Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Mosty z kompozytów FRP

Mosty z kompozytów FRP

89.00zł
Trzy reguły Jak myślą wyjątkowe firmy Wydanie II 59.00zł
Trzy reguły Jak myślą wyjątkowe firmy Wydanie II

Tytuł: Trzy reguły Jak myślą wyjątkowe firmy Wydanie II
Tytuł oryginalny The Three Rules. How Exceptional Companies Think
Autor: Michael E. Raynor , Mumtaz Ahmed
ISBN: 978-83-01-21044-1
Ilość stron: 374
Data wydania: 02/2020 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 14.5x20.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł


SPRAWDŹ, CO ŁĄCZY FIRMY, KTÓRE ODNOTOWUJĄ ŚWIETNIE WYNIKI DOWIEDZ SIĘ, JAK UMIEJĘTNIE PROWADZIĆ FIRMĘ DO SUKCESU POZNAJ TRZY WYJĄTKOWE REGUŁY: WYSOKA JAKOŚ WAŻNIEJSZA NIŻ NISKA CENA PRZYCHÓD WAŻNIEJSZY KOSZT NIE MA INNYCH REGUŁ

U podstaw badań unikatowych firm leży naturalne zainteresowanie wielkością. Niestety, takie badania nie zawsze prowadzą do ważnych wniosków. Wyjaśnienia przyczyn wzlotów i upadków firm osiągających najlepsze wyniki ograniczają się często do przedstawiania zbioru nieprawdopodobnych i niemożliwych do powtórzenia zdarzeń. Ich efektem jest często niewiele więcej niż ciekawa biografia firmy, które nie pozwala sformułować ważnych uogólnień.

Aby wyjść poza miłą dla ucha opowieść, należy wyizolować wpływ konkretnych działań danej firmy na jej wyniki od innych istotnych czynników, takich jak struktura branży, tempo i charakter zmian technologicznych, nieprzewidywalność otoczenia regulacyjnego, zjawiska globalne itd. czy nawet ślepy traf. Wszystkie one składają się na tzw. szum systemowy.

My zaś musimy dowiedzieć się, jak je odfiltrować, jeśli zależy nam na tym, by usłyszeć pośród nich sygnał (niekiedy bardzo słaby), wywołany przez te działania firm, które rzeczywiście wpływają na ich wyniki. A zatem mając na uwadze wspomniany cel, nasze poszukiwania czynników napędzających doskonalsze, długoterminowe wyniki, zaczęliśmy od całkowicie odmiennego założenia: że to, co decyduje o spektakularnym sukcesie, wcale nie jest oczywiste.

Trzy reguły Jak myślą wyjątkowe firmy Wydanie II
Tytuł książki: "Trzy reguły Jak myślą wyjątkowe firmy Wydanie II"
Autor: Michael E. Raynor , Mumtaz Ahmed
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł
Klienci, którzy kupili „Trzy reguły Jak myślą wyjątkowe firmy Wydanie II”, kupili także:

Informatyka Europejczyka Zbiór zadań z informatyki Nie tylko dla maturzystów, Monika Niedziela, Wydawnictwo Helion

Historia kolei Od lokomotyw parowych do kolei magnetycznej, Franco Tanel, Wydawnictwo Carta Blanca

Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw Część 2, Andrzej Szymonik, Wydawnictwo Difin

Neuronauka poznawcza, Piotr Jaśkowski, Wydawnictwo Vizja Press&IT

Mambo Tworzenie, edycja i zarządzanie stroną Niebieski podręcznik, Ric Shreves, Wydawnictwo Helion

Przestań się czuć do d**y! Zmień nawyki, które blokują Twoje szczęście, Andrea Owen, Wydawnictwo Sensus

Excel 2019. Ćwiczenia praktyczne, Krzysztof Masłowski, Wydawnictwo Helion

TypeScript Skuteczne programowanie 62 sposoby ulepszania kodu TypeScript, Dan Vanderkam, Wydawnictwo Promise

Praktyczna inżynieria wsteczna Metody, techniki i narzędzia, Gynvael Coldwind, Mateusz Jurczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami