Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Twoja firma widoczna w internecie Marketing internetowy Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki 34.90zł
Twoja firma widoczna w internecie Marketing internetowy Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki

Tytuł: Twoja firma widoczna w internecie Marketing internetowy Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki
Autor: Łukasz Kępiński
ISBN: 978-83-7561-557-9
Ilość stron: 160
Data wydania: 09/2015
Oprawa: Miękka
Format: 14.0x22.0cm
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 34.90zł


Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu.

Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami.

Każda książka w tej serii stanowi dawkę najnowszej wiedzy, z której skorzysta zarówno przedsiębiorca startujący z małą firmą, jak i pracownik korporacji.

Twoja firma widoczna w internecie Marketing internetowy Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Twoja firma widoczna w internecie Marketing internetowy Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki”, kupili także:
<b>Kartografia i Geomedia Wydanie II</b>, <font color="navy">Beata Medyńska-Gulij</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Kartografia i Geomedia Wydanie II, Beata Medyńska-Gulij, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zdjęcie: proces tworzenia. Opowieść o fotografii od pomysłu do obrazu, David Chemin, Wydawnictwo GALAKTYKA

Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza, Dominic O'Brien, Wydawnictwo Sensus

Rachunek wektorowy i tensorowy dla inżynierów, Ryszard Buczkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy, Magdalena Wereda-Kolasińska, Wydawnictwo CEDEWU

Jak uatrakcyjnić swoje ciało Od puszystościo do piękności w 100 dni, Cornel Chin, Wydawnictwo Onepress

Jak stać się lepszym programistą. Przewodnik, Pete Goodliffe, Wydawnictwo Helion

Piksele, wektory i inne stwory Grafika komputerowa dla dzieci, Alicja Żarowska-Mazur , Dawid Mazur, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tajemnica wyspy Flatey, Viktor Arnar Ingólfsson, Wydawnictwo Editio

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami