Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » Programowanie mobilne » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Inne
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  React
  Ruby Rails
  TypeScript
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Tworzenie aplikacji na platformę iOS 5 z wykorzystaniem Xcode, Interface Builder, Instruments, GDB oraz innych kluczowyc 69.00zł 51.75zł
Tworzenie aplikacji na platformę iOS 5 z wykorzystaniem Xcode, Interface Builder, Instruments, GDB oraz innych kluczowyc

Tytuł: Tworzenie aplikacji na platformę iOS 5 z wykorzystaniem Xcode, Interface Builder, Instruments, GDB oraz innych kluczowyc
Autor: Brandon Alexander, J. Bradford Dillon, Kevin Y. Kim
ISBN: 978-83-246-4887-0
Ilość stron: 360
Data wydania: 10/2012
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł


Wykorzystaj potencjał platformy iOS!

"Tworzenie aplikacji na platformę iOS 5 z wykorzystaniem Xcode, Interface Builder, Instruments, GDB oraz innych kluczowych narzędzi".

System operacyjny iOS, wykorzystywany w urządzeniach Apple, cały czas zyskuje na popularności. Jego udział w rynku jest ogromny, a z każdym dniem staje się coraz większy. Co sprawia, że użytkownicy go uwielbiają? Atrakcyjna szata graficzna, błyskawiczne reagowanie na polecenia użytkownika oraz ogromny wybór dopracowanych aplikacji to główne atuty decydujące o jego sukcesie.

Aby zagwarantować ciągły dopływ aplikacji wysokiej jakości, twórcy tego systemu udostępnili programistom świetne środowisko do ich wytwarzania. W trakcie lektury tej książki zaznajomisz się z możliwościami systemu. Dowiesz się, jak używać wszystkich narzędzi dostępnych w arsenale programisty iOS: Xcode, Interface Builder, Instruments, a także narzędzi służących do diagnostyki sieci, obsługi systemu kontroli wersji i innych.

Poznasz techniki usuwania błędów z aplikacji, znajdziesz informacje o strukturach Cocoa, zarządzaniu pamięcią, technologii ARC oraz automatyzacji. Nauczysz się tworzyć atrakcyjny i wydajny interfejs użytkownika, rozwiązywać typowe problemy oraz szanować baterię użytkownika. Na szczególną uwagę zasługuje rozdział poświęcony testowaniu aplikacji oraz najlepszym technikom rozprowadzania jej wśród beta-testerów. Książka, ta jest idealną pozycją dla każdego programisty chcącego stworzyć jedyną w swoim rodzaju aplikację dla platformy iOS 5.

Odkryj tajemnice iOS 5:

  • Zaprojektuj atrakcyjny i wydajny interfejs użytkownika
  • Zapewnij niezawodność dzięki korzystaniu z testów
  • Rozwiąż typowe problemy związane z wyciekami pamięci
  • Dostarcz aplikację beta-testerom

Zaskocz użytkowników nowatorską aplikacją!

Rozdziały:

Rozdział 1. Zaczynamy! (19)

  • Dla kogo jest ta książka? (19)
  • Czym jest ta książka? (20)
  • Czego potrzebujesz, aby rozpocząć pracę? (21)
  • Co znajdziesz w tej książce? (21)
  • A więc do dzieła! (24)

Rozdział 2. Pierwszorzędne narzędzia (25)

  • Rozejrzyj się (26)
    • Tak wiele paneli! (29)
    • Edytory i powiązane z nimi narzędzia (29)
    • Pasek Jump Bar (31)
    • Okno Organizer (32)
    • Karty, karty i jeszcze więcej kart (33)
  • Wracamy do kodu (34)
    • Uaktualnienie modelu Core Data (34)
    • Dodanie nowego kontrolera widoku (39)
    • Podsumowanie dotychczasowych działań (45)
  • Praca z instrumentami narzędzia Instruments (45)
    • Praca z narzędziem Instruments (47)
    • Tak wiele instrumentów (48)
  • Dostrajanie wydajności działania (50)
  • Podsumowanie (51)

Rozdział 3. Trzy ekrany i cóż... to działa (53)

  • Praca z GitHub (53)
  • Nawiązanie połączenia z aplikacją Super Checkout (55)
  • Rozejrzyj się (58)
  • Uruchomienie aplikacji Super Checkout (59)
  • Poruszanie się po projekcie (i po Xcode) (60)
  • Podsumowanie (61)

Rozdział 4. Zarządzanie pamięcią i diagnostyka (63)

  • Gałęzie to nasi przyjaciele (64)
  • Automatyczne zarządzanie pamięcią (65)
    • Konwersja na wersję w technologii ARC (66)
    • Wykrywanie cykli zachowania (70)
  • Powrót do ręcznego zarządzania licznikiem użycia obiektu (71)
  • Najlepsze praktyki w zakresie tworzenia kodu (71)
    • Przytrzymać czy nie przytrzymać - oto jest pytanie (71)
    • Łączenie właściwości oraz polimorficzne kropki (73)
    • Analiza statyczna (76)
  • Zombie - nie, nie ten rodzaj Zombie (79)
  • Zombie w innych wątkach (83)
  • Wycieki (86)
    • Powracamy do cyklu zachowania (91)
  • GDB kung-fu (92)
    • GDB, nie zawiedź mnie teraz (93)
    • Rozpoczęcie pracy z GDB (94)
    • Ustalanie kontekstu - gdzie ja jestem? (95)
    • Przegląd danych - co otrzymałem? (97)
    • Wymuszenie awarii nie jest takie trudne (100)
    • Zebranie wszystkiego w całość (102)
    • Usunięcie naszego błędu (102)
  • Kiedy wszystko inne zawodzi (104)
    • Błąd typu Heisenbug (104)
    • Telefon do przyjaciela (105)
    • Rozpoczęcie od nowa (105)
  • Skończyliśmy... prawie (105)
  • Podsumowanie (107)

Rozdział 5. Core Animation i płynne przewijanie (109)

  • Wykorzystanie wątku głównego (109)
    • Poznanie pętli zdarzeń (110)
    • Optymalizacja wykonywania kodu (111)
    • Mały skok w bok, czyli wszystko o docelowych rodzajach plików wykonywalnych (113)
    • Powrót do profilowania (114)
    • Usprawnienie listy produktów (120)
    • Co się dzieje w tle podczas przewijania? (123)
    • Leniwe wczytywanie obrazów (123)
  • Nigdy więcej niezadowalającego przewijania (133)
    • Krótki opis technologii Core Graphics (133)
    • Powrót do narzędzia Instruments (135)
    • Ucz się od Apple (142)
  • Podsumowanie (144)

Rozdział 6. Sieć, buforowanie i zarządzanie energią (145)

  • Zrozumienie sieci i buforowania (146)
    • API po stronie klienta (146)
    • API po stronie serwera (159)
    • Spowolnienie sieci za pomocą Network Link Conditioner (163)
    • Kontrolowanie bufora (164)
    • Implementacja bufora na dysku (171)
  • Zarządzanie energią (173)
    • Sprzęt (173)
    • Techniki tworzenia kodu (175)
  • Podsumowanie (180)

Rozdział 7. Przygotowanie wersji beta (181)

  • Zarządzanie testowaniem wersji beta (182)
    • Zdefiniowanie wersji beta (182)
    • Znalezienie testerów wersji beta (182)
    • Przeszkolenie testerów (184)
  • Tworzenie wersji tymczasowych aplikacji (184)
    • Certyfikaty, iOS Provisioning Portal, dystrybucja, jejku! (185)
  • Alfa, beta, gamma? (203)
  • Podsumowanie (203)

Rozdział 8. Dlaczego to nie działa? (205)

  • Programowanie techniką Test Driven Development (205)
    • Kiedy powinienem rozpocząć testowanie? (206)
    • Xcode ułatwia przeprowadzanie testów (207)
    • Dopracowanie testów (218)
  • Wykorzystanie w aplikacji zdobytej wiedzy (220)
    • Testowanie SCJSONParser (220)
    • Obiekt atrapa (221)
    • Testowanie negacji (223)
    • Negatywne testowanie i użyteczne porażki (224)
  • Interfejs użytkownika dla testowania i instrument Automation (227)
    • Rozpoczęcie pracy z instrumentem Automation (229)
    • Skryptowanie testów interfejsu użytkownika (233)
    • Wprowadzenie błędu (237)
    • Potęga automatyzacji (240)
  • Testuj w taki czy inny sposób (241)

Rozdział 9. Czy mogę to jakoś zautomatyzować? (243)

  • Ciągła integracja (243)
    • Poznaj aplikację Jenkins (244)
    • Rozpoczęcie pracy z aplikacją Jenkins (244)
    • Interfejs aplikacji Jenkins (245)
    • Egzorcyzmy z demonem aplikacji Jenkins (249)
    • Utworzenie zadania (251)
    • Skryptowanie Xcode (257)
    • Kto zepsuł aplikację? (260)
    • Kontrola jakości (261)
    • Łatwiejsza dystrybucja (265)
    • PackageApplication, dlaczego? (267)
    • Polecenie xcrun (267)
    • Utwórz jedynie archiwum (267)
    • Eksport poza aplikację Jenkins (268)
    • Czy ktokolwiek może się tym zająć? (270)
    • Tworzenie conocnych wersji aplikacji (271)
    • Zabezpieczenie na przyszłość (272)
    • Co jeszcze możemy zrobić? (273)

Rozdział 10. Teraz chcemy wersję dla iPada (275)

  • Zanim rozpoczniemy tworzenie kodu (275)
    • Projektowanie dla iPada (276)
  • Implementacja wersji dla iPada (279)
    • Modyfikacja docelowego rodzaju pliku wynikowego (279)
    • Delegat aplikacji i uruchomienie interfejsu użytkownika (280)
    • Uaktualnienie listy produktów oraz widoku szczegółowych informacji o produkcie (282)
    • Modyfikacja kontrolera widoku koszyka na zakupy (302)
  • Ostatnie przemyślenia (304)
  • Podsumowanie (304)

Rozdział 11. Jak mogę się tym podzielić? (307)

  • Umieszczenie kodu w bibliotece statycznej (308)
    • Utworzenie biblioteki statycznej (309)
    • Używanie biblioteki statycznej (315)
  • Dzielenie się kodem poprzez serwis GitHub (328)
    • Rejestracja w serwisie GitHub (329)
    • Tworzenie repozytorium współdzielonego (330)
    • Wprowadzanie zmian do repozytorium (333)
    • Używanie funkcji GitHub (334)
  • Rozsądny wybór licencji (336)
  • Podsumowanie (336)

Rozdział 12. I jeszcze jedno... (337)

  • Dostosowanie Xcode do własnych potrzeb (337)
    • Karta Behaviors (338)
    • Karta Fonts & Colors (338)
    • Karta Text Editing (340)
    • Karta Key Bindings (340)
    • Karta Downloads (342)
    • Karta Locations (344)
    • Karta Distributed Builds (345)
  • Skróty klawiszowe i nie tylko (345)
    • Migracja z Xcode 3 do Xcode 4 (346)
    • Podaj mi wreszcie te skróty klawiszowe! (347)
    • Przeglądanie dokumentacji (349)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 51,75zł

Tworzenie aplikacji na platformę iOS 5 z wykorzystaniem Xcode, Interface Builder, Instruments, GDB oraz innych kluczowyc
Tytuł książki: "Tworzenie aplikacji na platformę iOS 5 z wykorzystaniem Xcode, Interface Builder, Instruments, GDB oraz innych kluczowyc"
Autor: Brandon Alexander, J. Bradford Dillon, Kevin Y. Kim
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili „Tworzenie aplikacji na platformę iOS 5 z wykorzystaniem Xcode, Interface Builder, Instruments, GDB oraz innych kluczowyc”, kupili także:

Łatwe rysowanie Jak narysować zwierzęta, drzewa, portrety, postać człowieka, Mark Bergin, Wydawnictwo K.E. LIBER
<b>Zarządzanie ryzykiem instytucji finansowych Wydanie II</b>, <font color="navy">John C. Hull</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zarządzanie ryzykiem instytucji finansowych Wydanie II, John C. Hull, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wstęp do kryptologii wydanie 3, Janusz Szmidt, Michał Misztal, Wydawnictwo WSISiZ

Systemy satelitarne GPS Galileo i inne Wydanie 2, Jacek Januszewski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Automatyka Podstawy teorii Wydanie II, Andrzej Dębowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Magia Ruby Programowanie na wesoło Niezwykła wyprawa w świat programowania, Eric Weinstein, Wydawnictwo Naukowe PWN

Programowanie sterowników przemysłowych Wydanie II, Jerzy Kasprzyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Modernizacja kotłów energetycznych, Marek Pronobis, Wydawnictwo Naukowe PWN

Gray Hat C#. Język C# w kontroli i łamaniu zabezpieczeń, Brandon Perry, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami