisher, John R.P. Arnold, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zarządzanie jakością z przykładami Wydanie 2, Adam Hamrol, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Uczenie maszynowe w aplikacjach. Projektowanie, budowa i wdrażanie</b>, <font color="navy">Emmanuel Ameisen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Uczenie maszynowe w aplikacjach. Projektowanie, budowa i wdrażanie, Emmanuel Ameisen, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami