Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Wprowadzenie do Microsoft Windows VISTA

Wprowadzenie do Microsoft Windows VISTA

50.40zł
12.60zł
Te małe seksowne cyferki Jak rozwinąć biznes przy użyciu danych, które już mamy 48.30zł
Te małe seksowne cyferki Jak rozwinąć biznes przy użyciu danych, które już mamy

Tytuł: Te małe seksowne cyferki Jak rozwinąć biznes przy użyciu danych, które już mamy
Autor: Paul Brown
ISBN: 978-83-7541-100-3
Ilość stron: 262
Data wydania: 10/2012
Oprawa: Miękka
Format: 17.0x23.0cm
Wydawnictwo: Promise
Cena: 48.30zł


Czy możesz sobie wyobrazić, że jesteś w stanie zidentyfikować klientów przynoszących największe zyski, wypracować lepszą strategię ko-munikowania się z nimi i zainspirować ich, aby kupowali więcej?

A więc, naprawdę możesz to zrobić. A najlepsze jest to, że możesz to osiągnąć używając danych, które już masz.

Wszystko, co robimy, tworzy dane. Za każdym razem, gdy ktoś ogląda coś w sieci, szuka w Google lub nawet przegląda sieć w swoim telefonie, tworzona jest kolejna cząstka danych, które mogą pomóc nam zrozumieć i przewidzieć zachowanie konsumentów. Rewolucja w analizowaniu danych właśnie się toczy i metody oraz narzędzia radzące sobie z tym „potopem danych” stają się coraz prostsze i mniej kosztowne, a jednocześnie bardziej precyzyjne, niż kiedykolwiek wcześniej. 

Dimitri Maex, Managing Director globalnej agencji reklamowej OgilvyOne New York i mózg praktyki analitycznej stosowanej w agencji pokazuje, jak możemy przekształcić swoje dane – te małe seksowne cyferki, które mogą zapewnić więcej zysków naszemu biznesowi – w skuteczne strategie prawdziwego wzrostu.

W jasnym, przejrzystym stylu wyjaśnia, jak:
• Ustalić, którzy klienci mają największy potencjał zwiększenia wartości, po których można spodziewać się większych zakupów, a którzy nie są warci targetowania.
• Alokować zasoby marketingowe w najlepszy możliwy sposób.
• Przewidzieć, jakich produktów lub usług klienci będą potrzebować w przyszłości.
• Zoptymalizować swoją obecność w sieci, aby uzyskać największy zwrot z wyszukiwania.

Lektura obowiązkowa dla marketerów starających się uzyskać najwyższy zwrot z inwestycji, właścicieli małych firm pragnących rosnąć szybciej lub kreatywnych twórców pragnących poznać reakcję na swoje działania – i nie tylko.

„Te małe seksowne numerki” nie są narzędziem tylko dla nerdów - rachmistrzów, ale dla każdego, kto pragnie wykorzystać dane, które już ma w zasiegu ręki, do rozwinięcia swojego biznesu i zwiększenia zysków.

Rozdziały:
Dlaczego liczby od zawsze były seksowne
Rozdział 1. Jak ta książka może pomóc w rozwijaniu biznesu
Rozdział 2. Targetowanie: Do kogo mówić?
Rozdział 3. Odkrywanie: O czym powinniśmy rozmawiać z klientami?
Rozdział 4. Lokalizowanie: Jak ich znaleźć?
Rozdział 5. Budżet: Jak wiele powinniśmy wydać?
Rozdział 6. Kryteria: Jak ustalić, co działa, a co nie?
Rozdział 7. Optymalizacja: Jak robić więcej tego co działa, a mniej tego co nie?
Rozdział 8. Przyszłość

Te małe seksowne cyferki Jak rozwinąć biznes przy użyciu danych, które już mamy
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Te małe seksowne cyferki Jak rozwinąć biznes przy użyciu danych, które już mamy”, kupili także:

Jak skutecznie osuszyć budynek Poradnik Sposoby usuwania wilgoci oraz zagrzybienia w budynku po powodzi, Maciej Rokiel, Cezariusz Magot Piotr Idzikowski Agnieszka Korzeniewska, Wydawnictwo DW Medium

System Windows Najlepsze rozwiązania, Preston Gralla, Wydawnictwo Helion

Windows Vista PL księga eksperta, Paul McFedries, Wydawnictwo Helion

E-biznes po godzinach Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie, Maciej Dutko, Wydawnictwo Helion

Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej, Andrzej Batko, Wydawnictwo Helion

Teoria pól kwantowych Tom 3 Supersymetria, Steven Weinberg, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami