Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Twoja firma widoczna w internecie Marketing internetowy Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki 34.90zł
Twoja firma widoczna w internecie Marketing internetowy Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki

Tytuł: Twoja firma widoczna w internecie Marketing internetowy Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki
Autor: Łukasz Kępiński
ISBN: 978-83-7561-557-9
Ilość stron: 160
Data wydania: 09/2015
Oprawa: Miękka
Format: 14.0x22.0cm
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 34.90zł


Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu.

Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami.

Każda książka w tej serii stanowi dawkę najnowszej wiedzy, z której skorzysta zarówno przedsiębiorca startujący z małą firmą, jak i pracownik korporacji.

Twoja firma widoczna w internecie Marketing internetowy Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Twoja firma widoczna w internecie Marketing internetowy Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki”, kupili także:
<b>Historia nauki Od rolnictwa do sztucznej inteligencji</b>, <font color="navy">Mary Cruse</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Historia nauki Od rolnictwa do sztucznej inteligencji, Mary Cruse, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14, Tomasz Kowalski, Wydawnictwo Helion

Poradnik menedżera projektu, Richard Newton, Wydawnictwo Edgard

Droga do wewnętrznej równowagi, czyli jak wyluzować i pozbyć się stresu Wydanie II, Agnieszka Ornatowska, Bogusław Stępień, Wydawnictwo Sensus

Gaźniki motocyklowe, Rafał Dmowski, Wydawnictwo WKiŁ

#girlstalk. Dziewczyny, rozmowy, życie, Karolina Cwalina-Stępniak, Paulina Klepacz, Wydawnictwo Sensus

Biologiczne aspekty oczyszczania ścieków, Mieczysław Kazimierz Błaszczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Marketing bezpośredni Koncepcja zarządzanie instrumenty, Mariusz Trojanowski, Wydawnictwo PWE

Real World Adobe InDesign CS3 Edycja polska, Olav Martin Kvern, David Blatner, Wydawnictwo Helion

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami