Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microsoft PowerPoint 2016 Krok po kroku

Microsoft PowerPoint 2016 Krok po kroku

58.80zł
47.04zł
Teksty i pisma biznesowe Osobisty mentor - Harvard Business Press 24.90zł 18.68zł
Teksty i pisma biznesowe Osobisty mentor - Harvard Business Press

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 978-83-246-1387-8

Ilość stron: 104

Data wydania: 06/2008

Czy stosujesz świadomie zasady sprawnej komunikacji, gdy tworzysz krótką notatkę służbową lub obszerne sprawozdanie, redagujesz oficjalne pismo albo też list elektroniczny? Czy zastanawiasz się, w jaki sposób najefektywniej da się przekazać zamierzone treści albo na ile skutecznie wpłyniesz na swoich odbiorców?

Naucz się łączyć perswazyjną treść przekazu z najbardziej adekwatną formą. Twój Osobisty Mentor dostarczy Ci cennych wskazówek na temat tego, jak pisać różne rodzaje tekstów. Podpowie Ci, jak wyostrzyć styl, nadać przesłaniu odpowiednią wyrazistość i zwiększyć jego efektywność.

Sprawdź:

  • jak buduje się lekki i perswazyjny akapit;
  • czemu warto przeprowadzić organizację materiału;
  • dlaczego strona czynna czasowników jest Twoim sprzymierzeńcem;
  • co zyskujesz, dostosowując przekaz do odbiorcy;
  • czego możesz nauczyć się z zalecanej literatury.

Bądź menedżerem, który potrafi:

  • budować jasne i niebudzące wątpliwości przekazy;
  • trzymać się kluczowych zasad tworzenia korespondencji;
  • pisać teksty zwięzłe i zawierające maksimum informacji;
  • błyskawicznie nakreślić szkic dowolnego dokumentu.

Rozdziały:

Przesłanie mentora - pisanie dokumentów pod kątem odbiorcy daje lepsze rezultaty (7)

Komunikacja pisemna w biznesie - podstawy (9)

Podstawowe zasady (11)

  • Jasno określ cel (12)
  • Skoncentruj się na odbiorcy (13)
  • Jasno określ główne przesłanie (14)
  • Sformułuj krótkie i proste przesłanie (15)
  • Ustal strategię przekazu (16)

Określ zakres projektu (21)

Strategie początkowe (25)

  • Badanie (26)
  • Tradycyjny szkic (27)
  • Burza mózgów (28)

Organizacja materiału (31)

  • Najważniejsze na początku (32)
  • Metoda chronologiczna (32)
  • Metoda procesu lub procedury (33)
  • Uporządkowanie przestrzenne (34)
  • Porównanie lub kontrast (35)
  • Od szczegółu do ogółu lub od ogółu do szczegółu (35)
  • Metoda analityczna (37)

Pierwszy szkic (39)

  • Zacznij tam, gdzie Ci najwygodniej (40)
  • Podziel tekst na części (40)
  • Specjalna uwaga dotycząca dokumentów technicznych (42)

Budowanie akapitów (45)

  • Ogranicz liczbę podmiotów w każdym akapicie (46)
  • Stosuj łagodne przejścia (46)

Redagowanie treści (49)

  • Skoncentruj się na głównym przekazie (50)
  • Sprawdź, czy tekst jest jasny (51)
  • Przekaż główną wiadomość według ustalonej strategii (51)
  • Odpowiedz na pytanie czytelników: "Dlaczego?" (52)

Poprawianie stylu (55)

  • Zadbaj o wrażenie wizualne (56)
  • Dostosuj ton do odbiorcy (57)
  • Sprawdź dokument pod względem zwięzłości (59)
  • Używaj strony czynnej czasowników (60)
  • Sprawdzanie poprawności (61)

Pisanie e-maila (63)

  • Typowe problemy (64)
  • Rozpocznij od tematu wiadomości (65)
  • Tylko jeden temat w e-mailu (66)
  • Jasno określ cel wiadomości (67)
  • Postaraj się, aby wiadomość była zwięzła i używaj załączników (67)
  • Pamiętaj o swoich odbiorcach (68)
  • Zachowaj prosty styl formatowania (68)
  • Sprawdź wewnętrzną politykę firmy w kwestii korespondencji elektronicznej (68)
  • Wiedz, kiedy nie należy wysyłać e-maila (69)

Wskazówki i narzędzia (73)

Narzędzia komunikacji pisemnej w biznesie (75)

Sprawdź się (81)

Zalecana literatura (89)

Źródła (95)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 18,68zł

Teksty i pisma biznesowe Osobisty mentor - Harvard Business Press
Tytuł książki: "Teksty i pisma biznesowe Osobisty mentor - Harvard Business Press"
Autor: Harvard Business School Press
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 24.90zł 18.68zł
Klienci, którzy kupili „Teksty i pisma biznesowe Osobisty mentor - Harvard Business Press”, kupili także:

Mit maszyny Tom 1 Technika a rozwój człowieka, Lewis Mumford, Wydawnictwo Naukowe PWN

Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku, Jaime Levy, Wydawnictwo Helion

Zaopatrzenie w wodę i kanalizacja wsi, Adam Szpindor, Wydawnictwo Arkady

Wielka Formuła Maksimum zysku, minimum strat, Mark Joyner, Wydawnictwo Onepress

Mikrokontrolery AVR dla początkujących Przykłady w języku Bascom, Robert Wołgajew, Wydawnictwo BTC

Metody CAD i AI w inżynierii elektrycznej Wybór przykładów z zastosowaniem programu MATLAB, Adrian Nocoń, Wydawnictwo Naukowe PWN

Genotyp przedsiębiorcy czyli DNA sukcesu, Thomas L. Harrison, Mary H. Frakes, Wydawnictwo Onepress

Mikrokontrolery architektura programowanie zastosowania, Ryszrd Pełka, Wydawnictwo WKiŁ

Sztuka autoprezentacji i wizażu, Ewa Fałkowska-Rękawek, Wydawnictwo WSiP

wtorek, 19 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami