Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Pomiary gwintów w budowie maszyn

Pomiary gwintów w budowie maszyn

59.85zł
45.49zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II 39.90zł 28.33zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Tytuł: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-4224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 04/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt.

Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych.

Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji.

Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka.

Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Tytuł książki: "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II”, kupili także:
<b>Niezapracowani Jak zbudować biznes marzeń i jeździć na wakacje 7 razy w roku</b>, <font color="navy">Filip Nowicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Niezapracowani Jak zbudować biznes marzeń i jeździć na wakacje 7 razy w roku, Filip Nowicki, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Samoloty Od roku 1914 do współczesności</b>, <font color="navy">Chris Chant</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MAK</font>
Samoloty Od roku 1914 do współczesności, Chris Chant, Wydawnictwo MAK
<b>Photoshop LAB. Zagadka kanionu i inne tajemnice najpotężniejszej przestrzeni barw. Wydanie II</b>, <font color="navy">Dan Margulis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Photoshop LAB. Zagadka kanionu i inne tajemnice najpotężniejszej przestrzeni barw. Wydanie II, Dan Margulis, Wydawnictwo HELION
<b>Konsument na rynku energii elektrycznej</b>, <font color="navy">Marzena Czarnecka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Konsument na rynku energii elektrycznej, Marzena Czarnecka, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>NLP Nowa technika osiągania sukcesów</b>, <font color="navy">The NLP Comprehensive Training Team, edited by Steve Andreas and Charl</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
NLP Nowa technika osiągania sukcesów, The NLP Comprehensive Training Team, edited by Steve Andreas and Charl, Wydawnictwo Onepress
<b>Potyczki z Freudem Mity, pułapki i pokusy psychoterapii</b>, <font color="navy">Tomasz Stawiszyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Potyczki z Freudem Mity, pułapki i pokusy psychoterapii, Tomasz Stawiszyński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Pan raczy żartować, panie Feynman! Przygody ciekawego człowieka</b>, <font color="navy">Richard P. Feynman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Znak</font>
Pan raczy żartować, panie Feynman! Przygody ciekawego człowieka, Richard P. Feynman, Wydawnictwo Znak
<b>Quantum GIS. Tworzenie i analiza map</b>, <font color="navy">Bartłomiej Iwańczak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Quantum GIS. Tworzenie i analiza map, Bartłomiej Iwańczak, Wydawnictwo HELION
<b>Badania operacyjne</b>, <font color="navy">Wojciech Sikora</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Badania operacyjne, Wojciech Sikora, Wydawnictwo PWE
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Podstawy matematyki

Podstawy matematyki

59.90zł
44.93zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN

piątek, 19 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami