Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Wstęp do algebry Część 2 Algebra liniowa

Wstęp do algebry Część 2 Algebra liniowa

49.00zł
Technologia informacyjna w usługach bankowości elektronicznej 38.00zł
Technologia informacyjna w usługach bankowości elektronicznej

Autor: Sylwia Wojciechowska-Filipek

ISBN: 978-83-7641-248-1

Ilość stron: 160

Data wydania: 05/2010

Książka systematyzuje i przybliża problematykę wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w usługach bankowych.

Tematyka ta jest przedstawiona w sposób prosty i przejrzysty, aby była zrozumiała i przydatna nie tylko dla osób zajmujących się tym obszarem zawodowo, ale również dla korzystających z usług banku. W tym celu omówienie typowej bankowości elektronicznej (produkty i usługi) zostało rozszerzone o prezentację systemów rozliczeń oraz systemu informacji kredytowej (BIK).

Zakres tematyczny książki wynika z doświadczeń autorki zdobytych podczas wieloletniej pracy w instytucjach komercyjnych, w bankach, w trakcie pracy ze studentami różnych kierunków oraz z przeprowadzonych badań.

Rozdziały:

Rozdział 1. Bank jako przedsiębiorstwo usługowe
1.1. Bank – specyfika działalności bankowej
1.2. Produkty i usługi bankowe
1.3. Rozwój technologii informatycznej w bankowości
1.4. Bankowość elektroniczna – pojęcia i typologia

Rozdział 2. Elektroniczne instrumenty płatnicze
2.1. Karty płatnicze
2.2. Pieniądz elektroniczny

Rozdział 3. Zdalne kanały dostępu do usług bankowych
3.1. Bankowość telefoniczna
3.2. Bankowość telewizyjna
3.3. Bankowość internetowa

Rozdział 4. Problemy bezpieczeństwa bankowości elektronicznej
4.1. Specyfikacja zagrożeń
4.2. Typologia zabezpieczeń bankowości elektronicznej

Rozdział 5. Uwarunkowania rozwoju IT w produktach i usługach bankowych
5.1. Uwarunkowania ekonomiczno-technologiczne rozwoju bankowości elektronicznej
5.2. Czynniki demograficzno-edukacyjne
5.3. Czynniki psychospołeczne
5.4. Czynniki instytucjonalno-prawne

Rozdział 6. Systemy umożliwiające świadczenie usług bankowych
6.1. Systemy rozliczeń międzybankowych
6.2. System informacji kredytowej BIK

Technologia informacyjna w usługach bankowości elektronicznej
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Technologia informacyjna w usługach bankowości elektronicznej”, kupili także:

Kurs tworzenia storyboardów, Giuseppe Cristiano, Wydawnictwo ABE Dom Wydawn

Zostań Opti mistrzem, Krzysztof Baranowski, Wydawnictwo Alma-Press

C# 8.0. Leksykon kieszonkowy, Joseph Albahari, Ben Albahari, Wydawnictwo Helion
<b>Automatyka robotyka i przetwarzanie informacji</b>, <font color="navy">Piotr Kulczycki , Janusz Kacprzyk , Józef Korbicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Automatyka robotyka i przetwarzanie informacji, Piotr Kulczycki , Janusz Kacprzyk , Józef Korbicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Minecraft. Strategie dla zaawansowanych graczy, Stephen O'Brien, Wydawnictwo Helion

Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem, James Floyd Kelly, Wydawnictwo Helion
<b>Deep learning i modelowanie generatywne. Jak nauczyć komputer malowania, pisania, komponowania i grania</b>, <font color="navy">David Foster</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Deep learning i modelowanie generatywne. Jak nauczyć komputer malowania, pisania, komponowania i grania, David Foster, Wydawnictwo Helion
<b>Skuteczna reklama na LinkedIn</b>, <font color="navy">Artur Jabłoński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Skuteczna reklama na LinkedIn, Artur Jabłoński, Wydawnictwo Onepress

Chemia środowiska, Gary W. vanLoon, Stephen J. Duffy, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami