Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery PIC16F8x w praktyce

Mikrokontrolery PIC16F8x w praktyce

58.00zł
46.40zł
Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost 37.00zł 11.10zł
Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost

Tytuł: Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost
Tytuł oryginalny Traction: How Any Startup Can Achieve Explosive Customer Growth
Autor: Gabriel Weinberg, Justin Mares
ISBN: 978-83-283-2532-6
Ilość stron: 240
Data wydania: 09/2016
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 11.10zł


Zareklamuj swój startup i zdobądź klientów!

Powołanie do życia nowej firmy wcale nie jest trudne. Ot, wypełnić kilka papierków, pójść do urzędu, zamówić pieczątkę... Ale spróbuj potem utrzymać tę firmę przy życiu, rozwinąć ją i sprawić, by rozkwitła! O, to już wymaga umiejętności, dużej determinacji i znajomości technik, które pozwolą Ci zbudować solidną bazę zadowolonych klientów. Bez klientów cała ta zabawa nie ma sensu. Musisz więc znaleźć coś, co pomoże Ci przekonać ludzi, że chcą skorzystać właśnie z Twojego produktu lub z Twojej usługi. Tylko tak „złapiesz przyczepność”, dzięki której Twoja firma ruszy z miejsca. Przyczepność, czyli... trakcję!

Gabriel Weinberg i Justin Mares na własnej skórze przekonali się, ile jest wart każdy z kanałów komunikacji z klientami i które z nich przynoszą największe korzyści w zależności od profilu działalności firmy. Co więcej, zapytali też o zdanie czterdziestu założycieli dochodowych firm i opracowali rzetelną listę, którą możesz wykorzystać w swojej pracy. Sprawdź, co jeszcze możesz zrobić, by zachęcić potencjalnych klientów i zaprezentować się im z jak najlepszej strony.

Zobacz, co zrobić, by:
• odkryć i wykorzystać kanały komunikacji, których nie znają Twoi konkurenci;
• zyskać rozgłos medialny i dotrzeć do szerszego grona klientów,
• zwiększać skuteczność kampanii e-mailowych;
• poprawić pozycję swojej strony w wynikach wyszukiwarki internetowej,
• prowadzić skuteczne akcje reklamowe z wykorzystaniem internetowych narzędzi i badań.

Zadbaj o to, by Twoi potencjalni klienci szybko się o Tobie dowiedzieli!

Oto wybór najnowszych, konkretnych taktyk z samego centrum rozgrzanego do czerwoności świata marketingu internetowego. A jego autorami są ludzie, którzy sami odnieśli sukces. Dwa razy.

Spis treści:
Wprowadzenie. Trakcja jest najważniejsza (5)
Rozdział 1. Kanały trakcji (11)
Rozdział 2. Myślenie trakcyjne (19)
Rozdział 3. Strzał w dziesiątkę (31)
Rozdział 4. Testowanie trakcji (40)
Rozdział 5. Ścieżka krytyczna (48)
Rozdział 6. Blogi (55)
Rozdział 7. Rozgłos medialny (62)
Rozdział 8. Niekonwencjonalne działania PR (71)
Rozdział 9. Marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEM) (79)
Rozdział 10. Reklamy wyświetlane na stronach internetowych i w mediach społecznościowych (89)
Rozdział 11. Reklama offline (98)
Rozdział 12. Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO) (109)
Rozdział 13. Marketing treści (content marketing) (119)
Rozdział 14. E-mail marketing (126)
Rozdział 15. Marketing wirusowy (135)
Rozdział 16. Aplikacje jako narzędzia marketingu (147)
Rozdział 17. Rozwój biznesu (BD) (156)
Rozdział 18. Sprzedaż (166)
Rozdział 19. Programy partnerskie (179)
Rozdział 20. Wykorzystanie istniejących platform (187)
Rozdział 21. Targi branżowe (196)
Rozdział 22. Wydarzenia "w realu" (204)
Rozdział 23. Wystąpienia publiczne (213)
Rozdział 24. Budowanie społeczności (220)
Podziękowania (227)
Dodatek. Testy środkowego kręgu (231)

Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost
Tytuł książki: "Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost"
Autor: Gabriel Weinberg, Justin Mares
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 11.10zł
Klienci, którzy kupili „Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost”, kupili także:
<b>Algorytmy - Sysło</b>, <font color="navy">Maciej Sysło</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Algorytmy - Sysło, Maciej Sysło, Wydawnictwo HELION
<b>Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży</b>, <font color="navy">Chris Kraft</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Mayday! Mam słabe wyniki sprzedaży, Chris Kraft, Wydawnictwo Onepress
<b>Najbardziej znany Sekret Marketingu na świecie. Zbuduj biznes oparty na rekomendacjach</b>, <font color="navy">Dr Ivan Misner, Mike Macedonio, Ryszard Chmura</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Najbardziej znany Sekret Marketingu na świecie. Zbuduj biznes oparty na rekomendacjach, Dr Ivan Misner, Mike Macedonio, Ryszard Chmura, Wydawnictwo Onepress
<b>Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki</b>, <font color="navy">Paweł Tkaczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki, Paweł Tkaczyk, Wydawnictwo Onepress
<b>AutoCAD 2017 PL Pierwsze kroki</b>, <font color="navy">Andrzej Pikoń</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
AutoCAD 2017 PL Pierwsze kroki, Andrzej Pikoń, Wydawnictwo HELION
<b>Rozbiórki budynków i budowli</b>, <font color="navy">Anna Rawska-Skotniczny, Artur Margazyn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Rozbiórki budynków i budowli, Anna Rawska-Skotniczny, Artur Margazyn, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Komputerowe wspomaganie zarządzania przedsiębiorstwem

Komputerowe wspomaganie zarządzania przedsiębiorstwem

51.90zł
44.12zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION

sobota, 22 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami