Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery LPC2000 w przykładach

Mikrokontrolery LPC2000 w przykładach

94.00zł
75.20zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II 39.90zł 28.33zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Tytuł: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-4224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 04/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt.

Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych.

Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji.

Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka.

Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Tytuł książki: "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II”, kupili także:
<b>Przewodnik metodyczny pisania pracy dyplomowej</b>, <font color="navy">Renata Wojciechowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Przewodnik metodyczny pisania pracy dyplomowej, Renata Wojciechowska, Wydawnictwo Difin
<b>Co nas drażni, co nas wkurza</b>, <font color="navy">Joe Palca , Flora Lichtman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Co nas drażni, co nas wkurza, Joe Palca , Flora Lichtman, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Moralność mózgu Co neuronauka mówi o moralności</b>, <font color="navy">Patricia S. Churchland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Moralność mózgu Co neuronauka mówi o moralności, Patricia S. Churchland, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Microsoft Visual Studio 2005 księga eksperta</b>, <font color="navy">Lars Powers, Mike Snell</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Microsoft Visual Studio 2005 księga eksperta, Lars Powers, Mike Snell, Wydawnictwo HELION
<b>Kali Linux. Audyt bezpieczeństwa sieci Wi-Fi dla każdego. Wydanie II</b>, <font color="navy">Vivek Ramachandran, Cameron Buchanan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Kali Linux. Audyt bezpieczeństwa sieci Wi-Fi dla każdego. Wydanie II, Vivek Ramachandran, Cameron Buchanan, Wydawnictwo HELION
<b>Łamigłówki Podróże w krainę matematyki rekreacyjnej</b>, <font color="navy">Marek Penszko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Łamigłówki Podróże w krainę matematyki rekreacyjnej, Marek Penszko, Wydawnictwo Prószyński
<b>Ontogeniczne sieci neuronowe O sieciach zmieniających swoją strukturę</b>, <font color="navy">Norbert Jankowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Ontogeniczne sieci neuronowe O sieciach zmieniających swoją strukturę, Norbert Jankowski, Wydawnictwo EXIT
<b>Po prostu QuarkXPress 5</b>, <font color="navy"></font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Po prostu QuarkXPress 5, , Wydawnictwo HELION
<b>Sztuczki i triki w Windows XP/Vista</b>, <font color="navy">Adam Józefiok</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Sztuczki i triki w Windows XP/Vista, Adam Józefiok, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Chemia bionieorganiczna

Chemia bionieorganiczna

59.90zł
44.33zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
Podstawy fizyki atomu Zofia Leś Naukowe PWN
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady

czwartek, 21 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami