Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
System sygnalizacji nr 7 Protokoły standaryzacja zastosowania

System sygnalizacji nr 7 Protokoły standaryzacja zastosowania

44.10zł
37.49zł
Transformacja cyfrowa Perspektywa marketingu 79.00zł
Transformacja cyfrowa Perspektywa marketingu

Tytuł: Transformacja cyfrowa Perspektywa marketingu
Autor: Grzegorz Mazurek
ISBN: 978-83-01-20418-1
Ilość stron: 304
Data wydania: 01/2019
Oprawa: Twarda
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł


Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą.

Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom.

Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej.

Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji.

Cechą publikacji, stanowiącą o jej szczególnej wartości i przydatności jest holistyczne, kompleksowe, całościowe i logiczne ujęcie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujące się na jej obszarze mikroekonomicznym – biznesowym.

Autor przedstawia istotę i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, charakteryzuje technologie transformacyjne (media społecznościowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpływ na marketing, by w końcowej części zwrócić uwagę na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu.

Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykę transformacji cyfrowej, technologii ją determinujących i wpływu opisywanych zjawisk na marketing – jego istotę, koncepcję oraz zarządzanie.

Transformacja cyfrowa Perspektywa marketingu
Tytuł książki: "Transformacja cyfrowa Perspektywa marketingu"
Autor: Grzegorz Mazurek
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł
Klienci, którzy kupili „Transformacja cyfrowa Perspektywa marketingu”, kupili także:

Człowiek na rozdrożu. Sztuczna inteligencja — 25 punktów widzenia, John Brockman (Editor), Wydawnictwo Helion

Podstawy zarządzania finansami Tom 1-2, Eugene F. Brigham, Joel F. Houston, Wydawnictwo PWE
<b>Testowanie kodu z React Testing Library. Jak tworzyć testy, które będą proste w utrzymaniu i modyfikacji</b>, <font color="navy">Scottie Crump</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Testowanie kodu z React Testing Library. Jak tworzyć testy, które będą proste w utrzymaniu i modyfikacji, Scottie Crump, Wydawnictwo Helion

Nawyk coachingu Mów mniej, pytaj więcej i stań się lepszym liderem, Michael Bungay Stanier, Wydawnictwo GALAKTYKA

Instrukcja kontroli dokumentów Książka z suplementem elektronicznym, Irena Majsterkiewicz, Wydawnictwo ODDK
<b>Rodzinny mindfulness. 26 nawyków, dzięki którym Ty i Twoje dziecko będziecie bardziej obecni i mniej zestresowani</b>, <font color="navy">Barrie Davenport, S.J. Scott</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Rodzinny mindfulness. 26 nawyków, dzięki którym Ty i Twoje dziecko będziecie bardziej obecni i mniej zestresowani, Barrie Davenport, S.J. Scott, Wydawnictwo Sensus

Technik logistyk Egzamin zawodowy Testy i zadania z rozwiązaniami, Marlena Dąbal, Janina Mierzejewska-Majcherek, Wydawnictwo Difin

Zarządzanie projektami dla bystrzaków. Wydanie V, Stanley E. Portny, Wydawnictwo Septem

Enneagram a typy osobowości Dowiedz się kim jesteś, Don Richard Riso, Russ Hudson, Wydawnictwo Onepress

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami