Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Automatyzacja przemysłu spożywczego Casebook

Automatyzacja przemysłu spożywczego Casebook

99.00zł
73.26zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II 39.90zł 28.33zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Tytuł: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-4224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 04/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt.

Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych.

Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji.

Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka.

Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Tytuł książki: "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II”, kupili także:
<b>Mechanizmy reakcji związków organicznych</b>, <font color="navy">Mark G. Moloney</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WUW</font>
Mechanizmy reakcji związków organicznych, Mark G. Moloney, Wydawnictwo WUW
<b>SQL Ćwiczenia praktyczne Wydanie II</b>, <font color="navy">Marcin Lis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
SQL Ćwiczenia praktyczne Wydanie II, Marcin Lis, Wydawnictwo HELION
<b>Trening siłowy dla bystrzaków. Wydanie IV</b>, <font color="navy">LaReine Chabut</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Trening siłowy dla bystrzaków. Wydanie IV, LaReine Chabut, Wydawnictwo Septem
<b>Finansowanie inwestycji w teorii i praktyce</b>, <font color="navy">Aneta Michalak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Finansowanie inwestycji w teorii i praktyce, Aneta Michalak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>The Smashing Book #1 Edycja polska</b>, <font color="navy">Sven Lennartz (Editor), Vitaly Friedman (Author)</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
The Smashing Book #1 Edycja polska, Sven Lennartz (Editor), Vitaly Friedman (Author), Wydawnictwo HELION
<b>SWiSH Max3 Animacje flash jakie to proste</b>, <font color="navy">Roland Zimek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
SWiSH Max3 Animacje flash jakie to proste, Roland Zimek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>CodeIgniter Zaawansowane tworzenie stron w PHP</b>, <font color="navy">Łukasz Sosna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
CodeIgniter Zaawansowane tworzenie stron w PHP, Łukasz Sosna, Wydawnictwo HELION
<b>Logistyka Casebook</b>, <font color="navy">Radosłąw Śliwka, Wojciech Rokicki, Tomasz Lus</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Logistyka Casebook, Radosłąw Śliwka, Wojciech Rokicki, Tomasz Lus, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Tom 4. Biomateriały</b>, <font color="navy">Stanisław Błażewicz, Jan Marciniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Tom 4. Biomateriały, Stanisław Błażewicz, Jan Marciniak, Wydawnictwo EXIT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Instalowanie i konfigurowanie Windows Server 2012 R2 Poradnik szkoleniowy

Instalowanie i konfigurowanie Windows Server 2012 R2 Poradnik szkoleniowy

128.10zł
102.48zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Podstawy fizyki atomu Zofia Leś Naukowe PWN

poniedziałek, 23 lipiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami