Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Rzecz o istocie informatyki Algorytmika wydanie IV

Rzecz o istocie informatyki Algorytmika wydanie IV

47.00zł
35.72zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II 39.90zł 28.33zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Tytuł: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-4224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 04/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt.

Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych.

Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji.

Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka.

Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Tytuł książki: "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II”, kupili także:
<b>Podstawy nauczania matematyki, czyli jak przybliżyć matematykę uczniom</b>, <font color="navy">Danuta Zaremba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Podstawy nauczania matematyki, czyli jak przybliżyć matematykę uczniom, Danuta Zaremba, Wydawnictwo WNT
<b>Wielki uniwersalny słownik polsko-angielski</b>, <font color="navy">Wyżyński Tomasz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Wielki uniwersalny słownik polsko-angielski, Wyżyński Tomasz, Wydawnictwo WNT
<b>Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe</b>, <font color="navy">Marek Wirkus, Anna M. Lis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe, Marek Wirkus, Anna M. Lis, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Cyfrowa fotografia panoramiczna</b>, <font color="navy">Anna Benicewicz-Miazga, Ernest Klauzinski, Anna Góra</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Cyfrowa fotografia panoramiczna, Anna Benicewicz-Miazga, Ernest Klauzinski, Anna Góra, Wydawnictwo HELION
<b>Tablice informatyczne. CSS3. Wydanie II</b>, <font color="navy">Bartosz Danowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tablice informatyczne. CSS3. Wydanie II, Bartosz Danowski, Wydawnictwo HELION
<b>Metrologia wielkości geometrycznych Wydanie V</b>, <font color="navy">Władysław Jakubiec, Jan Malinowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Metrologia wielkości geometrycznych Wydanie V, Władysław Jakubiec, Jan Malinowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Life coaching Jak porzucić złe nawyki i zacząć nowe lepsze życie</b>, <font color="navy">Anna Sasin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Life coaching Jak porzucić złe nawyki i zacząć nowe lepsze życie, Anna Sasin, Wydawnictwo Onepress
<b>(NIE)GRZECZNI? Codzienne sytuacje widziane oczami rodzica i dziecka</b>, <font color="navy">Małgorzata Bajko, Monika Janiszewska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
(NIE)GRZECZNI? Codzienne sytuacje widziane oczami rodzica i dziecka, Małgorzata Bajko, Monika Janiszewska, Wydawnictwo Sensus
<b>Zbiór zadań z teorii języków formalnych i automatów</b>, <font color="navy">Maria Foryś, Adam Roman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo UJ</font>
Zbiór zadań z teorii języków formalnych i automatów, Maria Foryś, Adam Roman, Wydawnictwo UJ
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Kurs kadry i płace Sage Symfonia 2015 + CD

Kurs kadry i płace Sage Symfonia 2015 + CD

54.00zł
40.50zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 4. Administrowan Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION

niedziela, 20 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami