Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Skąd się wziął kot Schrödingera Geniusz z Wiednia i kwantowa rewolucja

Skąd się wziął kot Schrödingera Geniusz z Wiednia i kwantowa rewolucja

36.00zł
28.80zł
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4 79.80zł 64.64zł
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4

Tytuł: Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4
Tytuł oryginalny Mastering Game Development with Unreal Engine 4: Build high-performance AAA games with UE 4, 2nd Ed
Autor: Matt Edmonds
ISBN: 978-83-7541-367-0
Ilość stron: 350
Data wydania: 01/2019
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: APN Promise
Cena: 79.80zł 64.64zł


Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4.

Aby zbudować prostą strzelankę od zera, wystarczy szybko nadpisać istniejące już klasy UE4, po czym dodać i zaim-plementować proste funkcje C++ w trakcie ich konstruowania. Prawdziwa zabawa zaczyna się później.

Zbudujemy postać gracza z rozbudowanym sterowaniem, utworzymy logikę tej postaci, zmienianie broni, ataki i ruch, przechodzenie pomiędzy scenami i poziomami, zachowywanie ekwipunku i parametrów i wiele innych. Pokażemy też budowanie wroga kontrolowanego przez sztuczną inteligencję, jak i fizyczną symulację uderzeń pocisków.

Czytelnik zapozna się też z zaawansowanymi funkcjami, jak Volumetric Lightmaps realizujące wstępnie obliczone oświetlenie albo Atmospheric i Volumetric Fog, pozwalające tworzyć zaawansowane efeky wizualne.

W dalszym ciągu przedstawiane są narzędzia potrzebne do zbudowania filmowych przerywników zapewniających pro-fesjonalne wrażenia w rozgrywce i prowadzące opowieść.

Po drodze zostanie zaimplementowany solidny interfejs użytkownika, w tym możliwość zapisu i ładowania stanu gry w dowolnym momencie. Pokazane też zostanie przygotowanie i budowanie wersji VR i AR oraz przeniesienie ich z edyto-ra do rzeczywistego świata, przy czym zbudujemy dwa nowe projekty dla tych całkiem nowych obszarów UE4 i zinte-grujemy z AR klasy z głównego projektu !

Po ukończeniu książki Czytelnik będzie znał wszystkie główne funkcje UE4 i będzie w stanie sprawić, że wymarzona przez niego gra stanie się rzeczywistością dzięki Unreal Engine 4.18+.

Umiejętności, które można zdobyć:
• Podstawy tworzenia gry bitewnej, pozwalające na pracę z innymi systemami krytycznymi dla rozgrywki: sterowanie, obsługa ekwipunku, przeciwnicy sterowani przez AI, interfejs użytkownika oraz dźwięk
• Korzystanie z narzędzi wydajności i dobieranie efektów stosowanie do możliwości platformy w edytorze materiałów
• Ulepszanie efektów wizualnych przy użyciu takich systemów UE4, jak Volumetric Lightmaps, Precomputed Lighting lub przerywniki filmowe
• Poznanie metod przechodzenia pomiędzy scenami lub poziomami u strategie zarządzania
• Implementacja zgodności czasowej dźwięku i animacji
• Integracja Augmented Reality z grą przy użyciu nowego narzędzia ARKit i wsparcia dla ARCore
• Wykonywanie niemal dowolnej logiki gry poprzez skryptowanie blueprintów i rozumienie, kiedy należy ją implemen-tować w C++

Ponieważ książka jest drukowana jako czarno-biała, wydawnictwo zdecydowało się udostępnić dodatkowo plik PDF zawierający kolorowe wersje zrzutów ekranu z książki. Plik PDF pobrać ze strony wydawnictwa.

Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4
Tytuł książki: "Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4"
Autor: Matt Edmonds
Wydawnictwo: APN Promise
Cena: 79.80zł 64.64zł
Klienci, którzy kupili „Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4”, kupili także:
<b>Java Kompendium programisty. Wydanie VIII</b>, <font color="navy">Herbert Schildt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Java Kompendium programisty. Wydanie VIII, Herbert Schildt, Wydawnictwo HELION
<b>Informatyka medyczna</b>, <font color="navy">Robert Rudowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Informatyka medyczna, Robert Rudowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Arystokraci i rzemieślnicy. Synergia stylów badawczych</b>, <font color="navy">Łukasz Afeltowicz, Radosław Sojak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK</font>
Arystokraci i rzemieślnicy. Synergia stylów badawczych, Łukasz Afeltowicz, Radosław Sojak, Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK
<b>Urządzenia techniki komputerowej Część 1 Jak działa komputer?</b>, <font color="navy">Krzysztof Wojtuszkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Urządzenia techniki komputerowej Część 1 Jak działa komputer?, Krzysztof Wojtuszkiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Rachunkowość część 1</b>, <font color="navy">Anna Kuczyńska-Cesarz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Rachunkowość część 1, Anna Kuczyńska-Cesarz, Wydawnictwo Difin
<b>Jak zarobić na funduszach Praktyczny przewodnik dla inwestujących</b>, <font color="navy">Wojciech Tukan, Michał Poła</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak zarobić na funduszach Praktyczny przewodnik dla inwestujących, Wojciech Tukan, Michał Poła, Wydawnictwo Onepress
<b>Odporność. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review</b>, <font color="navy">Harvard Business Review</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Odporność. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review, Harvard Business Review, Wydawnictwo Onepress
<b>Zrozumieć kryzys finansowy Przyczyny, skutki, interpretacje</b>, <font color="navy">John B. Taylor</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zrozumieć kryzys finansowy Przyczyny, skutki, interpretacje, John B. Taylor, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Rozbudowa i naprawa serwerów</b>, <font color="navy">Scott Mueller, Mark Edward Soper, Barrie Sosinsky</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Rozbudowa i naprawa serwerów, Scott Mueller, Mark Edward Soper, Barrie Sosinsky, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo APN Promise
 Kategoria:
 Matematyka
Zarys matematyki wyższej dla studentów Część 2 Wydanie X

Zarys matematyki wyższej dla studentów Część 2 Wydanie X

59.00zł
44.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION

środa, 16 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami