Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Edycja genów Władza nad ewolucją

Edycja genów Władza nad ewolucją

45.00zł
36.45zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II 39.90zł 28.33zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Tytuł: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-4224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 04/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt.

Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych.

Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji.

Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka.

Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Tytuł książki: "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II”, kupili także:
<b>Jednakowo odmienni. Dlaczego możemy zmieniać swoje geny</b>, <font color="navy">Tim Spector</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Jednakowo odmienni. Dlaczego możemy zmieniać swoje geny, Tim Spector, Wydawnictwo Prószyński
<b>Jak tłumaczyć dzieciom matematykę Poradnik nie tylko dla rodziców</b>, <font color="navy">Danuta Zaremba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Jak tłumaczyć dzieciom matematykę Poradnik nie tylko dla rodziców, Danuta Zaremba, Wydawnictwo HELION
<b>TCP/IP od środka Protokoły Wydanie II</b>, <font color="navy">Kevin R. Fall, W. Richard Stevens</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
TCP/IP od środka Protokoły Wydanie II, Kevin R. Fall, W. Richard Stevens, Wydawnictwo HELION
<b>Nośność i mechanizmy zniszczenia konstrukcji cienkościennych</b>, <font color="navy">Maria Kotełko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Nośność i mechanizmy zniszczenia konstrukcji cienkościennych, Maria Kotełko, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Windows Vista vademecum administratora</b>, <font color="navy">William R. Stanek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Windows Vista vademecum administratora, William R. Stanek, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Kolebka życia O narodzinach i najstarszych śladach życia na Ziemi</b>, <font color="navy">William J. Schopf</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Kolebka życia O narodzinach i najstarszych śladach życia na Ziemi, William J. Schopf, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Światy z pikseli Antologia studiów nad grami komputerowymi</b>, <font color="navy">Mirosław Filiciak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo SEDNO</font>
Światy z pikseli Antologia studiów nad grami komputerowymi, Mirosław Filiciak, Wydawnictwo SEDNO
<b>Plemiona 2.0 Zostań internetowym przywódcą</b>, <font color="navy">Seth Godin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Plemiona 2.0 Zostań internetowym przywódcą, Seth Godin, Wydawnictwo HELION
<b>Twarzą w twarz z obiektywem Sztuka fotografowania ludzi</b>, <font color="navy">Rick Sammon</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Twarzą w twarz z obiektywem Sztuka fotografowania ludzi, Rick Sammon, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Matematyka konkretna Wydanie 4

Matematyka konkretna Wydanie 4

79.00zł
59.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION

poniedziałek, 18 marzec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami