Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » HTML XHTML CSS » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Zachowania konsumentów Małgorzata Bartosik-Purgat

Zachowania konsumentów Małgorzata Bartosik-Purgat

59.00zł
Tworzenie gier internetowych Receptury 49.00zł 36.75zł
Tworzenie gier internetowych Receptury

Tytuł: Tworzenie gier internetowych Receptury
Autor: Evan Burchard
ISBN: 978-83-246-8042-9
Ilość stron: 320
Data wydania: 01/2014
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł


Najlepsze przepisy na gry w przeglądarce!

Popularność języków JavaScript i HTML5 bije wszelkie rekordy. Nikogo to nie dziwi, bo potencjał, jaki drzemie w tych technologiach, jest niewyobrażalny. Efekty, które do tej pory wydawały się nie do osiągnięcia w przeglądarce bez wykorzystania technologii Flash lub apletów Java, teraz można uzyskać bez większego problemu! Dostrzegli to producenci gier i deweloperzy. Zaczęli tworzyć coraz bardziej wymyślne aplikacje i gry, działające w środowisku przeglądarki internetowej. Dołącz do tego grona!

Dzięki tej książce to zadanie będzie zdecydowanie łatwiejsze. Należy ona do cieszącej się dużą popularnością serii „Receptury”. W środku znajdziesz szereg artykułów zaczynających się od postawienia pytania, jak wykonać pewne zadanie. Następnym krokiem jest omówienie odpowiedzi. W trakcie lektury dowiesz się, jak rysować na kanwie, budować interakcję z użytkownikiem czy stylizować stronę. Ciekawa jest już sama organizacja książki - poszczególne rozdziały zawierają receptury, które pozwolą Ci zbudować konkretny rodzaj gry. Wśród nich znajdziesz platformówkę, strzelankę, RPG oraz strategię czasu rzeczywistego (RTS). Ta książka to doskonały podręcznik zarówno dla wszystkich osób rozpoczynających przygodę z tworzeniem własnych gier, jak i dla tych, które już się tym zajmują.

Sprawdź:

  • jak rysować na kanwie
  • jak korzystać z masek bitowych
  • jak wykryć kolizję
  • jak zbudować niesamowitą strzelankę, platformówkę lub strategię

Odkryj możliwości JavaScriptu i HTML5 w zakresie tworzenia gier.

Spis treści:

Rozdział 1. Quiz (19)

  • Receptura. Tworzenie zbioru pytań (20)
  • Receptura. Ukrywanie i pokazywanie quizu (25)
  • Receptura. Przywracanie pytań do widoku (26)
  • Receptura. Lista zakupów (28)
  • Receptura. Które odpowiedzi są poprawne (32)
  • Podsumowanie (34)

Rozdział 2. Fikcja interaktywna (37)

  • Receptura. Stylizowane strony (38)
  • Receptura. Zmienianie stron (41)
  • Receptura. Dodanie schowka z obsługą funkcji przeciągania i upuszczania (44)
  • Receptura. Dodawanie złożonych interakcji (50)
  • Receptura. Okruszki (59)
  • Receptura. Dramatyczne zakończenie (61)
  • Podsumowanie (63)

Rozdział 3. Impreza (65)

  • Receptura. Tworzenie przykładowej gry przy użyciu silnika atom.js (66)
  • Receptura. Rysowanie na kanwie (70)
  • Receptura. Rysowanie dziur (72)
  • Receptura. Rysowanie kreta (74)
  • Receptura. Umieszczanie kretów w dziurach (77)
  • Receptura. Dynamiczne pokazywanie kreta (79)
  • Receptura. Bicie kretów (80)
  • Pogrążanie się w rozpaczy z powodu elementu
  • Podsumowanie (85)

Rozdział 4. Puzzle (87)

  • Receptura. Renderowanie przy użyciu biblioteki easel.js (88)
  • Receptura. Renderowanie większej liczby obiektów (92)
  • Receptura. Tworzenie par (94)
  • Receptura. Dopasowywanie i usuwanie par (97)
  • Receptura. Ukrywanie i przekręcanie obrazków (99)
  • Receptura. Wygrywanie i przegrywanie (100)
  • Receptura. Buforowanie i wydajność (104)
  • Receptura. Dopasowywanie par zamiast duplikatów (106)
  • Podsumowanie (110)

Rozdział 5. Gry platformowe (113)

  • Wprowadzenie do biblioteki melon.js (114)
  • Receptura. Tworzenie mapy kafelkowej (114)
  • Receptura. Uruchamianie gry (116)
  • Receptura. Dodawanie postaci (119)
  • Receptura. Budowa mapy kolizji (121)
  • Receptura. Chodzenie i skakanie (121)
  • Receptura. Ekran tytułowy (123)
  • Receptura. Dodawanie przedmiotów do zbierania (125)
  • Receptura. Wrogowie (126)
  • Receptura. Zwiększanie mocy postaci (128)
  • Receptura. Przegrywanie, wygrywanie oraz informacje (129)
  • Podsumowanie (131)

Rozdział 6. Bijatyki (133)

  • Receptura. Podstawowe wiadomości o bibliotece game.js (134)
  • Receptura. Wybieranie poszczególnych sprite'ów z zestawu (136)
  • Receptura. Odbieranie danych od dwóch graczy (137)
  • Receptura. Poruszanie się i zmienianie formy (141)
  • Receptura. Przyjmowanie danych od obu graczy naraz (144)
  • Receptura. Implementacja masek bitowych (146)
  • Receptura. Maskowanie kolizji (150)
  • Receptura. Niszczenie z wzajemnością (152)
  • Podsumowanie (156)

Rozdział 7. Strzelanka (159)

  • Trochę podstawowych informacji o renderowaniu (160)
  • Receptura. Wstęp do gameQuery (160)
  • Receptura. Dodawanie wrogów (163)
  • Receptura. Tworzenie pojazdu (167)
  • Receptura. Kolizje z wrogami (169)
  • Receptura. Strzelanie (170)
  • Receptura. Uzupełnianie mocy (172)
  • Podsumowanie (174)

Rozdział 8. Gry FPS (177)

  • Receptura. Wprowadzenie do biblioteki Jaws (178)
  • Receptura. Tworzenie mapy dwuwymiarowej (179)
  • Receptura. Dodawanie postaci gracza (182)
  • Receptura. Raycasting widoku z góry (186)
  • Receptura. Imitacja trójwymiarowości przy użyciu raycastingu (190)
  • Receptura. Dodawanie kamery (192)
  • Receptura. Uatrakcyjnianie świata pod względem wizualnym (196)
  • Receptura. Dodawanie przyjaciół i wrogów (200)
  • Podsumowanie (207)

Rozdział 9. RPG (209)

  • Receptura. Wprowadzenie do biblioteki enchant.js (210)
  • Receptura. Tworzenie mapy (211)
  • Receptura. Dodawanie gracza (214)
  • Receptura. Dodawanie warstwy kolizji (217)
  • Receptura. Ekran stanu (220)
  • Receptura. Interakcja z postaciami w grze (223)
  • Receptura. Tworzenie schowka (226)
  • Receptura. Tworzenie sklepu (228)
  • Receptura. Tworzenie interfejsu bitwy (235)
  • Receptura. Zapisywanie gry przy użyciu API Local Storage HTML5 (245)
  • Podsumowanie (247)

Rozdział 10. Gry RTS (249)

  • Potrzebujemy serwera (250)
  • Receptura. Instalacja i uruchamianie Node (251)
  • Receptura. Synchronizacja przy użyciu biblioteki Socket.IO (254)
  • Receptura. Tworzenie mapy izometrycznej przy użyciu silnika crafty.js (257)
  • Receptura. Rysowanie jednostek (259)
  • Receptura. Poruszanie jednostkami (263)
  • Receptura. Sterowanie gracza i widoczność (265)
  • Receptura. Kolizje dla destrukcji i sprawdzenia przeciwnika (270)
  • Podsumowanie (275)

Rozdział 11. Dalszy rozwój (277)

  • Co się wydarzyło? (278)
  • Co dalej? (278)

Dodatek A. Podstawy JavaScriptu (281)

  • Główne typy API w JavaScripcie (282)
    • API rdzenne (282)
    • Implementacja API (282)
    • API bibliotek (282)
    • Własne API (283)
  • Instrukcje (283)
  • Zmienne (283)
  • Łańcuchy (284)
  • Liczby (284)
  • Tablice (284)
  • Funkcje (285)
  • Obiekty (285)
  • Instrukcje warunkowe (286)
  • Pętle (286)
  • Komentarze (287)

Dodatek B. Kontrola jakości (289)

  • Przeglądarkowe narzędzia do diagnostyki błędów (290)
  • Testowanie (291)
  • Współpraca (292)

Dodatek C. Zasoby (295)

  • Silniki gier (296)
  • Edytory tekstu (297)
  • Przeglądarki (297)
  • Inne narzędzia (298)
  • Tworzenie i wyszukiwanie sztuki (299)
  • Dema i poradniki (299)
  • Książki (300)
  • Portale internetowe (300)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Tworzenie gier internetowych Receptury
Tytuł książki: "Tworzenie gier internetowych Receptury"
Autor: Evan Burchard
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Tworzenie gier internetowych Receptury”, kupili także:

HTML5 Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript, Karl Bunyan, Wydawnictwo Helion

Tworzenie nowoczesnych aplikacji graficznych w WPF, Cisek Jarosław, Wydawnictwo Helion

Język C++ i przetwarzanie współbieżne w akcji, Anthony Williams, Wydawnictwo Helion

Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x, Will Goldstone, Wydawnictwo Helion

JavaScript Wzorce, Stoyan Stefanov, Wydawnictwo Helion

Podręcznik Node.js Smashing Magazine, Guillermo Rauch, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami