Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Podstawy elektroniki cyfrowej Wydanie 5

Podstawy elektroniki cyfrowej Wydanie 5

61.95zł
46.46zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II 39.90zł 28.33zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Tytuł: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-4224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 04/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt.

Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych.

Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji.

Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka.

Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Tytuł książki: "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II”, kupili także:
<b>Zarządzanie bezpieczeństwem informacji w sektorze publicznym</b>, <font color="navy">Adam Gałach, Radosław Wójcik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Zarządzanie bezpieczeństwem informacji w sektorze publicznym, Adam Gałach, Radosław Wójcik, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Podręcznik freelancera Tajniki sukcesu niezależnego projektanta stron WWW Smashing Magazine</b>, <font color="navy">Smashing Magazine</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Podręcznik freelancera Tajniki sukcesu niezależnego projektanta stron WWW Smashing Magazine, Smashing Magazine, Wydawnictwo HELION
<b>Projektowanie nieliniowych układów sterowania</b>, <font color="navy">Jacek Kabziński , Przemysław Mosiołek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Projektowanie nieliniowych układów sterowania, Jacek Kabziński , Przemysław Mosiołek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Przekładnie ślimakowe</b>, <font color="navy">Henryk Grzegorz Sabiniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Przekładnie ślimakowe, Henryk Grzegorz Sabiniak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Polsko-angielski słownik biznesu</b>, <font color="navy">Wyżyński Tomasz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Polsko-angielski słownik biznesu, Wyżyński Tomasz, Wydawnictwo WNT
<b>PHP w mgnieniu oka</b>, <font color="navy">Chris Newman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP w mgnieniu oka, Chris Newman, Wydawnictwo HELION
<b>Komunikacja naprawdę skuteczna Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych</b>, <font color="navy">Maciej Czekaj</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Komunikacja naprawdę skuteczna Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych, Maciej Czekaj, Wydawnictwo Onepress
<b>Sekrety osobistej efektywności Osiągaj niemożliwe i skutecznie zarządzaj swoim życiem</b>, <font color="navy">Maura Nevel Thomas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sekrety osobistej efektywności Osiągaj niemożliwe i skutecznie zarządzaj swoim życiem, Maura Nevel Thomas, Wydawnictwo Onepress
<b>Powiedz to inaczej 17 zasad rozwiązywania konfliktów</b>, <font color="navy">Dana Caspersen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Czarna Owca</font>
Powiedz to inaczej 17 zasad rozwiązywania konfliktów, Dana Caspersen, Wydawnictwo Czarna Owca
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Programowanie sterowników przemysłowych Wydanie II

Programowanie sterowników przemysłowych Wydanie II

49.00zł
36.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
Modelowanie danych Sharon Allen HELION

środa, 20 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami