Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Podstawowe zagadnienia współczesnej logistyki

Podstawowe zagadnienia współczesnej logistyki

49.00zł
38.22zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II 39.90zł 28.33zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Tytuł: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-4224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 04/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt.

Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych.

Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji.

Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka.

Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Tytuł książki: "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II”, kupili także:
<b>Programowanie Microsoft SQL Server 2008 tom 1/2 (komplet)</b>, <font color="navy">Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 tom 1/2 (komplet), Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Efekty graficzne i animowane dla aplikacji Desktop Java Tworzenie atrakcyjnych programów</b>, <font color="navy">Chet Haase, Romain Guy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Efekty graficzne i animowane dla aplikacji Desktop Java Tworzenie atrakcyjnych programów, Chet Haase, Romain Guy, Wydawnictwo HELION
<b>Motywowanie w erze Web 2.0+</b>, <font color="navy">Anna Wziątek-Staśko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Motywowanie w erze Web 2.0+, Anna Wziątek-Staśko, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Mercedes-Benz C180 do C350 oraz C200CDI do C320CDI</b>, <font color="navy">Hans-Rüdiger Etzold</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Mercedes-Benz C180 do C350 oraz C200CDI do C320CDI, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Apokalipsa zombie nadchodzi! Obroń swoją bazę za pomocą prostych obwodów, Arduino i Raspberry Pi</b>, <font color="navy">Simon Monk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Apokalipsa zombie nadchodzi! Obroń swoją bazę za pomocą prostych obwodów, Arduino i Raspberry Pi, Simon Monk, Wydawnictwo HELION
<b>Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Twarda oprawa Tom 2 Wydanie 14</b>, <font color="navy">Włodzimierz Starosolski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Twarda oprawa Tom 2 Wydanie 14, Włodzimierz Starosolski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Microsoft Windows Server 2003 Projektowanie zarządzanego środowiska Resource kit</b>, <font color="navy">Microsoft</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Windows Server 2003 Projektowanie zarządzanego środowiska Resource kit, Microsoft, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Broń myśliwska i sportowa Katalog strzelb i karabinów</b>, <font color="navy">Chris McNab</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Muza</font>
Broń myśliwska i sportowa Katalog strzelb i karabinów, Chris McNab, Wydawnictwo Muza
<b>Nowoczesne technologie w logistyce</b>, <font color="navy">Jan Długosz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Nowoczesne technologie w logistyce, Jan Długosz, Wydawnictwo PWE
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Wprowadzenie do sprawozdawczości, analizy i informatyki finansowej

Wprowadzenie do sprawozdawczości, analizy i informatyki finansowej

69.90zł
51.73zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
CorelDRAW 12 Oficjalny podręcznik Steve Bain, Nick Wilkinson HELION
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION

sobota, 23 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami