Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » Programowanie mobilne » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Inne
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  React
  Ruby Rails
  TypeScript
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Wprowadzenie do Microsoft Windows VISTA

Wprowadzenie do Microsoft Windows VISTA

50.40zł
12.60zł
Tworzenie aplikacji dla iOS we Flashu Receptury 79.00zł 59.25zł
Tworzenie aplikacji dla iOS we Flashu Receptury

Tytuł: Tworzenie aplikacji dla iOS we Flashu Receptury
Autor: Christopher Caleb
ISBN: 978-83-246-4993-8
Ilość stron: 488
Data wydania: 03/2013
Format: 170x230
Wydawnictwo: Helion
Cena: 79.00zł 59.25zł


100 praktycznych receptur na rozwijanie aplikacji iOS w programie Flash Professional z użyciem Adobe AIR.

Środowisko Adobe Flash cieszy się ogromną popularnością. Dzięki niemu użytkownicy mogli po raz pierwszy zobaczyć atrakcyjne wizualnie aplikacje internetowe. Adobe poszło więc o krok dalej - przygotowało środowisko uruchomieniowe Adobe Air. Dzięki niemu raz napisaną aplikację można uruchamiać na różnych platformach. Teraz do tych platform dołączył iOS. Dla Ciebie oznacza to, że wystarczy opanowanie kilku sprawdzonych receptur, by zacząć błyskawicznie przygotowywać aplikacje na urządzenia mobilne spod szyldu Apple.

W książce "Flash iOS Apps Cookbook" bez trudu znajdziesz rozwiązania większości typowych problemów. W trakcie lektury nauczysz się wykrywać położenie urządzenia, odtwarzać pliki multimedialne oraz obsługiwać gesty i technologię multi-touch. Ponadto dowiesz się, jak przekształcić dotychczasowe projekty na takie, które uda się uruchomić na platformie iOS, oraz dostosować rozdzielczość w zależności od urządzenia. Książka ta jest idealną pozycją dla osób chcących przygotować uniwersalną aplikację na różne platformy.

Sprawdź, jak w Adobe Air dla iOS:

  • korzystać z geolokalizacji
  • sterować za pomocą gestów i wykorzystać możliwości multi-touch
  • odtwarzać pliki multimedialne
  • używać wirtualnej klawiatury
  • wyświetlać strony WWW

Twórz uniwersalne aplikacje dzięki mobilnemu środowisku Adobe Air!

Spis treści:

Rozdział 1. Wstęp do tworzenia aplikacji iOS (21)

  • Wstęp (22)
  • Rejestracja w programie iOS Developer Program (22)
  • Dostęp do serwisu iOS Provisioning Portal (29)
  • Generowanie wniosku o podpisanie certyfikatu w systemie Windows (32)
  • Generowanie wniosku o podpisanie certyfikatu w systemie MAC OS X (34)
  • Uzyskiwanie certyfikatu programisty (35)
  • Tworzenie certyfikatu P12 w systemie Windows (38)
  • Tworzenie certyfikatu P12 w systemie MAC OS X (41)
  • Rejestracja urządzenia (43)
  • Tworzenie identyfikatora aplikacji (47)
  • Tworzenie programistycznego profilu informacyjnego (50)
  • Instalacja profilu informacyjnego na urządzeniu (53)

Rozdział 2. Tworzenie aplikacji iOS w programie Flash (57)

  • Wstęp (57)
  • Instalacja AIR SDK (58)
  • Tworzenie dokumentu AIR for iOS (60)
  • Umieszczanie elementów na stole montażowym (63)
  • Opis działania (66)
  • Ogólne ustawienia środowiska AIR for iOS (66)
  • Opis działania (68)
  • Ustawienia wdrażania aplikacji w środowisku AIR for iOS (70)
  • Kompilacja w programie Flash Professional (73)
  • Instalacja aplikacji przy użyciu iTunes (75)

Rozdział 3. Tworzenie pierwszej aplikacji (79)

  • Wstęp (79)
  • Tworzenie podstawowej klasy dokumentu (80)
  • Zapobieganie przejściu ekranu w stan bezczynności (82)
  • Wielozadaniowość (85)
  • Eleganckie zamykanie aplikacji (87)
  • Dołączanie klas do symboli klipów filmowych (89)
  • Korzystanie z pętli uaktualnień (92)
  • Dołączanie obrazu rozruchowego aplikacji (96)
  • Dołączanie ikon (99)
  • Edycja pliku deskryptora aplikacji (101)
  • Zdalne debugowanie (104)

Rozdział 4. Konwersja projektów Flash na platformę iOS (109)

  • Wstęp (109)
  • Interakcja z użytkownikiem (110)
  • Zapisywanie stanu aplikacji (115)
  • Spłaszczanie listy wyświetlania (118)
  • Konwersja grafiki wektorowej na rastrową (121)
  • Zmiana rozmiarów bitmap (126)
  • Maskowanie obiektów (129)
  • Praca z zewnętrznymi plikami SWF (132)

Rozdział 5. Technologia Multi-touch i gesty (137)

  • Wstęp (137)
  • Ustawianie trybu interakcji z punktem kontaktu (138)
  • Wykrywanie kilku punktów kontaktu (141)
  • Przeciąganie kilku wyświetlonych obiektów (146)
  • Śledzenie ruchu (150)
  • Ustawianie trybu interakcji z użyciem gestów (152)
  • Obsługa gestu machnięcia (156)
  • Przewijanie obiektu (159)
  • Obracanie obiektu (162)
  • Powiększanie i zmniejszanie obiektu (164)

Rozdział 6. Akceleracja sprzętowa grafiki (167)

  • Wstęp (167)
  • Porównanie grafiki wektorowej i rastrowej (168)
  • Tryb GPU-Blend (171)
  • Tryb GPU-Vector (176)
  • Buforowanie bitmap (181)
  • Buforowanie z użyciem macierzy (187)
  • Dostęp do bitmap w kodzie ActionScript (192)
  • Wczytywanie bitmap w trakcie działania programu (196)
  • Praca z zestawami sprite'ów (200)
  • Animowanie bitmap z użyciem ActionScript (205)

Rozdział 7. Praca z tekstem i wirtualną klawiaturą (209)

  • Wstęp (209)
  • Używanie czcionek urządzenia w polach tekstowych (210)
  • Korzystanie z osadzonych czcionek w polach tekstowych (213)
  • Wejściowe pole tekstowe (217)
  • Pobieranie tekstu (221)
  • Konfigurowalne przewijanie podczas aktywacji wirtualnej klawiatury (223)
  • Uaktualnianie dynamicznych pól tekstowych (227)
  • Użycie natywnych kontrolek tekstowych iOS (231)

Rozdział 8. Zmiany rozdzielczości i orientacji ekranu (237)

  • Wstęp (237)
  • Wybór docelowego urządzenia (238)
  • Dostosowywanie do ekranów Retina (241)
  • Obsługa urządzeń o różnej rozdzielczości ekranu (246)
  • Ustawianie domyślnego formatu ekranu (251)
  • Włączanie automatycznej orientacji (252)
  • Nasłuchiwanie na zmiany orientacji (255)
  • Reakcja na zmiany orientacji (258)

Rozdział 9. API geolokalizacji i akcelerometru (263)

  • Wstęp (263)
  • Określanie bieżącego położenia (264)
  • Określanie prędkości i kierunku poruszania się (269)
  • Sprawdzanie dostępności geolokalizacji (273)
  • Reagowanie na zmiany zarejestrowane przez akcelerometr (277)
  • Wykrywanie potrząsania (282)

Rozdział 10. Obsługa kamery i mikrofonu (287)

  • Wstęp (287)
  • Zapisywanie w rolce z aparatu (288)
  • Odczyt rolki z aparatu (291)
  • Fotografowanie z użyciem domyślnej aplikacji (296)
  • Praca z wbudowanymi aparatami (300)
  • Nagrywanie dźwięku z użyciem mikrofonu (304)
  • Odtwarzanie nagranego dźwięku (309)

Rozdział 11. Wyświetlanie stron WWW (315)

  • Wstęp (315)
  • Wyświetlanie strony WWW w Safari (316)
  • Renderowanie strony WWW w aplikacji (318)
  • Przeglądanie historii wyświetlanych stron (321)
  • Renderowanie lokalnej strony WWW (325)
  • Dynamiczne generowanie lokalnej strony WWW (328)
  • Tworzenie zrzutu strony WWW (334)

Rozdział 12. Praca z wideo i dźwiękiem (337)

  • Wstęp (337)
  • Odtwarzanie lokalnego wideo w formacie FLV (338)
  • Odtwarzanie lokalnego wideo w formacie H.264 (343)
  • Kontrola odtwarzania wideo (348)
  • Osadzanie dźwięku (353)
  • Odtwarzanie osadzonego dźwięku (355)
  • Strumień dźwięku (358)
  • Kontrola odtwarzania dźwięku (362)

Rozdział 13. Łączność, ciągłość i schematy URI (367)

  • Wstęp (367)
  • Monitorowanie połączenia z internetem (368)
  • Ustawianie stałego połączenia Wi-Fi (372)
  • Dostęp do własnych katalogów aplikacji (374)
  • Zapisywanie plików (377)
  • Odczytywanie plików (381)
  • Uruchamianie aplikacji systemowych (385)
  • Uruchamianie App Store (389)
  • Uruchamianie aplikacji Mapy (391)
  • Określanie wymagań sprzętowych (395)

Rozdział 14. Używanie natywnych rozszerzeń i ADT (399)

  • Wstęp (399)
  • Kompilacja w wierszu poleceń w systemie Windows (400)
  • Kompilacja w wierszu poleceń w systemie Mac OS X (406)
  • Korzystanie z natywnego rozszerzenia (411)
  • Tworzenie pakietu z natywnym rozszerzeniem (416)
  • Włączanie trybu Interpreter Mode (420)
  • Uruchamianie ADT poza katalogiem instalacyjnym programu Flash Professional CS5 (424)

Rozdział 15. Optymalizacja kodu ActionScript (429)

  • Wstęp (429)
  • Deklarowanie typów danych (430)
  • Zastępowanie typu Object własnymi klasami (432)
  • Optymalizacja pętli (434)
  • Zastępowanie tablic wektorami (437)
  • Ponowne wykorzystanie instancji (440)
  • Korzystanie ze statycznych zmiennych i metod (443)
  • Korzystanie z metod wywołania zwrotnego (446)
  • Wykorzystanie propagacji zdarzeń (449)

Dodatek A. Receptury przeznaczone dla programu Flash Professional CS5.5 (455)
Dodatek B. Wyniki pomiarów optymalizacji kodu ActionScript (457)

  • Deklarowanie typów danych (458)
  • Zastępowanie typu Object własnymi klasami (460)
  • Optymalizacja pętli (462)
  • Zastępowanie tablic wektorami (464)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 59,25zł

Tworzenie aplikacji dla iOS we Flashu Receptury
Tytuł książki: "Tworzenie aplikacji dla iOS we Flashu Receptury"
Autor: Christopher Caleb
Wydawnictwo: Helion
Cena: 79.00zł 59.25zł
Klienci, którzy kupili „Tworzenie aplikacji dla iOS we Flashu Receptury”, kupili także:

Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy, Jeffrey A. Miller, Wydawnictwo Onepress

Kryptografia stosowana, Alfred J. Menezes, Paul C. van Oorschot, Scott A. Vanstone, Wydawnictwo WNT

Przestań się czuć do d**y! Zmień nawyki, które blokują Twoje szczęście, Andrea Owen, Wydawnictwo Sensus

Pracownia sieci komputerowych Kwalifikacja E.13 Technik informatyk Technik teleinformatyk, Tomasz Klekot, Krzysztof Pytel, Wydawnictwo WSiP

Budowa domu, Tadeusz Fijałkowski, Wydawnictwo WGP

Mapy kosmosu Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat, Priyamyada Natarajan, Wydawnictwo Prószyński

Przekrój przez wszechświat, Łukasz Lamża, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Sieci neuronowe typu Hopfielda Teoria i przykłady zastosowań, Jacek Mańdziuk, Wydawnictwo EXIT

PRo-MOC-ja Reklama i public relations w małej firmie, Marcin Pietraszek, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami