Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Wybrane zagadnienia e-edukacji

Wybrane zagadnienia e-edukacji

40.95zł
31.12zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II 39.90zł 28.33zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Tytuł: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-4224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 04/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt.

Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych.

Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji.

Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka.

Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Tytuł książki: "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II”, kupili także:
<b>Zarządzanie wieloma projektami</b>, <font color="navy">Ewa Sońta-Drączkowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Zarządzanie wieloma projektami, Ewa Sońta-Drączkowska, Wydawnictwo PWE
<b>Prognozowanie Teoria przykłady zadania</b>, <font color="navy">Mieczysław Sobczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PLACET</font>
Prognozowanie Teoria przykłady zadania, Mieczysław Sobczyk, Wydawnictwo PLACET
<b>Eat Pretty Jedz i bądź piękna</b>, <font color="navy">Jolene Hart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Znak</font>
Eat Pretty Jedz i bądź piękna, Jolene Hart, Wydawnictwo Znak
<b>Imieninałki</b>, <font color="navy">Przemyslaw Skowron</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Imieninałki, Przemyslaw Skowron, Wydawnictwo Onepress
<b>Pomiary cieplne Tom 1 Podstawowe pomiary cieplne</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Pomiary cieplne Tom 1 Podstawowe pomiary cieplne, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT
<b>Microsoft SharePoint 2010 PL Praktyczne podejście</b>, <font color="navy">Johnathan Lightfoot, Chris Beckett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Microsoft SharePoint 2010 PL Praktyczne podejście, Johnathan Lightfoot, Chris Beckett, Wydawnictwo HELION
<b>Mediacje Praktyczne strategie rozwiązywania konfliktów</b>, <font color="navy">Christopher W. Moore</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Mediacje Praktyczne strategie rozwiązywania konfliktów, Christopher W. Moore, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Tworzywa sztuczne tom 1 Tworzywa ogólnego zastosowania</b>, <font color="navy">Włodzimierz Szlezyngier, Zbigniew K. Brzozowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Fosze</font>
Tworzywa sztuczne tom 1 Tworzywa ogólnego zastosowania, Włodzimierz Szlezyngier, Zbigniew K. Brzozowski, Wydawnictwo Fosze
<b>Anatomia w tenisie</b>, <font color="navy">E. Paul Roetert, Mark S. Kovacs</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Muza</font>
Anatomia w tenisie, E. Paul Roetert, Mark S. Kovacs, Wydawnictwo Muza
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Programowanie mikrokontrolerów PIC w języku C

Programowanie mikrokontrolerów PIC w języku C

73.00zł
62.05zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Wprowadzenie do kompresji danych Wydanie 2 Adam Drozdek WNT

wtorek, 18 czerwiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami