Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Windows PowerShell 5.0 Krok po kroku Wydanie 3

Windows PowerShell 5.0 Krok po kroku Wydanie 3

126.00zł
100.80zł
Transformacja cyfrowa Perspektywa marketingu 79.00zł
Transformacja cyfrowa Perspektywa marketingu

Tytuł: Transformacja cyfrowa Perspektywa marketingu
Autor: Grzegorz Mazurek
ISBN: 978-83-01-20418-1
Ilość stron: 304
Data wydania: 01/2019
Oprawa: Twarda
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł


Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą.

Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom.

Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej.

Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji.

Cechą publikacji, stanowiącą o jej szczególnej wartości i przydatności jest holistyczne, kompleksowe, całościowe i logiczne ujęcie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujące się na jej obszarze mikroekonomicznym – biznesowym.

Autor przedstawia istotę i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, charakteryzuje technologie transformacyjne (media społecznościowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpływ na marketing, by w końcowej części zwrócić uwagę na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu.

Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykę transformacji cyfrowej, technologii ją determinujących i wpływu opisywanych zjawisk na marketing – jego istotę, koncepcję oraz zarządzanie.

Transformacja cyfrowa Perspektywa marketingu
Tytuł książki: "Transformacja cyfrowa Perspektywa marketingu"
Autor: Grzegorz Mazurek
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł
Klienci, którzy kupili „Transformacja cyfrowa Perspektywa marketingu”, kupili także:

Nawyk produktywności. Wszystko, czego potrzebujesz, aby osiągać w życiu maksymalne efekty, Agnieszka Jarzębowska, Wydawnictwo Onepress

Feynmana wykłady z fizyki Feynman radzi Wydanie 2, Richard P. Feynman, Michael A. Gottlieb, Ralph Leighton, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Kubernetes i Docker w środowisku produkcyjnym przedsiębiorstwa. Konteneryzacja i skalowanie aplikacji oraz jej integracj</b>, <font color="navy">Scott Surovich, Marc Boorshtein</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Kubernetes i Docker w środowisku produkcyjnym przedsiębiorstwa. Konteneryzacja i skalowanie aplikacji oraz jej integracj, Scott Surovich, Marc Boorshtein, Wydawnictwo Helion

Fiat Ducato Peugeot Boxer Citroën Jumper Modele 1982-2002 Wydanie 4, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

Inteligencja finansowa Co kryją liczby Przewodnik menedżera Wydanie II, Karen Berman, Joe Knight, John Case, Wydawnictwo Onepress

Elementy nowoczesnej architektury Pojmowanie współczesnych budynków, Antony Radford , Amit Srivastava, Wydawnictwo Arkady

Era Agile. O tym, jak sprytne firmy kształtują swoją efektywność, Stephen Denning, Wydawnictwo Helion

Logistyka w bezpieczeństwie Wydanie 2, Andrzej Szymonik, Wydawnictwo Difin

Jak czytać architekturę Najważniejsze informacje o stylach i detalach, Carol Davidson Cragoe, Wydawnictwo Arkady

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami