Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Metody doświadczalne fizyki ciała stałego

Metody doświadczalne fizyki ciała stałego

59.85zł
48.48zł
Treść jest kluczowa Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne) 49.00zł 36.75zł
Treść jest kluczowa Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)

Tytuł: Treść jest kluczowa Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)
Autor: Ann Handley, C.C. Chapman
ISBN: 978-83-246-3430-9
Ilość stron: 304
Data wydania: 01/2012
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł


Jak wirtualni kowboje robią to online?
  • Blogi, które uzależniają jak narkotyk
  • Podcasty rozchwytywane niczym świeże bułeczki
  • Wideo oglądane z zapartym tchem
  • E-booki bardziej wciągające niż rasowy kryminał
  • Webinaria (i wiele, wiele innych)
Stwórz coś, co zafascynuje klientów i da kopa Twojemu biznesowi.

Jak sprawić, aby treści, które masz do zaoferowania, wciągały niczym film w 3D? Co zrobić, aby Twoja strona internetowa, wpisy na blogu czy pliki wideo były bardziej atrakcyjne niż nowy serial w telewizji? Jeśli chcesz wprowadzić produkt na rynek albo dotrzeć do nowych klientów i pozyskać ich trwałą lojalność, potrzebujesz jednego nieodzownego elementu: TREŚCI.

Niezależnie od tego, czy mowa o krótkich notkach na Twitterze, fachowych artykułach na blogu, e-bookach, interaktywnych webinariach, pozwalających uczestnikom na ciekawe doświadczenia, czy podcastach, które można pobierać, by słuchać ich w biegu - dziś bardziej niż kiedykolwiek wcześniej rządzi właśnie TREŚĆ!

Książka Treść jest najważniejsza pozwoli Ci opracować własną strategię przekazywania treści. Poprowadzi Cię za rękę i podpowie, jak ubrać w słowa własną historię i stworzyć wartościowe portfolio, które będzie procentować przez długi czas. Przemów do ludzi we właściwy sposób, a Twoi klienci będą z własnej woli dzielić się Twoją historią ze znajomymi i rozpowszechniać ją za Ciebie. Dobrze prowadzona narracja to najlepszy ambasador Twojej firmy!

  • Dowiedz się, jak pisać, co pisać, kiedy i do kogo.
  • Daj wyraz własnemu, niepowtarzalnemu punktowi widzenia i stylowi.
  • Poznaj zasady konstruowania ekscytującej i wciągającej narracji.
  • Zobacz, na czym polega potęga dobrej fotografii.
  • Odkryj tajemnicę sukcesu poczytnych blogów.
  • Twórz rozchwytywane podcasty, porywające filmiki wideo i poczytne e-booki.

Rozdziały:

Część I. Zasady tworzenia treści (19)
1. Siła treści (21)
2. Treść - zasady tworzenia (33)
3. Oryginalność wypływa ze zrozumienia. Kogo zamierzasz przyciągnąć? (37)
4. Kim jesteś? (47)
5. Przemieniaj, nie przetwarzaj. Anatomia cyklu życiowego treści (71)
6. Udostępniaj treści, rozwiązuj problemy, zapomnij o agresywnej sprzedaży (87)
7. Dołóż drewna do ogniska (115)
8. Zapuść korzenie i pozwól wyrosnąć skrzydłom (121)
9. Dbałość o fanów i ich "dokarmianie" (133)
10. Uwaga, firmy branży B2B: oto rozdział, na który czekaliście (139)

Część II. How-to, czyli od teorii do praktyki (161)
11. Blog - centrum Twoich treści online (163)
12. Skoro webinaria są takie rewelacyjne, dlaczego większość jest do kitu? (175)
13. Różnica pomiędzy ebookiem a białą księgą (oraz kiedy powinieneś ich używać) (193)
14. Sekret tworzenia porywającej historii zadowolonego klienta (znanej niegdyś jako studium przypadku) (205)
15. Od brzyduli do seksbomby. FAQ - przemiana (211)
16. Wideo - pokaż mi historię (219)
17. Podkasting - czy mnie słychać? (231)
18. Zdjęcia. Potęga fotografii (235)

Część III. Przez treści do konwersji - historie sukcesu (oraz pomysły, z których możesz skorzystać!) (241)
19. Akademia golfa Reynolds. Greensboro, Georgia (243)
20. The Cool Beans Group. Greensboro, Karolina Północna (249)
21. Armia Stanów Zjednoczonych. Fort Knox, Kentucky; Fort Monroe, Wirginia (255)
22. AskPatty.com, Inc. Thousand Oaks, Kalifornia (261)
23. Kadient. Lowell, Massachusetts (267)
24. HubSpot. Cambridge, Massachusetts (273)
25. Kodak. Rochester, Nowy Jork (281)
26. Boeing Company. Chicago, Illinois (287)
27. Indium Corporation. Clinton, Nowy Jork (293)
28. PinkStinks. Londyn, Wielka Brytania (297)

Część IV. To nie jest pożegnanie (301)
29. To nie jest pożegnanie. Mały podarek dla Ciebie (303)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Treść jest kluczowa Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)
Tytuł książki: "Treść jest kluczowa Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)"
Autor: Ann Handley, C.C. Chapman
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Treść jest kluczowa Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)”, kupili także:

Matematyczne szkiełko i oko Mniej i bardziej poważne zastosowania matmy, Dariusz Laskowski, Wydawnictwo Helion

Sympatyczna perswazja, Konrad Pankiewicz, Wydawnictwo Onepress

Prawo Więzi. Jak się dogadać i stworzyć doskonałe relacje prywatne i zawodowe, Michael J. Losier, Wydawnictwo Onepress

Od obwodu elektrycznego do pierwszego robota Nic prostszego, Wiesław Rychlicki, Wydawnictwo Helion

Wiarygodność Jak ją zdobyć i utrzymać, James M. Kouzes, Barry Z. Posner, Wydawnictwo Onepress

Władza bez tyranii Jak kontrolować ludzi, pieniądze, czas, emocje i słabości, Arkadiusz Bednarski, Justyna Chmielewska, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami