Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Spal pracownię matematyczną... i sam sobie wymyśl matematykę

Spal pracownię matematyczną... i sam sobie wymyśl matematykę

54.00zł
40.50zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw 37.00zł 26.27zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Tytuł: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-2035-2
Ilość stron: 192
Data wydania: 02/2016
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 26.27zł


Dzień dobry! Co u Ciebie słychać?

Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram - to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamę...

Ale masz jedną, zasadniczą przewagę nad wielką korporacją, w której cieniu cichutko rozwijasz swój biznes - jesteś elastyczny! Nowe pomysły wdrażasz zaraz po tym, jak pojawią się w Twojej głowie. Nie musisz ich z nikim konsultować. Gdy przychodzi do Ciebie klient, na bieżąco decydujesz, czy poczęstować go herbatą, dać mu rabat, czy dorzucić gratis.

Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi na Pintereście i Instagramie. Zaproś ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tę działalność fortuny, bo tu liczą się Twój czas i zaangażowanie, nie pieniądze.

Tylko... skoro to takie fantastyczne kanały, dlaczego tak niewiele firm umiejętnie z nich korzysta? Liczne firmy są w nich obecne, ale nie znają ich możliwości. Nie mają pojęcia, jak spektakularne efekty mogą uzyskać, jeśli tylko okiełznają ich moc.

Bądź sprytniejszy od innych. Poznaj mechanizmy rządzące światem mediów społecznościowych i zmuś je do tego, by dla Ciebie pracowały.

Spis treści:

Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych (13)
Dziki Zachód (14)
Social jest stary! (17)
1, 2, 3, internet (18)
Człowiek jest najważniejszy (21)
Nowe media dla nowego człowieka (23)
Nowe media (nie) są bezpłatne! (25)
Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci (26)
Social media - co jest czym? (27)

Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing (29)
Marketing pod strzechy! (30)
Najtrudniejszy1 (31)
Komputer czy jabłko? (32)
Naszą siłą będzie treść (32)
Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy? (34)
Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? (38)
Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? (48)

Rozdział 3. Przegląd narzędzi (59)
Facebook (59)
Twitter (84)
YouTube i wideo (100)
Blogosfera (116)
Visual content (135)
Mobile (150)
Media społecznościowe dla profesjonalistów (163)

Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość? (181)
So-lo-mo (181)
Hipsteryzacja (182)
Internet rzeczy (184)
Social biznes (185)

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
Tytuł książki: "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 26.27zł
Klienci, którzy kupili „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw”, kupili także:
<b>Redesign The Web Smashing Magazine</b>, <font color="navy">Smashing Magazine</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Redesign The Web Smashing Magazine, Smashing Magazine, Wydawnictwo HELION
<b>GIMP Ćwiczenia praktyczne Wydanie II</b>, <font color="navy">Włodzimierz Gajda</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
GIMP Ćwiczenia praktyczne Wydanie II, Włodzimierz Gajda, Wydawnictwo HELION
<b>Windows Vista PL kurs</b>, <font color="navy">Danuta Mendrala, Marcin Szeliga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows Vista PL kurs, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo HELION
<b>Nowoczesne kompendium matematyki</b>, <font color="navy">I.N. Bronsztejn, K.A. Siemiendiajew, G. Musiol, H. Muhlig</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Nowoczesne kompendium matematyki, I.N. Bronsztejn, K.A. Siemiendiajew, G. Musiol, H. Muhlig, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Programowanie Microsoft SQL Server 2012</b>, <font color="navy">Leonard Lobel, Andrew Brust</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Programowanie Microsoft SQL Server 2012, Leonard Lobel, Andrew Brust, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Światło aparat ujęcie Kreatywne techniki oświetleniowe</b>, <font color="navy">Bob Davis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Światło aparat ujęcie Kreatywne techniki oświetleniowe, Bob Davis, Wydawnictwo HELION
<b>ECDL e-Obywatel</b>, <font color="navy">Zdzisław Nowakowski, Witold Sikorski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
ECDL e-Obywatel, Zdzisław Nowakowski, Witold Sikorski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>PostgreSQL</b>, <font color="navy">Zdzisław Dybikowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PostgreSQL, Zdzisław Dybikowski, Wydawnictwo HELION
<b>Statystyczny drogowskaz 1 Praktyczne wprowadzenie do wnioskowania statystycznego</b>, <font color="navy">Bedyńska Sylwia, Cypryańska Marzena</font>, <font color="green"> Wydawnictwo SEDNO</font>
Statystyczny drogowskaz 1 Praktyczne wprowadzenie do wnioskowania statystycznego, Bedyńska Sylwia, Cypryańska Marzena, Wydawnictwo SEDNO
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2

Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Technika cyfrowa. Zbiór zadań z rozwiązaniami Wydanie 2 Jerzy Tyszer, Grzegorz Mrugalski, Artur Pogiel, Dariusz Czysz BTC
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW Jak się to robi Wydanie III Bartosz Danowski, Michał Makaruk HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION

czwartek, 22 luty 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami