Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Fale i anteny wydanie 3 uaktualnione

Fale i anteny wydanie 3 uaktualnione

73.50zł
55.13zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw 37.00zł 26.27zł
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Tytuł: Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-2035-2
Ilość stron: 192
Data wydania: 02/2016
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 26.27zł


Dzień dobry! Co u Ciebie słychać?

Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram - to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamę...

Ale masz jedną, zasadniczą przewagę nad wielką korporacją, w której cieniu cichutko rozwijasz swój biznes - jesteś elastyczny! Nowe pomysły wdrażasz zaraz po tym, jak pojawią się w Twojej głowie. Nie musisz ich z nikim konsultować. Gdy przychodzi do Ciebie klient, na bieżąco decydujesz, czy poczęstować go herbatą, dać mu rabat, czy dorzucić gratis.

Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi na Pintereście i Instagramie. Zaproś ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tę działalność fortuny, bo tu liczą się Twój czas i zaangażowanie, nie pieniądze.

Tylko... skoro to takie fantastyczne kanały, dlaczego tak niewiele firm umiejętnie z nich korzysta? Liczne firmy są w nich obecne, ale nie znają ich możliwości. Nie mają pojęcia, jak spektakularne efekty mogą uzyskać, jeśli tylko okiełznają ich moc.

Bądź sprytniejszy od innych. Poznaj mechanizmy rządzące światem mediów społecznościowych i zmuś je do tego, by dla Ciebie pracowały.

Spis treści:

Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych (13)
Dziki Zachód (14)
Social jest stary! (17)
1, 2, 3, internet (18)
Człowiek jest najważniejszy (21)
Nowe media dla nowego człowieka (23)
Nowe media (nie) są bezpłatne! (25)
Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci (26)
Social media - co jest czym? (27)

Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing (29)
Marketing pod strzechy! (30)
Najtrudniejszy1 (31)
Komputer czy jabłko? (32)
Naszą siłą będzie treść (32)
Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy? (34)
Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? (38)
Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? (48)

Rozdział 3. Przegląd narzędzi (59)
Facebook (59)
Twitter (84)
YouTube i wideo (100)
Blogosfera (116)
Visual content (135)
Mobile (150)
Media społecznościowe dla profesjonalistów (163)

Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość? (181)
So-lo-mo (181)
Hipsteryzacja (182)
Internet rzeczy (184)
Social biznes (185)

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
Tytuł książki: "Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw"
Autor: Marcin Żukowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 26.27zł
Klienci, którzy kupili „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw”, kupili także:
<b>Najlepszy sex w twoim życiu</b>, <font color="navy">Richard Emerson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Hachette</font>
Najlepszy sex w twoim życiu, Richard Emerson, Wydawnictwo Hachette
<b>Prosty przepis na J2EE: Boss, Eclipse i komponenty EJB</b>, <font color="navy">Adam Bochenek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Prosty przepis na J2EE: Boss, Eclipse i komponenty EJB, Adam Bochenek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Pomiary i analiza jittera fazy zegarów w sieciach telekomunikacyjnych</b>, <font color="navy">Jan Borgosz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Pomiary i analiza jittera fazy zegarów w sieciach telekomunikacyjnych, Jan Borgosz, Wydawnictwo EXIT
<b>Świat błysku CLS i TTL na nieznanych wodach</b>, <font color="navy">Joe McNally</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Świat błysku CLS i TTL na nieznanych wodach, Joe McNally, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>50 lat Olimpiad Fizycznych Wybrane zadania z rozwiązaniami</b>, <font color="navy">Janiszewski Paweł, Mostowski Jan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
50 lat Olimpiad Fizycznych Wybrane zadania z rozwiązaniami, Janiszewski Paweł, Mostowski Jan, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Arystoteles Zachęta do filozofii Fizyka</b>, <font color="navy">Arystoteles</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Arystoteles Zachęta do filozofii Fizyka, Arystoteles, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Kierownik w instytucji publicznej Znajdź swój własny, skuteczny styl zarządzania</b>, <font color="navy">Radosław Hancewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Kierownik w instytucji publicznej Znajdź swój własny, skuteczny styl zarządzania, Radosław Hancewicz, Wydawnictwo Onepress
<b>Upały, mango i ropa naftowa</b>, <font color="navy">Wojciech Ganczarek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bezdroża</font>
Upały, mango i ropa naftowa, Wojciech Ganczarek, Wydawnictwo Bezdroża
<b>Utwór multimedialny jako elektroniczna baza danych</b>, <font color="navy">Joanna Szyjewska-Bagińska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Oficyna BRANTA</font>
Utwór multimedialny jako elektroniczna baza danych, Joanna Szyjewska-Bagińska, Wydawnictwo Oficyna BRANTA
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Słownik tematyczny Tom 2 Matematyka

Słownik tematyczny Tom 2 Matematyka

29.99zł
21.89zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
XML na poważnie Przemysław Kozienko, Krzysztof Gwiazda HELION
Access programowanie w VBA Charles E. Brown HELION
Technika cyfrowa. Zbiór zadań z rozwiązaniami Wydanie 2 Jerzy Tyszer, Grzegorz Mrugalski, Artur Pogiel, Dariusz Czysz BTC
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION

wtorek, 21 listopad 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami