Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Mistrzowie rynków finansowych Rozmowy z najlepszymi amerykańskimi inwestorami i graczami giełdowymi

Mistrzowie rynków finansowych Rozmowy z najlepszymi amerykańskimi inwestorami i graczami giełdowymi

79.00zł
59.25zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II 39.90zł 28.33zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Tytuł: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-4224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 04/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt.

Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych.

Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji.

Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka.

Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Tytuł książki: "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II”, kupili także:
<b>Język ciała Siedem lekcji komunikacji niewerbalnej</b>, <font color="navy">James Borg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Język ciała Siedem lekcji komunikacji niewerbalnej, James Borg, Wydawnictwo PWE
<b>Chemia organiczna McMurry Tom 3 Nowe wydanie</b>, <font color="navy">John McMurry</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia organiczna McMurry Tom 3 Nowe wydanie, John McMurry, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Harvard Business Review Zarządzanie samym sobą</b>, <font color="navy">Harvard Business School Press</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Harvard Business Review Zarządzanie samym sobą, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress
<b>Komunikowanie (się) w mediach elektronicznych Język, edukacja, semiotyka</b>, <font color="navy">Mirosław Filiciak, Grzegorz Ptaszek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WAiP</font>
Komunikowanie (się) w mediach elektronicznych Język, edukacja, semiotyka, Mirosław Filiciak, Grzegorz Ptaszek, Wydawnictwo WAiP
<b>Programowanie Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++ Wydanie II</b>, <font color="navy">Bjarne Stroustrup</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++ Wydanie II, Bjarne Stroustrup, Wydawnictwo HELION
<b>Szczęście młodego umysłu. Nauki Dalajlamy</b>, <font color="navy">His Holiness the Dalai Lama (author), Christian Jelen (editor and illu</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Szczęście młodego umysłu. Nauki Dalajlamy, His Holiness the Dalai Lama (author), Christian Jelen (editor and illu, Wydawnictwo Onepress
<b>Piknik z Einsteinem Naukowy zawrót głowy</b>, <font color="navy">Ben Miller</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Piknik z Einsteinem Naukowy zawrót głowy, Ben Miller, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Inżynieria zarządzania Część II Strategia i projektowanie systemów produkcyjnych Wydanie 4</b>, <font color="navy">Ireneusz Durlik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PLACET</font>
Inżynieria zarządzania Część II Strategia i projektowanie systemów produkcyjnych Wydanie 4, Ireneusz Durlik, Wydawnictwo PLACET
<b>Zero to one</b>, <font color="navy">Peter Thiel, Blake Masters</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Zero to one, Peter Thiel, Blake Masters, Wydawnictwo MT Biznes
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-742: Tożsamość w Windows Server 2016

Egzamin 70-742: Tożsamość w Windows Server 2016

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN

niedziela, 20 maj 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami