Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Korzystanie z usług Microsoft Office 365 Prowadzenie małej firmy w chmurze

Korzystanie z usług Microsoft Office 365 Prowadzenie małej firmy w chmurze

69.30zł
51.98zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II 39.90zł 28.33zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Tytuł: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-4224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 04/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt.

Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych.

Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji.

Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka.

Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Tytuł książki: "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II”, kupili także:
<b>Windows Vista PL księga eksperta</b>, <font color="navy">Paul McFedries</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows Vista PL księga eksperta, Paul McFedries, Wydawnictwo HELION
<b>Golf Poradnik dla początkujących i zaawansowanych</b>, <font color="navy">Vivien Saunders</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Muza</font>
Golf Poradnik dla początkujących i zaawansowanych, Vivien Saunders, Wydawnictwo Muza
<b>Akwarium moja pasja Wydanie 2</b>, <font color="navy">Paweł Zarzyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Akwarium moja pasja Wydanie 2, Paweł Zarzyński, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Mechanizmy aukcyjne i giełdowe w handlu zasobami telekomunikacyjnymi</b>, <font color="navy">Józef Lubacz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Mechanizmy aukcyjne i giełdowe w handlu zasobami telekomunikacyjnymi, Józef Lubacz, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Wektory i macierze w automatyce i elektrotechnice</b>, <font color="navy">Tadeusz Kaczorek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Wektory i macierze w automatyce i elektrotechnice, Tadeusz Kaczorek, Wydawnictwo WNT
<b>Inżynieria wymagań w praktyce</b>, <font color="navy">Bartosz Chrabski, Karolina Zmitrowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Inżynieria wymagań w praktyce, Bartosz Chrabski, Karolina Zmitrowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Nowoczesny język JavaScript</b>, <font color="navy">Larry Ullman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Nowoczesny język JavaScript, Larry Ullman, Wydawnictwo HELION
<b>Wstęp do rachunku prawdopodobieństwa Część 2</b>, <font color="navy">William Feller</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wstęp do rachunku prawdopodobieństwa Część 2, William Feller, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Opracowanie produktów spożywczych Podejście marketingowe</b>, <font color="navy">Mary Earle, Richard Earle, Allan Anderson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Opracowanie produktów spożywczych Podejście marketingowe, Mary Earle, Richard Earle, Allan Anderson, Wydawnictwo WNT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
Kanon Wyprawa galopem przez piękne podstawy nauki

Kanon Wyprawa galopem przez piękne podstawy nauki

39.90zł
31.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
Access 2007 PL ćwiczenia praktyczne Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW Jak się to robi Wydanie III Bartosz Danowski, Michał Makaruk HELION
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Podstawy fizyki atomu Zofia Leś Naukowe PWN
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION

poniedziałek, 23 kwiecień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami