Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Wprowadzenie do Microsoft Windows VISTA

Wprowadzenie do Microsoft Windows VISTA

50.40zł
12.60zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II 39.90zł 28.33zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Tytuł: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-4224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 04/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt.

Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych.

Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji.

Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka.

Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Tytuł książki: "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II”, kupili także:
<b>Kanon Wyprawa galopem przez piękne podstawy nauki</b>, <font color="navy">Natalie Angier</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Kanon Wyprawa galopem przez piękne podstawy nauki, Natalie Angier, Wydawnictwo Prószyński
<b>Design XX wieku Główne nurty i style we współczesnym designie</b>, <font color="navy">Lakshmi Bhaskaran</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ABE Dom Wydawn</font>
Design XX wieku Główne nurty i style we współczesnym designie, Lakshmi Bhaskaran, Wydawnictwo ABE Dom Wydawn
<b>Chemia ogólna Cząsteczki, materia, reakcje</b>, <font color="navy">Loretta Jones, Peter Atkins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia ogólna Cząsteczki, materia, reakcje, Loretta Jones, Peter Atkins, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Noc w obiektywie Kreatywna fotografia</b>, <font color="navy">Harold Davis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Noc w obiektywie Kreatywna fotografia, Harold Davis, Wydawnictwo HELION
<b>Płyty i powłoki w przyrodzie, mechanice i biomechanice</b>, <font color="navy">Jan Awrejcewicz, Igor Andrianov</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Płyty i powłoki w przyrodzie, mechanice i biomechanice, Jan Awrejcewicz, Igor Andrianov, Wydawnictwo WNT
<b>Materiały wizualne w badaniach jakościowych Niezbędnik badacza</b>, <font color="navy">Marcus Banks</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Materiały wizualne w badaniach jakościowych Niezbędnik badacza, Marcus Banks, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Podstawy elektrotechniki i elektroniki Podręcznik do kształcenia</b>, <font color="navy">Marian Doległo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Podstawy elektrotechniki i elektroniki Podręcznik do kształcenia, Marian Doległo, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkoły podstawowej Klasy IV-VI</b>, <font color="navy">Danuta Kiałka, Katarzyna Kiałka, Justyna Klimczyk, Jarosław Kutkowski,</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkoły podstawowej Klasy IV-VI, Danuta Kiałka, Katarzyna Kiałka, Justyna Klimczyk, Jarosław Kutkowski,, Wydawnictwo HELION
<b>Przekład audiowizualny</b>, <font color="navy">Teresa Tomaszkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Przekład audiowizualny, Teresa Tomaszkiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Laboratorium w szufladzie Matematyka

Laboratorium w szufladzie Matematyka

39.00zł
29.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Python rozmówki Brad Dayley HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 3. Projektowanie Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION

poniedziałek, 18 marzec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami