Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Czarne dziury bez tajemnic

Czarne dziury bez tajemnic

36.00zł
27.00zł
Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost 37.00zł 27.75zł
Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost

Tytuł: Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost
Tytuł oryginalny Traction: How Any Startup Can Achieve Explosive Customer Growth
Autor: Gabriel Weinberg, Justin Mares
ISBN: 978-83-283-2532-6
Ilość stron: 240
Data wydania: 09/2016
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 27.75zł


Zareklamuj swój startup i zdobądź klientów!

Powołanie do życia nowej firmy wcale nie jest trudne. Ot, wypełnić kilka papierków, pójść do urzędu, zamówić pieczątkę... Ale spróbuj potem utrzymać tę firmę przy życiu, rozwinąć ją i sprawić, by rozkwitła! O, to już wymaga umiejętności, dużej determinacji i znajomości technik, które pozwolą Ci zbudować solidną bazę zadowolonych klientów. Bez klientów cała ta zabawa nie ma sensu. Musisz więc znaleźć coś, co pomoże Ci przekonać ludzi, że chcą skorzystać właśnie z Twojego produktu lub z Twojej usługi. Tylko tak „złapiesz przyczepność”, dzięki której Twoja firma ruszy z miejsca. Przyczepność, czyli... trakcję!

Gabriel Weinberg i Justin Mares na własnej skórze przekonali się, ile jest wart każdy z kanałów komunikacji z klientami i które z nich przynoszą największe korzyści w zależności od profilu działalności firmy. Co więcej, zapytali też o zdanie czterdziestu założycieli dochodowych firm i opracowali rzetelną listę, którą możesz wykorzystać w swojej pracy. Sprawdź, co jeszcze możesz zrobić, by zachęcić potencjalnych klientów i zaprezentować się im z jak najlepszej strony.

Zobacz, co zrobić, by:
• odkryć i wykorzystać kanały komunikacji, których nie znają Twoi konkurenci;
• zyskać rozgłos medialny i dotrzeć do szerszego grona klientów,
• zwiększać skuteczność kampanii e-mailowych;
• poprawić pozycję swojej strony w wynikach wyszukiwarki internetowej,
• prowadzić skuteczne akcje reklamowe z wykorzystaniem internetowych narzędzi i badań.

Zadbaj o to, by Twoi potencjalni klienci szybko się o Tobie dowiedzieli!

Oto wybór najnowszych, konkretnych taktyk z samego centrum rozgrzanego do czerwoności świata marketingu internetowego. A jego autorami są ludzie, którzy sami odnieśli sukces. Dwa razy.

Spis treści:
Wprowadzenie. Trakcja jest najważniejsza (5)
Rozdział 1. Kanały trakcji (11)
Rozdział 2. Myślenie trakcyjne (19)
Rozdział 3. Strzał w dziesiątkę (31)
Rozdział 4. Testowanie trakcji (40)
Rozdział 5. Ścieżka krytyczna (48)
Rozdział 6. Blogi (55)
Rozdział 7. Rozgłos medialny (62)
Rozdział 8. Niekonwencjonalne działania PR (71)
Rozdział 9. Marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEM) (79)
Rozdział 10. Reklamy wyświetlane na stronach internetowych i w mediach społecznościowych (89)
Rozdział 11. Reklama offline (98)
Rozdział 12. Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO) (109)
Rozdział 13. Marketing treści (content marketing) (119)
Rozdział 14. E-mail marketing (126)
Rozdział 15. Marketing wirusowy (135)
Rozdział 16. Aplikacje jako narzędzia marketingu (147)
Rozdział 17. Rozwój biznesu (BD) (156)
Rozdział 18. Sprzedaż (166)
Rozdział 19. Programy partnerskie (179)
Rozdział 20. Wykorzystanie istniejących platform (187)
Rozdział 21. Targi branżowe (196)
Rozdział 22. Wydarzenia "w realu" (204)
Rozdział 23. Wystąpienia publiczne (213)
Rozdział 24. Budowanie społeczności (220)
Podziękowania (227)
Dodatek. Testy środkowego kręgu (231)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost
Tytuł książki: "Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost"
Autor: Gabriel Weinberg, Justin Mares
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost”, kupili także:

Atomy i kwanty Wprowadzenie do współczesnej spektroskopii atomowej, Haken Hermann, Wolf Hans Christoph, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tajemniczy świat genomu ludzkiego, Frank Ryan, Wydawnictwo Prószyński
<b>Nasze miejsce w kosmosie</b>, <font color="navy">Hélene Courtois</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Nasze miejsce w kosmosie, Hélene Courtois, Wydawnictwo Naukowe PWN

Prawa sukcesu według Napoleona Hilla Zasady samodoskonalenia, Napoleon Hill, Wydawnictwo Onepress
<b>Poradnik dla dozoru i elektromonterów zdających egzamin kwalifikacyjny URE Grupy G1</b>, <font color="navy">Stanisław Paciorek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Poradnik dla dozoru i elektromonterów zdających egzamin kwalifikacyjny URE Grupy G1, Stanisław Paciorek, Wydawnictwo Helion

Jedz i biegaj Niezwykła podróż do świata ultramaratonów i zdrowego odżywiania, Scott Jurek , Steve Friedman, Wydawnictwo GALAKTYKA

Zostań Opti mistrzem, Krzysztof Baranowski, Wydawnictwo Alma-Press
<b>Aktywne wykrywanie zagrożeń w systemach IT w praktyce. Wykorzystywanie analizy danych, frameworku ATT&CK oraz narzędzi o</b>, <font color="navy">Valentina Costa-Gazcón</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Aktywne wykrywanie zagrożeń w systemach IT w praktyce. Wykorzystywanie analizy danych, frameworku ATT&CK oraz narzędzi o, Valentina Costa-Gazcón, Wydawnictwo Helion
<b>Micro:bit. Nauka programowania i elektroniki dla małych oraz dużych</b>, <font color="navy">Witold Krieser</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Micro:bit. Nauka programowania i elektroniki dla małych oraz dużych, Witold Krieser, Wydawnictwo Helion

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami