Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Bascom 51 w przykładach

Bascom 51 w przykładach

58.00zł
46.40zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II 39.90zł 28.33zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Tytuł: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-4224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 04/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt.

Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych.

Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji.

Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka.

Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Tytuł książki: "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II”, kupili także:
<b>Dojrzewanie w Second Life Antropologia człowieka wirtualnego</b>, <font color="navy">Tom Boellstorff</font>, <font color="green"> Wydawnictwo UJ</font>
Dojrzewanie w Second Life Antropologia człowieka wirtualnego, Tom Boellstorff, Wydawnictwo UJ
<b>Bazy danych i PostgreSQL od podstaw</b>, <font color="navy">Richard Stones, Neil Matthew</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw, Richard Stones, Neil Matthew, Wydawnictwo HELION
<b>Ryzyko w ocenie projektów gospodarczych Modele i metody analizy</b>, <font color="navy">Arkadiusz Manikowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Ryzyko w ocenie projektów gospodarczych Modele i metody analizy, Arkadiusz Manikowski, Wydawnictwo Difin
<b>Fotografia cyfrowa Dla seniorów</b>, <font color="navy">Aleksandra Tomaszewska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografia cyfrowa Dla seniorów, Aleksandra Tomaszewska, Wydawnictwo HELION
<b>Co siedzi w głowie klienta</b>, <font color="navy">Herb Sorensen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Co siedzi w głowie klienta, Herb Sorensen, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Zabawy z komputerem i fizyką Skoki, rzuty i rakiety Modele jednopunktowe</b>, <font color="navy">Jan Wasilewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Adam Marszałek</font>
Zabawy z komputerem i fizyką Skoki, rzuty i rakiety Modele jednopunktowe, Jan Wasilewski, Wydawnictwo Adam Marszałek
<b>Ekonomia kryzysu</b>, <font color="navy">Nouriel Roubini, Stephen Mihm</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Ekonomia kryzysu, Nouriel Roubini, Stephen Mihm, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Systemy baz danych Kompletny podręcznik Wydanie II</b>, <font color="navy">Hector Garcia-Molina, Jeffrey D. Ullman, Jennifer Widom</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Systemy baz danych Kompletny podręcznik Wydanie II, Hector Garcia-Molina, Jeffrey D. Ullman, Jennifer Widom, Wydawnictwo HELION
<b>Poligrafia praktyczny przewodnik</b>, <font color="navy">Dawid Bann</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ABE Dom Wydawn</font>
Poligrafia praktyczny przewodnik, Dawid Bann, Wydawnictwo ABE Dom Wydawn
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-410: Instalowanie i konfigurowanie Windows Server 2012 R2 Wydanie II

Egzamin 70-410: Instalowanie i konfigurowanie Windows Server 2012 R2 Wydanie II

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady

poniedziałek, 24 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami