Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » Python Django » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Inne
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  React
  Ruby Rails
  TypeScript
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie 69.00zł
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

Tytuł: Twórz własne gry komputerowe w Pythonie
Tytuł oryginalny Invent Your Own Computer Games with Python
Autor: Al Sweigart
ISBN: 978-83-01-19322-5
Ilość stron: 400
Data wydania: 05/2017
Oprawa: Miękka
Format: 16.6x22.4
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł


NIE POPRZESTAWAJ NA GRANIU – ZACZNIJ PISAĆ WŁASNE GRY!

Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem.

Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty.

Nauczysz się, w jaki sposób:
• Łączyć pętle, zmienne i instrukcje związane z przepływem sterowania w prawdziwe, działające programy.
• Wybierać odpowiednie w struktury danych, takie jak listy, słowniki i krotki.
• Wzbogacać gry o grafikę i animacje za pomocą modułu pygame.
• Obsługiwać dane wprowadzane za pomocą klawiatury i myszy.
• Zaprogramować prostą sztuczną inteligencję, aby można było zagrać przeciwko komputerowi.
• Przekształcać komunikaty tekstowe na tajny kod za pomocą technik kryptograficznych.
• Debugować programy i wyłapywać najczęściej spotykane błędy.

Analizując wnikliwie kod wszystkich prezentowanych gier zdobędziesz solidne podstawy nie tylko w Pythonie, ale również w dziedzinie informatyki.

A może, wykorzystując ogromne możliwości Pythona, napiszesz swoją własną, oryginalną grę?

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie
Tytuł książki: "Twórz własne gry komputerowe w Pythonie"
Autor: Al Sweigart
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł
Klienci, którzy kupili „Twórz własne gry komputerowe w Pythonie”, kupili także:

Python rozmówki, Brad Dayley, Wydawnictwo Helion

Spal pracownię matematyczną... i sam sobie wymyśl matematykę, Jason Wilkes, Wydawnictwo Prószyński

Anatomia w tańcu, Jacqui Greene Haas, Wydawnictwo Muza

Algebra współczesna z zastosowaniami, Gilbert William J., Nicholson Keith W., Wydawnictwo WNT

Wprowadzenie do teorii grafów, Robin J. Wilson, Wydawnictwo Naukowe PWN

Python na start! Programowanie dla nastolatków, Michał Wiszniewski, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami