Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
W Dolinie Królów. Howard Carter i odkrycie grobowca Tutanchamona

W Dolinie Królów. Howard Carter i odkrycie grobowca Tutanchamona

35.00zł
28.00zł
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4 79.80zł 64.64zł
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4

Tytuł: Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4
Tytuł oryginalny Mastering Game Development with Unreal Engine 4: Build high-performance AAA games with UE 4, 2nd Ed
Autor: Matt Edmonds
ISBN: 978-83-7541-367-0
Ilość stron: 350
Data wydania: 01/2019
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: Promise
Cena: 79.80zł 64.64zł


Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4.

Aby zbudować prostą strzelankę od zera, wystarczy szybko nadpisać istniejące już klasy UE4, po czym dodać i zaim-plementować proste funkcje C++ w trakcie ich konstruowania. Prawdziwa zabawa zaczyna się później.

Zbudujemy postać gracza z rozbudowanym sterowaniem, utworzymy logikę tej postaci, zmienianie broni, ataki i ruch, przechodzenie pomiędzy scenami i poziomami, zachowywanie ekwipunku i parametrów i wiele innych. Pokażemy też budowanie wroga kontrolowanego przez sztuczną inteligencję, jak i fizyczną symulację uderzeń pocisków.

Czytelnik zapozna się też z zaawansowanymi funkcjami, jak Volumetric Lightmaps realizujące wstępnie obliczone oświetlenie albo Atmospheric i Volumetric Fog, pozwalające tworzyć zaawansowane efeky wizualne.

W dalszym ciągu przedstawiane są narzędzia potrzebne do zbudowania filmowych przerywników zapewniających pro-fesjonalne wrażenia w rozgrywce i prowadzące opowieść.

Po drodze zostanie zaimplementowany solidny interfejs użytkownika, w tym możliwość zapisu i ładowania stanu gry w dowolnym momencie. Pokazane też zostanie przygotowanie i budowanie wersji VR i AR oraz przeniesienie ich z edyto-ra do rzeczywistego świata, przy czym zbudujemy dwa nowe projekty dla tych całkiem nowych obszarów UE4 i zinte-grujemy z AR klasy z głównego projektu !

Po ukończeniu książki Czytelnik będzie znał wszystkie główne funkcje UE4 i będzie w stanie sprawić, że wymarzona przez niego gra stanie się rzeczywistością dzięki Unreal Engine 4.18+.

Umiejętności, które można zdobyć:
• Podstawy tworzenia gry bitewnej, pozwalające na pracę z innymi systemami krytycznymi dla rozgrywki: sterowanie, obsługa ekwipunku, przeciwnicy sterowani przez AI, interfejs użytkownika oraz dźwięk
• Korzystanie z narzędzi wydajności i dobieranie efektów stosowanie do możliwości platformy w edytorze materiałów
• Ulepszanie efektów wizualnych przy użyciu takich systemów UE4, jak Volumetric Lightmaps, Precomputed Lighting lub przerywniki filmowe
• Poznanie metod przechodzenia pomiędzy scenami lub poziomami u strategie zarządzania
• Implementacja zgodności czasowej dźwięku i animacji
• Integracja Augmented Reality z grą przy użyciu nowego narzędzia ARKit i wsparcia dla ARCore
• Wykonywanie niemal dowolnej logiki gry poprzez skryptowanie blueprintów i rozumienie, kiedy należy ją implemen-tować w C++

Ponieważ książka jest drukowana jako czarno-biała, wydawnictwo zdecydowało się udostępnić dodatkowo plik PDF zawierający kolorowe wersje zrzutów ekranu z książki. Plik PDF pobrać ze strony wydawnictwa.

Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4
Tytuł książki: "Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4"
Autor: Matt Edmonds
Wydawnictwo: Promise
Cena: 79.80zł 64.64zł
Klienci, którzy kupili „Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4”, kupili także:
<b>Mikrokontrolery PIC w praktycznych zastosowaniach</b>, <font color="navy">Paweł Borkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Mikrokontrolery PIC w praktycznych zastosowaniach, Paweł Borkowski, Wydawnictwo HELION
<b>Podstawy teorii obwodów Tom 1</b>, <font color="navy">Jerzy Osiowski, Jerzy Szabatin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy teorii obwodów Tom 1, Jerzy Osiowski, Jerzy Szabatin, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Geomorfologia</b>, <font color="navy">Piotr Migoń</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Geomorfologia, Piotr Migoń, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Sekrety cyfrowej ciemni Scotta Kelby'ego Edycja i obróbka zdjęć w programie Adobe Photoshop Lightroom 4</b>, <font color="navy">Scott Kelby</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Sekrety cyfrowej ciemni Scotta Kelby'ego Edycja i obróbka zdjęć w programie Adobe Photoshop Lightroom 4, Scott Kelby, Wydawnictwo HELION
<b>Jak naprawić sprzęt elektroniczny Poradnik dla nieelektronika</b>, <font color="navy">Michael Geier</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Jak naprawić sprzęt elektroniczny Poradnik dla nieelektronika, Michael Geier, Wydawnictwo HELION
<b>Przygoda z elektroniką</b>, <font color="navy">Paweł Borkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Przygoda z elektroniką, Paweł Borkowski, Wydawnictwo HELION
<b>Spekulacja intuicyjna</b>, <font color="navy">Curtis Faith</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Linia</font>
Spekulacja intuicyjna, Curtis Faith, Wydawnictwo Linia
<b>Urządzenia i systemy mechatroniczne Część II</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Urządzenia i systemy mechatroniczne Część II, Praca zbiorowa, Wydawnictwo REA
<b>GIS w wodociągach i kanalizacji</b>, <font color="navy">Marian Kwietniewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
GIS w wodociągach i kanalizacji, Marian Kwietniewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Promise
 Kategoria:
 Matematyka
Słownik tematyczny Tom 2 Matematyka

Słownik tematyczny Tom 2 Matematyka

29.99zł
24.29zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
C++ 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Podstawy konstrukcji maszyn Dietrich Tom 1+2+3 Wydanie III KOMPLET Marek Dietrich Naukowe PWN
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION

środa, 26 czerwiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami