Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Transformacja cyfrowa Perspektywa marketingu 79.00zł
Transformacja cyfrowa Perspektywa marketingu

Tytuł: Transformacja cyfrowa Perspektywa marketingu
Autor: Grzegorz Mazurek
ISBN: 978-83-01-20418-1
Ilość stron: 304
Data wydania: 01/2019
Oprawa: Twarda
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł


Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą.

Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom.

Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej.

Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji.

Cechą publikacji, stanowiącą o jej szczególnej wartości i przydatności jest holistyczne, kompleksowe, całościowe i logiczne ujęcie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujące się na jej obszarze mikroekonomicznym – biznesowym.

Autor przedstawia istotę i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, charakteryzuje technologie transformacyjne (media społecznościowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpływ na marketing, by w końcowej części zwrócić uwagę na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu.

Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykę transformacji cyfrowej, technologii ją determinujących i wpływu opisywanych zjawisk na marketing – jego istotę, koncepcję oraz zarządzanie.

Transformacja cyfrowa Perspektywa marketingu
Tytuł książki: "Transformacja cyfrowa Perspektywa marketingu"
Autor: Grzegorz Mazurek
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 79.00zł
Klienci, którzy kupili „Transformacja cyfrowa Perspektywa marketingu”, kupili także:

Życie samotnego rodzica 50 praktycznych rad, Dr Barry G. Ginsberg, Wydawnictwo Onepress

Wykorzystanie technik sztucznej inteligencji w projektowaniu układów elektronicznych z fluktuacją parametrów, Andrzej Rybarczyk, Wydawnictwo EXIT
<b>Python i praca z danymi. Przetwarzanie, analiza, modelowanie i wizualizacja. Wydanie III</b>, <font color="navy">Avinash Navlani, Armando Fandango, Ivan Idris</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Python i praca z danymi. Przetwarzanie, analiza, modelowanie i wizualizacja. Wydanie III, Avinash Navlani, Armando Fandango, Ivan Idris, Wydawnictwo Helion
<b>Miej wyje**ne, będzie Ci dane. O trudnej sztuce odpuszczania. Wydanie II</b>, <font color="navy">dr Katarzyna Czyż</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Miej wyje**ne, będzie Ci dane. O trudnej sztuce odpuszczania. Wydanie II, dr Katarzyna Czyż, Wydawnictwo Onepress

Flash CS3 Professional PL klatka po klatce, Katherine Ulrich, Wydawnictwo Helion

Kwazikryształy, Marian R. Surowiec, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Go vegan! 17 powodów, dla których porzucisz jedzenie mięsa. Książka dla wszystkożerców, wegetarian i... wegan też</b>, <font color="navy">Orestes Kowalski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Go vegan! 17 powodów, dla których porzucisz jedzenie mięsa. Książka dla wszystkożerców, wegetarian i... wegan też, Orestes Kowalski, Wydawnictwo Sensus

Nauka wobec wiary. Spory, debaty, konteksty, Willem B. Drees, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu</b>, <font color="navy">Arkadiusz Kocimski, Adrian Komsta</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu, Arkadiusz Kocimski, Adrian Komsta, Wydawnictwo Onepress

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami