Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Sprzedaż i krótka sprzedaż Realizowanie zysków cięcie strat i zarabianie na spadkach

Sprzedaż i krótka sprzedaż Realizowanie zysków cięcie strat i zarabianie na spadkach

99.00zł
79.20zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II 39.90zł 28.33zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Tytuł: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-4224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 04/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt.

Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych.

Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji.

Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka.

Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Tytuł książki: "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II”, kupili także:
<b>SQL od podstaw Helion</b>, <font color="navy">Paul Wilton, John Colby</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
SQL od podstaw Helion, Paul Wilton, John Colby, Wydawnictwo HELION
<b>Mikrokontrolery STM32 w systemach sterowania i regulacji</b>, <font color="navy">Maciej Szumski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Mikrokontrolery STM32 w systemach sterowania i regulacji, Maciej Szumski, Wydawnictwo BTC
<b>Wstęp do programowania sterowników PLC</b>, <font color="navy">Robert Sałat, Krzysztof Korpysz, Paweł Obstawski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Wstęp do programowania sterowników PLC, Robert Sałat, Krzysztof Korpysz, Paweł Obstawski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Zagadkowa wiedza Dogonów</b>, <font color="navy">Laird Scranton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Zagadkowa wiedza Dogonów, Laird Scranton, Wydawnictwo Amber
<b>Mistrz sprzedaży Wydanie 3 poszerzone</b>, <font color="navy">Arkadiusz Bednarski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Mistrz sprzedaży Wydanie 3 poszerzone, Arkadiusz Bednarski, Wydawnictwo HELION
<b>Fotografia doskonała Jak kreować magię cyfrowego obrazu</b>, <font color="navy">Jay Dickman, Jay Kinghorn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografia doskonała Jak kreować magię cyfrowego obrazu, Jay Dickman, Jay Kinghorn, Wydawnictwo HELION
<b>Użytkowanie komputerów. Wiedzieć więcej</b>, <font color="navy">William Buchanan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Użytkowanie komputerów. Wiedzieć więcej, William Buchanan, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Geniusz techniki bogów</b>, <font color="navy">David Hatcher Childress</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Geniusz techniki bogów, David Hatcher Childress, Wydawnictwo Amber
<b>Fotografia cyfrowa nieoficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">David Pogue, Barbara Brundage, Andy Rathbone, Chris Grove, Chris Grove</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografia cyfrowa nieoficjalny podręcznik, David Pogue, Barbara Brundage, Andy Rathbone, Chris Grove, Chris Grove, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Algorytmy
Naczelny Algorytm. Jak jego odkrycie zmieni nasz świat

Naczelny Algorytm. Jak jego odkrycie zmieni nasz świat

49.00zł
34.79zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
CorelDRAW 12 Oficjalny podręcznik Steve Bain, Nick Wilkinson HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION

środa, 15 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami