Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » Turbo Pascal » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  Ruby Rails
  Turbo Pascal
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Zielony wzrost, zielony zysk Jak zielona rewolucja stymuluje gospodarkę

Zielony wzrost, zielony zysk Jak zielona rewolucja stymuluje gospodarkę

79.00zł
64.78zł
Turbo Pascal i Borland C++ przykłady wydanie 2 47.00zł 34.31zł
Turbo Pascal i Borland C++ przykłady wydanie 2

Autor: Kazimierz Jakubczyk

ISBN: 83-246-0346-8

Ilość stron: 376

Data wydania: 04/2006

Zawiera CD

Środowiska programistyczne Turbo Pascal i Borland C++ mimo swojego wieku nadal są powszechnie wykorzystywane podczas nauki podstaw programowania. Oczywiście do nauki można również wykorzystać dostępne obecnie doskonałe środowiska wizualne, lecz podstawy języka łatwiej jest opanować, posługując się prostszym narzędziem. Turbo Pascal i Borland C++ są proste w obsłudze, doskonale udokumentowane i wspaniale nadają się do pierwszego kontaktu z programowaniem.

Książka "Turbo Pascal i Borland C++. Przykłady. Wydanie II" jest przewodnikiem po metodach rozwiązywania rzeczywistych problemów matematycznych i fizycznych za pomocą języków Pascal i C++. Implementacja znanych algorytmów jest doskonałym sposobem nauki programowania, a analiza przykładów napisanych zarówno w Pascalu, jak i w C++ może okazać się nieocenioną pomocą dla tych, którzy opanowali jeden z tych języków i chcieliby opanować drugi.

Rozdziały:

Rozdział 1. Operacje na liczbach (13)

  • Ile cyfr ma liczba? (13)
    • Program LCyf w Pascalu (13)
    • Pętle w Pascalu (14)
    • Pętle w C i C++ (16)
    • Program LCyf w C++ (17)
    • Uruchamianie programu w środowisku programowania (17)
  • Odwrócenie kolejności bitów liczby (18)
    • Program Bity w Pascalu (18)
    • Program Bity w C++ (19)
    • Wyrażenia przypisujące w C i C++ (20)
  • Największy wspólny dzielnik dwu liczb całkowitych (20)
    • Algorytm Euklidesa (21)
    • Program Euklides w Pascalu (22)
    • Program Euklides w C++ (22)
  • Reprezentacja zmiennopozycyjna liczby rzeczywistej (23)
    • Program RepZmPoz w Pascalu (23)
    • Program RepZmPoz w C++ (24)
  • Zapis liczby w notacji rzymskiej (25)
    • Program LRzym w Pascalu (26)
    • Program LRzym w C++ (27)
    • Wskaźniki a łańcuchy w C i C++ (28)
  • Współczynniki Newtona i trójkąt Pascala (28)
    • Algorytm iteracyjny (29)
    • Algorytm rekurencyjny (30)
    • Program TPascala w Pascalu (30)
    • Program TPascala w C++ (31)
  • Tablicowanie funkcji Bessela (32)
    • Algorytm obliczania sumy szeregu liczbowego (33)
    • Program FBessela w Pascalu (34)
    • Program FBessela w C++ (35)
    • Formatowanie wydruku w funkcji printf (36)
  • Ćwiczenia (37)

Rozdział 2. Zadania z kalendarzem (39)

  • Dzień tygodnia i numer dnia w roku (40)
    • Algorytmy kalendarzowe (40)
    • Moduł obliczeniowy Kal w Pascalu (41)
    • Program Dzien w Pascalu (43)
    • Moduł obliczeniowy Kal w C++ (43)
    • Program Dzien w C++ (45)
  • Kalendarz miesięczny (46)
    • Moduł Klaw czytania znaku w Pascalu (46)
    • Moduł Klaw czytania znaku w C++ (47)
    • Program KMies w Pascalu (48)
    • Program KMies w C++ (50)
  • Kolorowanie kalendarza (52)
    • Algorytm Gaussa wyznaczania daty Wielkanocy (53)
    • Program KMies2 w Pascalu (54)
    • Program KMies2 w C++ (56)
  • Kalendarz roczny (60)
    • Program KRocz w Pascalu (60)
    • Wyprowadzanie zmiennej liczby spacji w C (61)
    • Program KRocz w C++ (62)
    • Tryby dostępu do pliku w języku C (63)
    • Drukowanie tekstu na drukarce (64)
    • Operacje wejścia-wyjścia dla plików w C++ (64)
    • Program KRocz2 w C++ (65)
  • Ćwiczenia (67)

Rozdział 3. Grafika (69)

  • Gra w chaos (69)
    • Algorytm gry w chaos (70)
    • Program Chaos w Pascalu (70)
    • Program Chaos w C++ (72)
    • Biblioteka graficzna WinBGI (73)
  • Wielokąt foremny i gwiazdka (74)
    • Wyznaczanie wierzchołków wielokąta foremnego (74)
    • Rysowanie wielokąta foremnego w Pascalu (75)
    • Rysowanie wielokąta foremnego w C++ (76)
    • Wyznaczanie wierzchołków gwiazdki równoramiennej (76)
    • Program Gwiazdka w Pascalu (77)
    • Program Gwiazdka w C++ (78)
  • Najmniejszy wielokąt wypukły (79)
    • Algorytm wyznaczania brzegu najmniejszego wielokąta wypukłego (80)
    • Program WielWyp w Pascalu (81)
    • Program WielWyp w C++ (83)
    • Wskaźniki a tablice w C i C++ (85)
    • Wyrażenia warunkowe w C i C++ (86)
    • Program WielWyp2 w C++ (86)
  • Częstotliwość występowania liter w pliku (88)
    • Program Litery w Pascalu (88)
    • Program Litery w C++ (91)
    • Konwersja znaku na łańcuch w C i C++ (92)
    • Definiowanie stałych symbolicznych w C++ (93)
    • Program Litery2 w C++ (93)
  • Liniowa aproksymacja średniokwadratowa (94)
    • Przekazywanie parametrów przez wartość i zmienną w Pascalu (96)
    • Moduł obliczeniowy LApr w Pascalu (97)
    • Moduł obliczeniowy LApr w C++ (98)
    • Program Aproks w Pascalu (100)
    • Program Aproks w C++ (102)
    • Program Aproks2 w C++ (103)
  • Wykres funkcji drgań harmonicznych tłumionych (104)
    • Okno i widok przy tworzeniu wykresu funkcji (105)
    • Program Drgania w Pascalu (106)
    • Nazwa funkcji parametrem podprogramu w Pascalu (109)
    • Nazwa funkcji a wskaźnik w C i C++ (110)
    • Program Drgania w C++ (110)
  • Krzywe Sierpińskiego (112)
    • Program KrzSierp w Pascalu (113)
    • Program KrzSierp w C++ (115)
  • Ćwiczenia (116)

Rozdział 4. Animacja (119)

  • Piłeczka (119)
    • Program Pileczka w Pascalu (120)
    • Program Pileczka w C++ (121)
    • Własna funkcja delay (122)
  • Wieże Hanoi (122)
    • Reprezentacja danych w Pascalu (123)
    • Wizualizacja krążków na ekranie monitora (124)
    • Nakładanie krążka na szczyt wieży (124)
    • Zdejmowanie krążka ze szczytu wieży (125)
    • Algorytm rekurencyjny przenoszenia wież (126)
    • Program WHanoi w Pascalu (126)
    • Program WHanoi w C++ (129)
  • Krzywe Lissajous (131)
    • Rysowanie krzywej na ekranie monitora (131)
    • Odwracający tryb rysowania (132)
    • Program Lissa w Pascalu (132)
    • Program Lissa w C++ (134)
    • Przekazywanie parametrów przez wartość i referencję w C++ (136)
    • Program Lissa2 w C++ (136)
  • Układ planetarny (137)
    • Model komputerowy układu planetarnego (138)
    • Program Grawit w Pascalu (140)
    • Program Grawit w C++ (143)
  • Hipocykloida (145)
    • Obliczanie współrzędnych punktów (145)
    • Algorytm animacji oparty na kopiowaniu fragmentów obrazu (146)
    • Dynamiczne przydzielanie i zwalnianie pamięci (147)
    • Program Hipo w Pascalu (148)
    • Program Hipo w C++ (149)
    • Elementy charakterystyczne dla C++ (151)
  • Wyświetlanie pliku rekordów (151)
    • Moduł definiujący strukturę pliku w Pascalu (152)
    • Moduł definiujący strukturę pliku w C++ (153)
    • Tworzenie pliku rekordów (154)
    • Program Lista w Pascalu (156)
    • Program Lista w C++ (159)
    • Program Lista2 w C++ (162)
    • Strumieniowe formatowanie liczb rzeczywistych (165)
    • Parametry wywołania programu (166)
  • Ćwiczenia (168)

Rozdział 5. Listy jednokierunkowe (171)

  • Sito Eratosthenesa (172)
    • Definiowanie listy w Pascalu (172)
    • Wstawianie elementu na początek listy (173)
    • Przeglądanie listy i usuwanie elementów (174)
    • Program SitoEra w Pascalu (175)
    • Definiowanie i obsługa listy w C++ (177)
    • Program SitoEra w C++ (177)
    • Wskaźnik NULL w roli wyrażenia warunkowego (179)
  • Rozwinięcie dziesiętne ułamka (179)
    • Tablica czy lista? (179)
    • Generowanie listy cyfr rozwinięcia dziesiętnego ułamka (180)
    • Program Rozwin w Pascalu (181)
    • Program Rozwin w C++ (182)
  • Rozdanie kart do brydża (184)
    • Generowanie talii kart i jej tasowanie (184)
    • Rozdanie kart czterem graczom (185)
    • Wstawianie elementu do listy uporządkowanej (185)
    • Program Brydz w Pascalu (187)
    • Program Brydz w C++ (189)
    • Przekazywanie wskaźnika przez wartość i referencję w C++ (192)
    • Zmienne statyczne w C i C++ (192)
  • Skorowidz słów pliku tekstowego (192)
    • Czytanie słowa w Pascalu (193)
    • Lista słów skorowidza z podlistami numerów wierszy (194)
    • Aktualizacja listy słów skorowidza (194)
    • Program Skorow w Pascalu (196)
    • Czytanie słowa w C++ (198)
    • Łańcuchy dynamiczne w C++ (200)
    • Program Skorow w C++ (200)
    • Program Skorow2 w C++ (203)
  • Porządkowanie pliku rekordów (205)
    • Rozpraszanie rekordów pliku (205)
    • Program Sort w Pascalu (207)
    • Program Sort w C++ (210)
    • Program Sort2 w C++ (211)
  • Ćwiczenia (212)

Rozdział 6. Programy obiektowe (215)

  • Punkty (216)
    • Pierwszy kontakt z typem obiektowym w Pascalu (217)
    • Dostęp do składowych obiektu (219)
    • Metody wirtualne, konstruktor i destruktor (219)
    • Moduł Punkty w Pascalu (220)
    • Klasa w C++ i jej moduł definiujący (222)
    • Moduł Punkty w C++ (223)
    • Moduł Ruch przesuwania punktu w Pascalu (225)
    • Moduł Ruch przesuwania punktu w C++ (226)
    • Program przesuwania punktu w Pascalu (226)
    • Obiekty dynamiczne w Pascalu (227)
    • Wywoływanie konstruktorów i destruktorów w C++ (228)
    • Program przesuwania punktu w C++ (228)
  • Okręgi (230)
    • Moduł Okregi w Pascalu (230)
    • Program przesuwania okręgu w Pascalu (231)
    • Moduł Okregi w C++ (232)
    • Program przesuwania okręgu w C++ (234)
  • Łamane (234)
    • Moduł Lamane w Pascalu (235)
    • Program przesuwania prostokąta w Pascalu (236)
    • Moduł Lamane w C++ (237)
    • Program przesuwania prostokąta w C++ (239)
    • Program przesuwania hipocykloidy w Pascalu (239)
    • Program przesuwania hipocykloidy w C++ (241)
  • Lista figur geometrycznych (242)
    • Moduł Figury w Pascalu (242)
    • Program Pojazd w Pascalu (244)
    • Moduł Figury w C++ (245)
    • Program Pojazd w C++ (247)
  • Fontanna (248)
    • Koncepcja typu potomnego reprezentującego kroplę wody (248)
    • Program Fontanna w Pascalu (249)
    • Program Fontanna w C++ (252)
  • Osoby (254)
    • Moduł Osoby w Pascalu (254)
    • Program tworzący przykładową listę pracowników w Pascalu (256)
    • Moduł Osoby w C++ (259)
    • Program tworzący przykładową listę pracowników w C++ (260)
  • Edycja wiersza tekstu (262)
    • Tworzenie typu obiektowego edycji łańcucha w Pascalu (263)
    • Przesyłanie danych do edycji i udostępnianie wyniku edycji (264)
    • Programowanie operacji edycyjnych (265)
    • Moduł Edycja w Pascalu (266)
    • Funkcje edycji łańcucha i listy łańcuchów (270)
    • Moduł Edycja w C++ (271)
    • Edycja pola daty w Pascalu (276)
    • Program Plik edycji danych osobowych w Pascalu (278)
    • Edycja pola daty w C++ (281)
    • Program Plik edycji danych osobowych w C++ (283)
    • Program Plik2 edycji danych osobowych w C++ (284)
  • Ćwiczenia (286)

Rozdział 7. Programowanie w Windows (289)

  • Pierwszy program w Windows (290)
    • Nowe typy danych (292)
    • Funkcje API Windows (294)
    • Funkcja główna programu (294)
    • Procedura okna (297)
    • Malowanie okna (298)
  • Generowanie fraktali (299)
    • Menu i inne zasoby programu (301)
    • Program Fraktale (303)
    • Przechwytywanie komunikatów menu (307)
    • Procedura okna dialogowego (308)
  • Rysowanie gwiazdki (309)
    • Rysowanie wypełnionych obszarów (310)
    • Okno dialogowe z kontrolkami edycyjnymi (311)
    • Program Gwiazdka (312)
    • Tworzenie i wybieranie obiektów graficznych (316)
    • Praca z kontrolkami w oknie dialogowym (318)
  • Rotacja gwiazdki (319)
    • Tworzenie i malowanie bitmap (319)
    • Komunikaty zegarowe (321)
    • Aktywne i nieaktywne elementy menu (321)
    • Program Rotacja (322)
  • Spacerujący skrzat (327)
    • Operacje rastrowe (327)
    • Klasa animacji Sprite (329)
    • Bitmapy w zasobach programu (332)
    • Program Skrzat (333)
  • Przesuwanie muchy (337)
    • Komunikaty klawiaturowe (337)
    • Komunikaty myszy (338)
    • Program Mucha (338)
  • Liczby rzymskie (344)
    • Definicja okna dialogowego (345)
    • Program Rzymskie (346)
  • Ćwiczenia (350)

Dodatek A Darmowe narzędzia do programowania w C++ (353)

Turbo Pascal i Borland C++ przykłady wydanie 2
Tytuł książki: "Turbo Pascal i Borland C++ przykłady wydanie 2"
Autor: Kazimierz Jakubczyk
Wydawnictwo: HELION
Cena: 47.00zł 34.31zł
Klienci, którzy kupili „Turbo Pascal i Borland C++ przykłady wydanie 2”, kupili także:
<b>Darwinowskie paradygmaty Mit teorii ewolucji w kulturze współczesnej</b>, <font color="navy">Dominika Oramus</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Darwinowskie paradygmaty Mit teorii ewolucji w kulturze współczesnej, Dominika Oramus, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Gra w manipulacje Postaw na swoim i nie daj się oszukać Wydanie III</b>, <font color="navy">Robert-Vincent Joule, Jean-Leon Beauvois</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GWP</font>
Gra w manipulacje Postaw na swoim i nie daj się oszukać Wydanie III, Robert-Vincent Joule, Jean-Leon Beauvois, Wydawnictwo GWP
<b>UX Design. Projektowanie aplikacji dla urządzeń mobilnych</b>, <font color="navy">Pablo Perea, Pau Giner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
UX Design. Projektowanie aplikacji dla urządzeń mobilnych, Pablo Perea, Pau Giner, Wydawnictwo HELION
<b>Słownikowe metody diagnostyczne analogowych układów elektronicznych</b>, <font color="navy">Jerzy Rutkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Słownikowe metody diagnostyczne analogowych układów elektronicznych, Jerzy Rutkowski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Najważniejsza rzecz Zaskakujące rady dla wnikliwego inwestora</b>, <font color="navy">Howard Marks</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Najważniejsza rzecz Zaskakujące rady dla wnikliwego inwestora, Howard Marks, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Metody morfologiczne w przetwarzaniu obrazów cyfrowych</b>, <font color="navy">Marcin Iwanowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Metody morfologiczne w przetwarzaniu obrazów cyfrowych, Marcin Iwanowski, Wydawnictwo EXIT
<b>Mała WIELKA Zmiana Jak skuteczniej wywierać wpływ</b>, <font color="navy">Cialdini Robert, Noah J. Goldstein, Steve J. Martin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GWP</font>
Mała WIELKA Zmiana Jak skuteczniej wywierać wpływ, Cialdini Robert, Noah J. Goldstein, Steve J. Martin, Wydawnictwo GWP
<b>Programowanie systemowe mikroprocesorów rodziny x86</b>, <font color="navy">Włodzimierz Stanisławski, Damian Raczyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Programowanie systemowe mikroprocesorów rodziny x86, Włodzimierz Stanisławski, Damian Raczyński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Horoskop astrologiczny dla bystrzaków Wydanie II</b>, <font color="navy">Rae Orion</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Horoskop astrologiczny dla bystrzaków Wydanie II, Rae Orion, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Chemia
Chemia bionieorganiczna

Chemia bionieorganiczna

59.90zł
44.93zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 3. Projektowanie Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION

środa, 22 maj 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami