Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Wysokoefektywne metody oczyszczania wody

Wysokoefektywne metody oczyszczania wody

49.90zł
36.93zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II 39.90zł 28.33zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Tytuł: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-4224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 04/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt.

Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych.

Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji.

Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka.

Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Tytuł książki: "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II”, kupili także:
<b>Przewodnik po świecie suplementów Jak bezpiecznie wspomóc leczenie ponad 100 chorób i dolegliwości.</b>, <font color="navy">Mark Moyad</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Przewodnik po świecie suplementów Jak bezpiecznie wspomóc leczenie ponad 100 chorób i dolegliwości., Mark Moyad, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Czujniki układu sterowania silnika w praktyce warsztatowej Budowa, działanie i diagnozowanie za pomocą oscyloskopu w. II</b>, <font color="navy">Gerald Schneehage</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Czujniki układu sterowania silnika w praktyce warsztatowej Budowa, działanie i diagnozowanie za pomocą oscyloskopu w. II, Gerald Schneehage, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data</b>, <font color="navy">Grzegorz Błażewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data, Grzegorz Błażewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Klimatyzacja w samochodzie</b>, <font color="navy">Ulrich Deh</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Klimatyzacja w samochodzie, Ulrich Deh, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Visual Basic .NET Encyklopedia</b>, <font color="navy">by Microsoft</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Visual Basic .NET Encyklopedia, by Microsoft, Wydawnictwo HELION
<b>Windows 8.1 PL Dla seniorów</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows 8.1 PL Dla seniorów, Witold Wrotek, Wydawnictwo HELION
<b>Systemy uczące się oparte na podobieństwie obrazów do prognozowania szeregów czasowych obciążeń elektroenergetycznych</b>, <font color="navy">Grzegorz Dudek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Systemy uczące się oparte na podobieństwie obrazów do prognozowania szeregów czasowych obciążeń elektroenergetycznych, Grzegorz Dudek, Wydawnictwo EXIT
<b>Modelowanie numeryczne mikrostruktury ceramiki Zagadnienia wybrane</b>, <font color="navy">Niezgoda Tadeusz, Małachowski Jerzy, Szymczyk Wiesław</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Modelowanie numeryczne mikrostruktury ceramiki Zagadnienia wybrane, Niezgoda Tadeusz, Małachowski Jerzy, Szymczyk Wiesław, Wydawnictwo WNT
<b>Po prostu Outlook 2003 PL</b>, <font color="navy">Jim Boyce, Michael J. Young</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Po prostu Outlook 2003 PL, Jim Boyce, Michael J. Young, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Chemia koordynacyjna w zastosowaniach Wybrane zastosowania

Chemia koordynacyjna w zastosowaniach Wybrane zastosowania

69.00zł
51.06zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION

poniedziałek, 23 lipiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami