Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » NLP Perswazja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Zbiór zadań z układów elektronicznych nieliniowych i impulsywnych

Zbiór zadań z układów elektronicznych nieliniowych i impulsywnych

38.85zł
31.47zł
Techniki negocjacji i wywierania wpływu 44.90zł 33.68zł
Techniki negocjacji i wywierania wpływu

Tytuł: Techniki negocjacji i wywierania wpływu
Autor: Michał Chmielecki
ISBN: 9788328372368
Ilość stron: 232
Data wydania: 11/2020
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł 33.68zł


Porozmawiajmy...

Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami.

Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania owocnych, długotrwałych relacji, pozwalających w efekcie zwiększać wpływy i zyski przedsiębiorstwa.

Ta książka wyczerpująco wyjaśnia, na czym polegają profesjonalnie prowadzone negocjacje, oraz podpowiada, z których technik negocjacyjnych warto korzystać i o jakich zasadach negocjatorskich należy zawsze pamiętać. Wskazuje, które tematy warto poruszać w rozmowie biznesowej, a które lepiej pominąć.

Pozwala zrozumieć wagę planowania procesu negocjacyjnego i dobrze przygotować się do dyskusji. Nie zabrakło omówienia najważniejszych metod wywierania wpływu oraz skutecznych sposobów na nawiązywanie szczerych i długotrwałych relacji, a także wskazówek, jak radzić sobie z własnymi emocjami i niwelować pojawiające się przy okazji negocjacji konflikty.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 33,68zł

Techniki negocjacji i wywierania wpływu
Tytuł książki: "Techniki negocjacji i wywierania wpływu"
Autor: Michał Chmielecki
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł 33.68zł
Klienci, którzy kupili „Techniki negocjacji i wywierania wpływu”, kupili także:
<b>ABC Excel 2021 PL</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
ABC Excel 2021 PL, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion
<b>Usterki w pracach budowlanych i wykończeniowych Część 2</b>, <font color="navy">Jan Czupajłło</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Usterki w pracach budowlanych i wykończeniowych Część 2, Jan Czupajłło, Wydawnictwo Naukowe PWN

Woda Zasoby, degradacja, ochrona, Wojciech Chełmicki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Trening pamięci Projektowanie, realizacja, techniki i ćwiczenia, Przemysław Bąbel, Agnieszka Baran, Wydawnictwo Difin

Asembler samouczek, Stanisław Kruk, Wydawnictwo HELP
<b>Python i Asyncio. Programowanie asynchroniczne</b>, <font color="navy">Caleb Hattingh</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Python i Asyncio. Programowanie asynchroniczne, Caleb Hattingh, Wydawnictwo Helion

Podstawy matematyki dla ekonomistów Wydanie II, Józef Banaś, Wydawnictwo Naukowe PWN

Najbardziej znany Sekret Marketingu na świecie. Zbuduj biznes oparty na rekomendacjach, Dr Ivan Misner, Mike Macedonio, Ryszard Chmura, Wydawnictwo Onepress
<b>Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. W. II</b>, <font color="navy">Stephen Wendel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. W. II, Stephen Wendel, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami