Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Pojazdy samochodowe i przyczepy Jelcz 1990-1994

Pojazdy samochodowe i przyczepy Jelcz 1990-1994

75.00zł
63.75zł
Tworzenie doświadczeń klientów 59.00zł 44.25zł
Tworzenie doświadczeń klientów

Tytuł: Tworzenie doświadczeń klientów
Autor: Artur Urbański, Lucyna Dziewa
ISBN: 9788328366954
Ilość stron: 240
Data wydania: 06/2022
Oprawa: Miękka
Format: 240x19
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 44.25zł


Każdy z nas od czasu do czasu bywa klientem i w związku z tym jest obsługiwany przez różne firmy.

Niektóre opiekują się nami lepiej, inne gorzej. Do tych pierwszych - które trafnie rozpoznają nasze potrzeby i dbają o nasz komfort - wracamy chętniej, do tych drugich jedynie w stanie wyższej konieczności. I nic dziwnego. Kto bowiem lubi mieć poczucie, że jest dla kogoś tylko portfelem, źródłem dochodów, które ma siedzieć cicho, grzecznie kupować oferowane towary lub usługi, nie marudzić? Nikt.

Niestety, świadomie lub nieświadomie wiele firm wciąż tak właśnie działa. Może problem leży w nieznajomości zasad rządzących doświadczeniem klienta (z ang. customer experience - CX)? W takim razie najwyższy czas sięgnąć po tę książkę, by się dowiedzieć, czym jest tworzenie doświadczeń klientów i jak poprawić standardy CX obowiązujące w firmie.

Pisząc Tworzenie doświadczeń klientów, Artur Urbański i Lucyna Dziewa korzystali z doświadczeń setek organizacji, które kładą szczególny nacisk na relacje z odbiorcami produktów i usług. W efekcie powstała książka praktyczna, pełna gotowych do wdrożenia pomysłów, dzięki którym zdołasz wprowadzić CX na zupełnie nowy poziom.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,25zł

Tworzenie doświadczeń klientów
Tytuł książki: "Tworzenie doświadczeń klientów"
Autor: Artur Urbański, Lucyna Dziewa
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „Tworzenie doświadczeń klientów”, kupili także:
<b>Joga. Kurs dla początkujących</b>, <font color="navy">Magdalena Repetowska, Agnieszka Wielobób, Maciej Wielobób</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Joga. Kurs dla początkujących, Magdalena Repetowska, Agnieszka Wielobób, Maciej Wielobób, Wydawnictwo Sensus

Gotowy do biegu Jak uwolnić wrodzoną zdolność do biegania bez kontuzji, Starrett Kelly , TJ Murphy, Wydawnictwo GALAKTYKA

Active Directory odtwarzanie po awarii Plany i wdrożenia – porady eksperta, Florian Rommel, Wydawnictwo Naukowe PWN

Technika jazdy motocyklem Ilustrowany poradnik, René Degelmann, Wydawnictwo WKiŁ

Mity, modele, paradygmaty Studium porównawcze nauk przyrodniczych i religii, Ian G. Barbour, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Tenis Przewodnik gracza, Tom Sadzeck, Wydawnictwo ParaFraza
<b>Reakcje Prywatne życie atomów</b>, <font color="navy">Peter Atkins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Reakcje Prywatne życie atomów, Peter Atkins, Wydawnictwo Naukowe PWN

Apache zabezpieczenia aplikacji i serwerów WWW, Ryan C. Barnett, Wydawnictwo Helion

Estymatory jądrowe w analizie systemowej, Piotr Kulczycki, Wydawnictwo WNT

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami