Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Zbiór zadań z mikroekonometrii Modele i analizy danych indywidualnych

Zbiór zadań z mikroekonometrii Modele i analizy danych indywidualnych

39.00zł
33.15zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II 39.90zł 28.33zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II

Tytuł: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-4224-8
Ilość stron: 256
Data wydania: 04/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt.

Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych.

Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji.

Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka.

Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II
Tytuł książki: "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II”, kupili także:
<b>Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?</b>, <font color="navy">Przemysław Radziszewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Poltext</font>
Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?, Przemysław Radziszewski, Wydawnictwo Poltext
<b>Adobe InDesign CC/CC PL. Oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Kelly Kordes Anton, John Cruise</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe InDesign CC/CC PL. Oficjalny podręcznik, Kelly Kordes Anton, John Cruise, Wydawnictwo HELION
<b>Wielka księga dobrych manier</b>, <font color="navy">Elisabeth Bonneau</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Wielka księga dobrych manier, Elisabeth Bonneau, Wydawnictwo RM
<b>Scratch bez tajemnic. Programowanie gier od podstaw</b>, <font color="navy">Jakub Porzycki, Urszula Łukasik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Scratch bez tajemnic. Programowanie gier od podstaw, Jakub Porzycki, Urszula Łukasik, Wydawnictwo HELION
<b>Motorowery Romet Obsługa i naprawa</b>, <font color="navy">Klaudiusz Kociński, Jerzy Przybyła, Edwin Jaruzel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Motorowery Romet Obsługa i naprawa, Klaudiusz Kociński, Jerzy Przybyła, Edwin Jaruzel, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Poradnik mechanika samochodowego Wydanie 4</b>, <font color="navy">Emil A. Zogbaum</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Poradnik mechanika samochodowego Wydanie 4, Emil A. Zogbaum, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Modelowanie ryzyka inwestycyjnego Zastosowania praktyczne z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel i programu GRETL</b>, <font color="navy">Tomasz Krawczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Modelowanie ryzyka inwestycyjnego Zastosowania praktyczne z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel i programu GRETL, Tomasz Krawczyk, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Android w praktyce</b>, <font color="navy">Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Android w praktyce, Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler, Wydawnictwo HELION
<b>Trwałość mostów drogowych</b>, <font color="navy">Henryk Czudek, Adam Wysokowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Trwałość mostów drogowych, Henryk Czudek, Adam Wysokowski, Wydawnictwo WKiŁ
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-411: Administrowanie systemem Windows Server 2012 R2

Egzamin 70-411: Administrowanie systemem Windows Server 2012 R2

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION

środa, 23 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami