Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Poznaj Microsoft Visual Basic 2012 Zacznij Tu!

Poznaj Microsoft Visual Basic 2012 Zacznij Tu!

58.80zł
44.10zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II 39.90zł 28.33zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Tytuł: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-4224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 04/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt.

Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych.

Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji.

Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka.

Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Tytuł książki: "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II”, kupili także:
<b>C++ biblioteka IOStreams i lokalizacja programów</b>, <font color="navy">Angelika Langer, Klaus Kreft</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
C++ biblioteka IOStreams i lokalizacja programów, Angelika Langer, Klaus Kreft, Wydawnictwo HELION
<b>Peter Higgs Poszukiwania boskiej cząstki</b>, <font color="navy">Ian Sample</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Peter Higgs Poszukiwania boskiej cząstki, Ian Sample, Wydawnictwo Prószyński
<b>Metody analizy wielokryterialnej i wielowymiarowej we wspomaganiu decyzji</b>, <font color="navy">Kesra Nermend</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Metody analizy wielokryterialnej i wielowymiarowej we wspomaganiu decyzji, Kesra Nermend, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy</b>, <font color="navy">Paweł Sala, Jarosław Królewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy, Paweł Sala, Jarosław Królewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Real World Digital Audio edycja polska</b>, <font color="navy">Peter Kirn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Real World Digital Audio edycja polska, Peter Kirn, Wydawnictwo HELION
<b>Kamieniarstwo Współczesne spojrzenie na tradycję</b>, <font color="navy">R. Jundrovsky</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Kamieniarstwo Współczesne spojrzenie na tradycję, R. Jundrovsky, Wydawnictwo Arkady
<b>Farmy wiatrowe w systemie elektroenergetycznym</b>, <font color="navy">Zbigniew Lubośny</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Farmy wiatrowe w systemie elektroenergetycznym, Zbigniew Lubośny, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Nowoczesna Java w działaniu Wyrażenia lambda, strumienie, programowanie funkcyjne i reaktywne</b>, <font color="navy">Urma Raoul-Gabriel, Mario Fusco, Alan Mycroft</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Nowoczesna Java w działaniu Wyrażenia lambda, strumienie, programowanie funkcyjne i reaktywne, Urma Raoul-Gabriel, Mario Fusco, Alan Mycroft, Wydawnictwo APN Promise
<b>Matematyka z wesołym Kangurem niebieska</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Aksjomat</font>
Matematyka z wesołym Kangurem niebieska, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Aksjomat
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Algorytmy
Wstęp do informatyki kwantowej

Wstęp do informatyki kwantowej

44.00zł
33.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION

sobota, 15 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami