Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Mercedes-Benz E200D, E250D, E250TD, E300D, E300TD (seria W 124)

Mercedes-Benz E200D, E250D, E250TD, E300D, E300TD (seria W 124)

68.25zł
58.01zł
Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost 37.00zł 27.75zł
Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost

Tytuł: Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost
Tytuł oryginalny Traction: How Any Startup Can Achieve Explosive Customer Growth
Autor: Gabriel Weinberg, Justin Mares
ISBN: 978-83-283-2532-6
Ilość stron: 240
Data wydania: 09/2016
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 27.75zł


Zareklamuj swój startup i zdobądź klientów!

Powołanie do życia nowej firmy wcale nie jest trudne. Ot, wypełnić kilka papierków, pójść do urzędu, zamówić pieczątkę... Ale spróbuj potem utrzymać tę firmę przy życiu, rozwinąć ją i sprawić, by rozkwitła! O, to już wymaga umiejętności, dużej determinacji i znajomości technik, które pozwolą Ci zbudować solidną bazę zadowolonych klientów. Bez klientów cała ta zabawa nie ma sensu. Musisz więc znaleźć coś, co pomoże Ci przekonać ludzi, że chcą skorzystać właśnie z Twojego produktu lub z Twojej usługi. Tylko tak „złapiesz przyczepność”, dzięki której Twoja firma ruszy z miejsca. Przyczepność, czyli... trakcję!

Gabriel Weinberg i Justin Mares na własnej skórze przekonali się, ile jest wart każdy z kanałów komunikacji z klientami i które z nich przynoszą największe korzyści w zależności od profilu działalności firmy. Co więcej, zapytali też o zdanie czterdziestu założycieli dochodowych firm i opracowali rzetelną listę, którą możesz wykorzystać w swojej pracy. Sprawdź, co jeszcze możesz zrobić, by zachęcić potencjalnych klientów i zaprezentować się im z jak najlepszej strony.

Zobacz, co zrobić, by:
• odkryć i wykorzystać kanały komunikacji, których nie znają Twoi konkurenci;
• zyskać rozgłos medialny i dotrzeć do szerszego grona klientów,
• zwiększać skuteczność kampanii e-mailowych;
• poprawić pozycję swojej strony w wynikach wyszukiwarki internetowej,
• prowadzić skuteczne akcje reklamowe z wykorzystaniem internetowych narzędzi i badań.

Zadbaj o to, by Twoi potencjalni klienci szybko się o Tobie dowiedzieli!

Oto wybór najnowszych, konkretnych taktyk z samego centrum rozgrzanego do czerwoności świata marketingu internetowego. A jego autorami są ludzie, którzy sami odnieśli sukces. Dwa razy.

Spis treści:
Wprowadzenie. Trakcja jest najważniejsza (5)
Rozdział 1. Kanały trakcji (11)
Rozdział 2. Myślenie trakcyjne (19)
Rozdział 3. Strzał w dziesiątkę (31)
Rozdział 4. Testowanie trakcji (40)
Rozdział 5. Ścieżka krytyczna (48)
Rozdział 6. Blogi (55)
Rozdział 7. Rozgłos medialny (62)
Rozdział 8. Niekonwencjonalne działania PR (71)
Rozdział 9. Marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEM) (79)
Rozdział 10. Reklamy wyświetlane na stronach internetowych i w mediach społecznościowych (89)
Rozdział 11. Reklama offline (98)
Rozdział 12. Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO) (109)
Rozdział 13. Marketing treści (content marketing) (119)
Rozdział 14. E-mail marketing (126)
Rozdział 15. Marketing wirusowy (135)
Rozdział 16. Aplikacje jako narzędzia marketingu (147)
Rozdział 17. Rozwój biznesu (BD) (156)
Rozdział 18. Sprzedaż (166)
Rozdział 19. Programy partnerskie (179)
Rozdział 20. Wykorzystanie istniejących platform (187)
Rozdział 21. Targi branżowe (196)
Rozdział 22. Wydarzenia "w realu" (204)
Rozdział 23. Wystąpienia publiczne (213)
Rozdział 24. Budowanie społeczności (220)
Podziękowania (227)
Dodatek. Testy środkowego kręgu (231)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost
Tytuł książki: "Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost"
Autor: Gabriel Weinberg, Justin Mares
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost”, kupili także:

AVR Praktyczne projekty, Tomasz Francuz, Wydawnictwo Helion

Algorytmy teorii liczb i kryptografii w przykładach, Andrzej Chrzęszczyk, Wydawnictwo BTC

Technologia warstw asfaltowych, Krzysztof Błażejowski, Stanisław Styk, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Algorytmy. Struktury danych i złożoność obliczeniowa</b>, <font color="navy">Feliks Kurp</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Algorytmy. Struktury danych i złożoność obliczeniowa, Feliks Kurp, Wydawnictwo Helion

Propagacja fal radiowych w sieciach 5G/IoT, Ryszard J. Katulski, Wydawnictwo WKiŁ

Podstawy elektroniki cyfrowej Wydanie 5, Józef Kalisz, Wydawnictwo WKiŁ

Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach, Cindy Alvarez, Wydawnictwo Onepress

Siła woli to mit! Znajdź ukryte klucze do sukcesu, Benjamin Hardy, Wydawnictwo Sensus

Tworzenie gier internetowych Receptury, Evan Burchard, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami