Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Chemia związków koordynacyjnych

Chemia związków koordynacyjnych

79.00zł
59.25zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II 39.90zł 28.33zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Tytuł: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-4224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 04/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt.

Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych.

Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji.

Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka.

Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Tytuł książki: "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II”, kupili także:
<b>Projektowanie lotnisk i portów lotniczych</b>, <font color="navy">Piotr Nita</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Projektowanie lotnisk i portów lotniczych, Piotr Nita, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Zintegrowane Systemy Informatyczne Dobre praktyki wdrożeń</b>, <font color="navy">Jerzy Kisielnicki, Małgorzata Pańkowska, Henryk Sroka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zintegrowane Systemy Informatyczne Dobre praktyki wdrożeń, Jerzy Kisielnicki, Małgorzata Pańkowska, Henryk Sroka, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Parkiety, deski, panele podłogowe Układanie i konserwacja</b>, <font color="navy">Andreas Ehrmantraut</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Parkiety, deski, panele podłogowe Układanie i konserwacja, Andreas Ehrmantraut, Wydawnictwo RM
<b>Operator narzędzi udarowych ręcznych Wszystkie rodzaje zasilania</b>, <font color="navy">Aleksander Sosiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Liwona</font>
Operator narzędzi udarowych ręcznych Wszystkie rodzaje zasilania, Aleksander Sosiński, Wydawnictwo Liwona
<b>A co ciebie obchodzi co myślą inni R. Feynman</b>, <font color="navy">Richard P Feynman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Znak</font>
A co ciebie obchodzi co myślą inni R. Feynman, Richard P Feynman, Wydawnictwo Znak
<b>Stosowanie przypadków użycia</b>, <font color="navy">Geri Schneider, Jason P. Winters</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Stosowanie przypadków użycia, Geri Schneider, Jason P. Winters, Wydawnictwo WNT
<b>Budda Podróż ku oświeceniu</b>, <font color="navy">Deepak Chopra</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Budda Podróż ku oświeceniu, Deepak Chopra, Wydawnictwo Onepress
<b>Fotografuj sercem</b>, <font color="navy">Tracey Clark</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Fotografuj sercem, Tracey Clark, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Joomla! Ćwiczenia Oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Stephen Burge</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Joomla! Ćwiczenia Oficjalny podręcznik, Stephen Burge, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Poligon rachunkowy dla chemików Zbiór zadań z podstaw chemii

Poligon rachunkowy dla chemików Zbiór zadań z podstaw chemii

69.00zł
51.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Android Programowanie aplikacji Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION

poniedziałek, 12 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami