Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » Programowanie mobilne » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Inne
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  React
  Ruby Rails
  TypeScript
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Drgania swobodne i stateczność obiektów smukłych jako układów liniowych lub nieliniowych

Drgania swobodne i stateczność obiektów smukłych jako układów liniowych lub nieliniowych

46.20zł
37.42zł
Tworzenie aplikacji iOS na urządzenia iPhone, iPod touch oraz iPad Przewodnik dla projektantów serwisów WWW 49.00zł 36.75zł
Tworzenie aplikacji iOS na urządzenia iPhone, iPod touch oraz iPad Przewodnik dla projektantów serwisów WWW

Tytuł: Tworzenie aplikacji iOS na urządzenia iPhone, iPod touch oraz iPad Przewodnik dla projektantów serwisów WWW
Autor: Kristofer Layon
ISBN: 978-83-246-3331-9
Ilość stron: 264
Data wydania: 08/2011
Format: 170x230
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł


Twórz atrakcyjne, zgodne ze standardami WWW aplikacje na urządzenia iPhone, iPod touch oraz iPad!
  • Jak używać kodu HTML, stylów CSS i języka Java Script w projektowaniu natywnych aplikacji?
  • Jak korzystać z możliwości obiektowej platformy NimbleKit?
  • Jak wizualizować, planować, projektować i dystrybuować aplikacje iOS?

Są z nami praktycznie wszędzie. Podczas zakupów, jazdy samochodem, w trakcie joggingu… a nawet na basenie. Zmieniły nasz sposób pozyskiwania informacji, poszukiwania rozrywki i komunikacji ze światem.

Dzięki urządzeniom takim jak iPhone czy iPad możesz w jednej chwili sfotografować niezwykłą scenę i rozesłać zdjęcie wszystkim znajomym, by potem wspólnie wymieniać na jego temat opinie, jednocześnie sprawdzając prognozę pogody i to, jak daleko jesteś od celu, do którego zmierzasz…

Możliwości mobilnych aplikacji pracujących pod kontrolą iOS ogranicza dziś jedynie ludzka wyobraźnia! Jednak nic nie przemawia do niej tak, jak twarde dane: tylko do połowy 2010 roku sprzedanych zostało ponad 85 milionów urządzeń pracujących w tym systemie, a w iTunes App Store dostępnych było ponad 250 tysięcy aplikacji… pobranych ponad 15 miliardów razy!

Oto książka poświęcona projektowaniu atrakcyjnych, zgodnych ze standardami sieciowymi aplikacji działających pod kontrolą systemu iOS ― aplikacji, które można udostępniać lub sprzedawać za pośrednictwem iTunes App Store. Podręcznik stanowi doskonałe wprowadzenie w świat kodu HTML, stylów CSS i języka Java Script, z którymi zaprojektujesz niezawodne natywne aplikacje, działające na iPhone’ach, iPodach touch oraz iPadach.

Dzięki niemu nauczysz się korzystać z platformy obiektowego C (o nazwie NimbleKit). Platforma ta jest kolekcją bibliotek elementów umożliwiających tworzenie programów za pomocą obiektowego języka C, bez konieczności samodzielnego pisania jakiegokolwiek kodu. Książka ta jest ponadto wszechstronnym przewodnikiem po kwestiach wizualizowania, planowania, tworzenia i dystrybucji aplikacji iOS oraz szczegółową instrukcją projektowania rozmaitych aplikacji.

Z tej niezwykłej książki dowiesz się m.in., jak samodzielnie:

  • pobrać i zainstalować bezpłatne oprogramowanie do tworzenia aplikacji iOS
  • używać środowiska Xcode do zarządzania zasobami projektu, testowania aplikacji i pakowania plików binarnych
  • implementować standardowe elementy i działania iOS w celu zapewnienia użytkownikom urządzeń firmy Apple interfejsu zgodnego z ich oczekiwaniami oraz przyzwyczajeniami
  • ulepszać projekty swoich aplikacji dzięki możliwościom oferowanym przez języki HTML5 i CSS3
  • budować solidne podstawy do tworzenia aplikacji WWW, które mogą być używane na innych smartfonach i urządzeniach mobilnych
  • projektować treści tekstowe, graficzne, audio i wideo, przeznaczone do prezentacji na sprzęcie mobilnym

Rozdziały:

Rozdział 1. Wielkie znaczenie niewielkich rozmiarów (17)
Mobilna magia i komputery kieszonkowe (18)
Treść - i kontekst - są wszystkim (19)
Aplikacje mobilne ≠ aplikacje biurkowe (21)
Magia transformacji (22)
Projektowanie zaczyna się od ludzi, a kończy na kodzie (25)
Podsumowanie (27)

Rozdział 2. Zakładanie studia projektowania aplikacji (29)
Uzyskiwanie Apple Developer ID (30)
Pobieranie i instalowanie pakietu iOS SDK (35)
Pobieranie i instalowanie pakietu NimbleKit (37)
Podsumowanie (39)

Rozdział 3. Podstawy iOS SDK (41)
Rozpoczynanie nowego projektu Xcode (42)
Testowanie i budowanie wykonywalnego pliku aplikacji (55)
Podsumowanie (65)

Rozdział 4. Interfejs użytkownika i funkcjonalność iOS (67)
Czym jest pasek stanu? (68)
Implementowanie paska tytułu (71)
Projektowanie z wykorzystaniem pasków kart (72)
Nawigacja z wykorzystaniem widoków tabeli (75)
Podsumowanie (82)

Rozdział 5. Koncentracja na treści - tekst i grafika (83)
Strukturyzowanie tekstu (84)
Dołączanie treści społecznościowych (90)
Praca z obrazami (95)
Podsumowanie (103)

Rozdział 6. Koncentracja na treści - mapy (105)
Metoda pierwsza: użycie przycisku NKButton (107)
Metoda druga: formatowanie przycisku HTML (114)
Przypadek iPada (119)
Podsumowanie (123)

Rozdział 7. Koncentracja na treści - dźwięk (125)
Odtwarzanie dźwięku za pomocą kodu HTML5 (126)
Dołączanie dźwięku za pomocą elementu NKAudioPlayer (128)
Podsumowanie (132)

Rozdział 8. Koncentracja na treści - wideo (133)
Dostarczanie treści wideo do urządzenia iPad za pomocą kodu HTML5 (134)
Dostarczanie treści wideo za pomocą elementu NKVideoPlayer (140)
Podsumowanie (146)

Rozdział 9. HTML5 i CSS3 (149)
Odkrywanie dodatkowych elementów języka HTML5 (150)
Więcej możliwości projektowych dzięki kodowi CSS3 (155)
Podsumowanie (178)

Rozdział 10. Inne platformy do tworzenia aplikacji mobilnych (179)
Emulowanie działania systemu iOS za pomocą rozwiązań PhoneGap i jQTouch (180)
Tworzenie natywnych aplikacji za pomocą platformy Titanium Mobile (186)
Tworzenie aplikacji WWW za pomocą platformy Sencha Touch (189)
Podsumowanie (191)

Rozdział 11. Promowanie aplikacji (193)
Kim jesteś - wybór tożsamości w App Store (194)
Korzystanie z możliwości marketingowych oferowanych przez firmę Apple (197)
Tworzenie własnych kanałów marketingowych związanych z aplikacją (201)
Podsumowanie (210)

Rozdział 12. Próbna instalacja i dystrybucja aplikacji (211)
Korzystanie z iOS Dev Center (212)
Korzystanie z iTunes Connect (221)
Dodawanie aplikacji i zarządzanie nimi (223)
Podsumowanie (230)

Dodatek A. Dodatkowe wytyczne dotyczące projektowania (231)
Strategia tworzenia treści (232)
Planowanie aplikacji (237)
Funkcjonalność aplikacji (242)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Tworzenie aplikacji iOS na urządzenia iPhone, iPod touch oraz iPad Przewodnik dla projektantów serwisów WWW
Tytuł książki: "Tworzenie aplikacji iOS na urządzenia iPhone, iPod touch oraz iPad Przewodnik dla projektantów serwisów WWW"
Autor: Kristofer Layon
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Tworzenie aplikacji iOS na urządzenia iPhone, iPod touch oraz iPad Przewodnik dla projektantów serwisów WWW”, kupili także:

Seks to zdrowie, czyli jak zbudować trwały i ekscytujący związek, Anna Sasin, Wydawnictwo Sensus
<b>Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI</b>, <font color="navy">Soheil Bakhshi, Christian Wade</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI, Soheil Bakhshi, Christian Wade, Wydawnictwo Helion
<b>Programowanie zorientowane obiektowo w Pythonie. Tworzenie solidnych i łatwych w utrzymaniu aplikacji i bibliotek. Wydan</b>, <font color="navy">Steven F. Lott, Dusty Phillips</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Programowanie zorientowane obiektowo w Pythonie. Tworzenie solidnych i łatwych w utrzymaniu aplikacji i bibliotek. Wydan, Steven F. Lott, Dusty Phillips, Wydawnictwo Helion

Porozumienie ponad pokoleniami. Rodzinny uniwersytet trzeciego wieku, Małgorzata Modrak, Wydawnictwo Sensus
<b>Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty</b>, <font color="navy">Paweł Muzyczyszyn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty, Paweł Muzyczyszyn, Wydawnictwo Onepress

Perfekcyjny makijaż Dla wszystkich - od początkujących do profesjonalistów, Bobbi Brown, Wydawnictwo GALAKTYKA

Edytory vi i Vim Leksykon kieszonkowy, Arnold Robbins, Wydawnictwo Helion
<b>Dobry nawyk, zły nawyk Potwierdzone naukowo sposoby wprowadzania pozytywnych i trwałych zmian w życiu</b>, <font color="navy">Wendy Wood</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Dobry nawyk, zły nawyk Potwierdzone naukowo sposoby wprowadzania pozytywnych i trwałych zmian w życiu, Wendy Wood, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zdjęcia cyfrowe w oświetleniu zastanym Fascynując historia od Available Light do HDR Poradnik dla fotoamatorów, Andrzej A. Mroczek, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami