Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Zarządzanie jakością Standardy i zasady

Zarządzanie jakością Standardy i zasady

55.00zł
41.80zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II 39.90zł 28.33zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Tytuł: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-4224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 04/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt.

Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych.

Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji.

Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka.

Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Tytuł książki: "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II”, kupili także:
<b>Ember.js dla webdeveloperów</b>, <font color="navy">Jesse Cravens, Thomas Q Brady</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Ember.js dla webdeveloperów, Jesse Cravens, Thomas Q Brady, Wydawnictwo HELION
<b>Spalanie gazów Teoria, praktyka, ekologia Wydanie 2</b>, <font color="navy">Aleksander Szkarowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Spalanie gazów Teoria, praktyka, ekologia Wydanie 2, Aleksander Szkarowski, Wydawnictwo WNT
<b>Inteligencja ryzyka Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym</b>, <font color="navy">David Apgar</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Inteligencja ryzyka Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym, David Apgar, Wydawnictwo Onepress
<b>MATLAB i Simulink. Poradnik użytkownika. Wydanie IV</b>, <font color="navy">Bogumiła Mrozek , Zbigniew Mrozek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
MATLAB i Simulink. Poradnik użytkownika. Wydanie IV, Bogumiła Mrozek , Zbigniew Mrozek, Wydawnictwo HELION
<b>jQuery Rusz głową!</b>, <font color="navy">Ryan Benedetti, Ronan Cranley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
jQuery Rusz głową!, Ryan Benedetti, Ronan Cranley, Wydawnictwo HELION
<b>Nieskończony Wszechświat</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Agora</font>
Nieskończony Wszechświat, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Agora
<b>Urządzenia elektroniczne Część 2</b>, <font color="navy">Kazimierz Daniszewski, Sylwia Żyburt-Wasilewska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Urządzenia elektroniczne Część 2, Kazimierz Daniszewski, Sylwia Żyburt-Wasilewska, Wydawnictwo WSiP
<b>Nowoczesne wyposażenie techniczne domu jednorodzinnego Instalacje sanitarne i grzewcze</b>, <font color="navy">Halina Koczyk, Bronisława Antoniewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWRiL</font>
Nowoczesne wyposażenie techniczne domu jednorodzinnego Instalacje sanitarne i grzewcze, Halina Koczyk, Bronisława Antoniewicz, Wydawnictwo PWRiL
<b>Magia myślenia na wielką skalę</b>, <font color="navy">David Schwartz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Magia myślenia na wielką skalę, David Schwartz, Wydawnictwo MT Biznes
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Podstawy programowania mikrokontrolera 8051

Podstawy programowania mikrokontrolera 8051

59.00zł
43.66zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Jądro Linuksa Przewodnik programisty Robert Love HELION

sobota, 22 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami