Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-commerce » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Strategia marek własnych

Strategia marek własnych

59.00zł
49.56zł
Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym 79.00zł 66.36zł
Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym

Tytuł: Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym
Autor: Jadwiga Berbeka , Krzysztof Borodako
ISBN: 978-83-255-9252-3
Ilość stron: 202
Data wydania: 03/2017
Oprawa: Miękka
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: C.H. BECK
Cena: 79.00zł 66.36zł


Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków, w szczególności rynku turystycznego. Dlatego konieczne jest śledzenie zmian i ich opis w literaturze. Stało się to główną przesłanką przygotowania niniejszej książki przez pracowników Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

W publikacji przedstawiono szeroki opis technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK) stosowanych przez podmioty rynku turystycznego na podstawie kwerendy literatury oraz wyników przeprowadzonych badań. Wskazano rolę TIK w funkcjonowaniu rynku turystycznego miasta Krakowa.

Rezultaty są ważne przede wszystkim dla środowiska akademickiego zajmującego się naukowo problematyką turystyki. Efektem praktycznym jest uzyskanie danych niezbędnych dla strony podażowej rynku turystycznego, której podmioty mogą przygotowywać ofertę dostosowaną do zidentyfikowanych zachowań turystów.

Wyniki badań mają walor aplikacyjny przede wszystkim dla branży turystycznej, dostarczając wiedzy formalnej w tym zakresie. Szeroki przegląd tematyki związanej z technologiami informacyjno-komunikacyjnymi w turystyce może stanowić również atrakcyjne opracowanie dla studentów na kierunkach związanych z turystyką.

Monografia jest także wartościowym źródłem informacji dla władz administracyjnych i samorządowych nie tylko Krakowa, ale innych rejonów recepcji turystycznej w Polsce, a w szczególności dużych miast.

Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym
Tytuł książki: "Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym"
Autor: Jadwiga Berbeka , Krzysztof Borodako
Wydawnictwo: C.H. BECK
Cena: 79.00zł 66.36zł
Klienci, którzy kupili „Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym”, kupili także:
<b>Kosmos Gwiezdna podróż</b>, <font color="navy">Paweł Ziemnicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Znak</font>
Kosmos Gwiezdna podróż, Paweł Ziemnicki, Wydawnictwo Znak
<b>Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia</b>, <font color="navy">Meghan Casey</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia, Meghan Casey, Wydawnictwo HELION
<b>Złote zasady Dziesięć kroków do doskonałości w życiu i w pracy</b>, <font color="navy">Bob Bowman , Charles Butler</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Złote zasady Dziesięć kroków do doskonałości w życiu i w pracy, Bob Bowman , Charles Butler, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Konstrukcje metalowe Część I</b>, <font color="navy">Kazimierz Rykaluk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DWE</font>
Konstrukcje metalowe Część I, Kazimierz Rykaluk, Wydawnictwo DWE
<b>Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia Opowieść o przywództwie</b>, <font color="navy">Patrick Lencioni</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia Opowieść o przywództwie, Patrick Lencioni, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Finanse Instytucje, instrumenty, podmioty, rynki, regulacje Wydanie 2</b>, <font color="navy">Marian Podstawka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Finanse Instytucje, instrumenty, podmioty, rynki, regulacje Wydanie 2, Marian Podstawka, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo C.H. BECK
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Elementy organizacji Zasoby i zadania

Elementy organizacji Zasoby i zadania

36.75zł
27.93zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION

środa, 21 luty 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami