Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Technologia informacyjna w usługach bankowości elektronicznej 38.00zł
Technologia informacyjna w usługach bankowości elektronicznej

Autor: Sylwia Wojciechowska-Filipek

ISBN: 978-83-7641-248-1

Ilość stron: 160

Data wydania: 05/2010

Książka systematyzuje i przybliża problematykę wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w usługach bankowych.

Tematyka ta jest przedstawiona w sposób prosty i przejrzysty, aby była zrozumiała i przydatna nie tylko dla osób zajmujących się tym obszarem zawodowo, ale również dla korzystających z usług banku. W tym celu omówienie typowej bankowości elektronicznej (produkty i usługi) zostało rozszerzone o prezentację systemów rozliczeń oraz systemu informacji kredytowej (BIK).

Zakres tematyczny książki wynika z doświadczeń autorki zdobytych podczas wieloletniej pracy w instytucjach komercyjnych, w bankach, w trakcie pracy ze studentami różnych kierunków oraz z przeprowadzonych badań.

Rozdziały:

Rozdział 1. Bank jako przedsiębiorstwo usługowe
1.1. Bank – specyfika działalności bankowej
1.2. Produkty i usługi bankowe
1.3. Rozwój technologii informatycznej w bankowości
1.4. Bankowość elektroniczna – pojęcia i typologia

Rozdział 2. Elektroniczne instrumenty płatnicze
2.1. Karty płatnicze
2.2. Pieniądz elektroniczny

Rozdział 3. Zdalne kanały dostępu do usług bankowych
3.1. Bankowość telefoniczna
3.2. Bankowość telewizyjna
3.3. Bankowość internetowa

Rozdział 4. Problemy bezpieczeństwa bankowości elektronicznej
4.1. Specyfikacja zagrożeń
4.2. Typologia zabezpieczeń bankowości elektronicznej

Rozdział 5. Uwarunkowania rozwoju IT w produktach i usługach bankowych
5.1. Uwarunkowania ekonomiczno-technologiczne rozwoju bankowości elektronicznej
5.2. Czynniki demograficzno-edukacyjne
5.3. Czynniki psychospołeczne
5.4. Czynniki instytucjonalno-prawne

Rozdział 6. Systemy umożliwiające świadczenie usług bankowych
6.1. Systemy rozliczeń międzybankowych
6.2. System informacji kredytowej BIK

Technologia informacyjna w usługach bankowości elektronicznej
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Technologia informacyjna w usługach bankowości elektronicznej”, kupili także:

Stare fotografie Poradnik kolekcjonera, Zenon Harasym, Wydawnictwo Arkady

Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie, Merrill R. (Rick) Chapman, Wydawnictwo Helion

Zarządzanie projektem Co dobry szef projektu wie, robi i mówi, Stephen Barker, Rob Cole, Wydawnictwo PWE

Akcjonariusz, Ryszard Czerniawski, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Sensu sens, Marek Adamik, Wydawnictwo Sensus

Wzorce SOA Najlepsze podejście do wytwarzania oprogramowania, Arnon Rotem-Gal-Oz, Wydawnictwo Helion

Poradnik organizatora gospodarki materiałowej w przedsiębiorstwie, Zdzisław Dudziński, Wydawnictwo PWE

12 kroków uczciwej* sprzedaży, Grzegorz Pollak, Honorata Stolarzewicz, Wydawnictwo Onepress

Java Praktyczne narzędzia, John Ferguson Smart, Wydawnictwo Helion

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami