Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Skoda Fabia II

Skoda Fabia II

63.00zł
47.25zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II 39.90zł 28.33zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Tytuł: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-4224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 04/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt.

Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych.

Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji.

Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka.

Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Tytuł książki: "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II”, kupili także:
<b>Dźwięki i fale</b>, <font color="navy">Rufin Makarewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe UAM</font>
Dźwięki i fale, Rufin Makarewicz, Wydawnictwo Naukowe UAM
<b>Chemia organiczna McMurry Tom 3 Nowe wydanie</b>, <font color="navy">John McMurry</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia organiczna McMurry Tom 3 Nowe wydanie, John McMurry, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Niszczycielska broń Najlepsze uzbrojenie wojsk lądowych w II wojnie światowej</b>, <font color="navy">Robert A. Slayton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Niszczycielska broń Najlepsze uzbrojenie wojsk lądowych w II wojnie światowej, Robert A. Slayton, Wydawnictwo Amber
<b>Docker. Praktyczne zastosowania</b>, <font color="navy">Karl Matthias, Sean P. Kane</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Docker. Praktyczne zastosowania, Karl Matthias, Sean P. Kane, Wydawnictwo HELION
<b>Farming Simulator. Podręcznik gracza</b>, <font color="navy">Jakub Danowski, Bartosz Danowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Farming Simulator. Podręcznik gracza, Jakub Danowski, Bartosz Danowski, Wydawnictwo HELION
<b>Identyfikacja i agregacyjne modelowanie nieliniowych systemów dynamicznych</b>, <font color="navy">Paweł Wachel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Identyfikacja i agregacyjne modelowanie nieliniowych systemów dynamicznych, Paweł Wachel, Wydawnictwo EXIT
<b>Visual Basic 2005 Wprowadzenie do programowania w .NET</b>, <font color="navy">Matthew MacDonald</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Visual Basic 2005 Wprowadzenie do programowania w .NET, Matthew MacDonald, Wydawnictwo HELION
<b>Pakiet dwóch książek: Architektura oprogramowania w praktyce i Tworzenie architektury oprogramowania Komplet</b>, <font color="navy">Len Bass, Paul Clements, Rick Kazman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Pakiet dwóch książek: Architektura oprogramowania w praktyce i Tworzenie architektury oprogramowania Komplet, Len Bass, Paul Clements, Rick Kazman, Wydawnictwo WNT
<b>Prowadzenie warsztatów szkoleniowych Podręcznik trenera biznesu</b>, <font color="navy">Jarosław Holwek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Prowadzenie warsztatów szkoleniowych Podręcznik trenera biznesu, Jarosław Holwek, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Energetyka
Ogniwa słoneczne Budowa, technologia i zastosowanie

Ogniwa słoneczne Budowa, technologia i zastosowanie

59.00zł
44.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise

niedziela, 22 kwiecień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami