Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » Python Django » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  Ruby Rails
  Turbo Pascal
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Wprowadzenie do Arduino Wydanie II

Wprowadzenie do Arduino Wydanie II

35.70zł
26.78zł
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie 69.00zł 51.06zł
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

Tytuł: Twórz własne gry komputerowe w Pythonie
Tytuł oryginalny Invent Your Own Computer Games with Python
Autor: Al Sweigart
ISBN: 978-83-01-19322-5
Ilość stron: 400
Data wydania: 05/2017
Oprawa: Miękka
Format: 16.6x22.4
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł 51.06zł


NIE POPRZESTAWAJ NA GRANIU – ZACZNIJ PISAĆ WŁASNE GRY!

Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem.

Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty.

Nauczysz się, w jaki sposób:
• Łączyć pętle, zmienne i instrukcje związane z przepływem sterowania w prawdziwe, działające programy.
• Wybierać odpowiednie w struktury danych, takie jak listy, słowniki i krotki.
• Wzbogacać gry o grafikę i animacje za pomocą modułu pygame.
• Obsługiwać dane wprowadzane za pomocą klawiatury i myszy.
• Zaprogramować prostą sztuczną inteligencję, aby można było zagrać przeciwko komputerowi.
• Przekształcać komunikaty tekstowe na tajny kod za pomocą technik kryptograficznych.
• Debugować programy i wyłapywać najczęściej spotykane błędy.

Analizując wnikliwie kod wszystkich prezentowanych gier zdobędziesz solidne podstawy nie tylko w Pythonie, ale również w dziedzinie informatyki.

A może, wykorzystując ogromne możliwości Pythona, napiszesz swoją własną, oryginalną grę?

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie
Tytuł książki: "Twórz własne gry komputerowe w Pythonie"
Autor: Al Sweigart
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł 51.06zł
Klienci, którzy kupili „Twórz własne gry komputerowe w Pythonie”, kupili także:
<b>Anatomia w tańcu</b>, <font color="navy">Jacqui Greene Haas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Muza</font>
Anatomia w tańcu, Jacqui Greene Haas, Wydawnictwo Muza
<b>Efektywny Python. 59 sposobów na lepszy kod</b>, <font color="navy">Brett Slatkin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Efektywny Python. 59 sposobów na lepszy kod, Brett Slatkin, Wydawnictwo HELION
<b>Spal pracownię matematyczną... i sam sobie wymyśl matematykę</b>, <font color="navy">Jason Wilkes</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Spal pracownię matematyczną... i sam sobie wymyśl matematykę, Jason Wilkes, Wydawnictwo Prószyński
<b>Myśl w języku Python! Nauka programowania. Wydanie II</b>, <font color="navy">Allen B. Downey</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Myśl w języku Python! Nauka programowania. Wydanie II, Allen B. Downey, Wydawnictwo HELION
<b>Algebra współczesna z zastosowaniami</b>, <font color="navy">Gilbert William J., Nicholson Keith W.</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Algebra współczesna z zastosowaniami, Gilbert William J., Nicholson Keith W., Wydawnictwo WNT
<b>Python na start! Programowanie dla nastolatków</b>, <font color="navy">Michał Wiszniewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Python na start! Programowanie dla nastolatków, Michał Wiszniewski, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Ekonometria
Prognozowanie gospodarcze Metody i zastosowania Wydanie 4

Prognozowanie gospodarcze Metody i zastosowania Wydanie 4

59.00zł
43.66zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady

środa, 19 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami