Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Active Directory Windows Server 2008 Resource kit

Active Directory Windows Server 2008 Resource kit

135.45zł
101.59zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II 39.90zł 28.33zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Tytuł: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-4224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 04/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt.

Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych.

Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji.

Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka.

Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Tytuł książki: "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II”, kupili także:
<b>Mistrzowskie zarządzanie ludźmi</b>, <font color="navy">Mark Thomas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Mistrzowskie zarządzanie ludźmi, Mark Thomas, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Naruszenia praw autorskich w internecie</b>, <font color="navy">Magdalena Kowalczuk-Szymańska, Olga Sztejnert-Roszak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Naruszenia praw autorskich w internecie, Magdalena Kowalczuk-Szymańska, Olga Sztejnert-Roszak, Wydawnictwo Difin
<b>Jak umysł zyskał jaźń</b>, <font color="navy">Antonio Damasio</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Rebis</font>
Jak umysł zyskał jaźń, Antonio Damasio, Wydawnictwo Rebis
<b>Turbo Pascal ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Andrzej Kierzkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Turbo Pascal ćwiczenia praktyczne, Andrzej Kierzkowski, Wydawnictwo HELION
<b>Sztuka roztropności. Podręczna wyrocznia</b>, <font color="navy">Baltasar Gracián, Jeremy Robbins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Sztuka roztropności. Podręczna wyrocznia, Baltasar Gracián, Jeremy Robbins, Wydawnictwo Sensus
<b>Laboratoryjne badania gruntów i gleb Wydanie 2</b>, <font color="navy">Elżbieta Myślińska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WUW</font>
Laboratoryjne badania gruntów i gleb Wydanie 2, Elżbieta Myślińska, Wydawnictwo WUW
<b>Inżynieria oprogramowania PWN</b>, <font color="navy">Krzysztof Sacha</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Inżynieria oprogramowania PWN, Krzysztof Sacha, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Czego chcą psy Ilustrowana encyklopedia mowy ciała psów. 100 pozycji, wyrazów pyska, dźwięków i zachowań</b>, <font color="navy">Arden Moore</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Czego chcą psy Ilustrowana encyklopedia mowy ciała psów. 100 pozycji, wyrazów pyska, dźwięków i zachowań, Arden Moore, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>VBA dla Excela 2016 PL. 222 praktyczne przykłady</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
VBA dla Excela 2016 PL. 222 praktyczne przykłady, Witold Wrotek, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Chemia dla bystrzaków. Wydanie II

Chemia dla bystrzaków. Wydanie II

39.90zł
28.33zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Jądro Linuksa Przewodnik programisty Robert Love HELION
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT

poniedziałek, 24 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami