Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training kit 70-294 Planowanie wdrażanie i obsługa infrastruktury Active Directory Windows Server 2003 MCSE Wydanie 2

Training kit 70-294 Planowanie wdrażanie i obsługa infrastruktury Active Directory Windows Server 2003 MCSE Wydanie 2

92.40zł
78.54zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II 39.90zł 28.33zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Tytuł: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-4224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 04/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt.

Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych.

Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji.

Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka.

Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Tytuł książki: "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II”, kupili także:
<b>Head First Object-Oriented Analysis and Design edycja polska</b>, <font color="navy">Brett D. McLaughlin, Gary Pollice, David West</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Head First Object-Oriented Analysis and Design edycja polska, Brett D. McLaughlin, Gary Pollice, David West, Wydawnictwo HELION
<b>Samochody z Żerania (1951-1977)</b>, <font color="navy">Marek Kuc</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Samochody z Żerania (1951-1977), Marek Kuc, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Spawanie gazowe i cięcie tlenowe</b>, <font color="navy">Jerzy Mizerski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Spawanie gazowe i cięcie tlenowe, Jerzy Mizerski, Wydawnictwo REA
<b>Interstellar i nauka</b>, <font color="navy">Kip Thorne</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Interstellar i nauka, Kip Thorne, Wydawnictwo Prószyński
<b>Inżynieria wymagań Studium przypadków</b>, <font color="navy">Adam Roman , Karolina Zmitrowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Inżynieria wymagań Studium przypadków, Adam Roman , Karolina Zmitrowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Uwodzicielska mowa ciała Oczaruj, zdobądź i zatrzymaj faceta</b>, <font color="navy">Tonya Reiman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Uwodzicielska mowa ciała Oczaruj, zdobądź i zatrzymaj faceta, Tonya Reiman, Wydawnictwo Sensus
<b>Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie</b>, <font color="navy">Merrill R. (Rick) Chapman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie, Merrill R. (Rick) Chapman, Wydawnictwo HELION
<b>Dynamika chaotyczna belek płyt i powłok Metody numeryczne Bubnowa-Galerkina i różnic skończonych</b>, <font color="navy">Awrejcewicz Jan, Krysko Yadim A.</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Dynamika chaotyczna belek płyt i powłok Metody numeryczne Bubnowa-Galerkina i różnic skończonych, Awrejcewicz Jan, Krysko Yadim A., Wydawnictwo WNT
<b>Ruby rozmówki</b>, <font color="navy">Jason D. Clinton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Ruby rozmówki, Jason D. Clinton, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Matematyka z wesołym Kangurem niebieska

Matematyka z wesołym Kangurem niebieska

34.65zł
30.49zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION

wtorek, 17 lipiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami