Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Milczenie gwiazd Poszukiwania pozaziemskiej inteligencji

Milczenie gwiazd Poszukiwania pozaziemskiej inteligencji

39.90zł
31.92zł
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4 79.80zł 64.64zł
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4

Tytuł: Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4
Tytuł oryginalny Mastering Game Development with Unreal Engine 4: Build high-performance AAA games with UE 4, 2nd Ed
Autor: Matt Edmonds
ISBN: 978-83-7541-367-0
Ilość stron: 350
Data wydania: 01/2019
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: APN Promise
Cena: 79.80zł 64.64zł


Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4.

Aby zbudować prostą strzelankę od zera, wystarczy szybko nadpisać istniejące już klasy UE4, po czym dodać i zaim-plementować proste funkcje C++ w trakcie ich konstruowania. Prawdziwa zabawa zaczyna się później.

Zbudujemy postać gracza z rozbudowanym sterowaniem, utworzymy logikę tej postaci, zmienianie broni, ataki i ruch, przechodzenie pomiędzy scenami i poziomami, zachowywanie ekwipunku i parametrów i wiele innych. Pokażemy też budowanie wroga kontrolowanego przez sztuczną inteligencję, jak i fizyczną symulację uderzeń pocisków.

Czytelnik zapozna się też z zaawansowanymi funkcjami, jak Volumetric Lightmaps realizujące wstępnie obliczone oświetlenie albo Atmospheric i Volumetric Fog, pozwalające tworzyć zaawansowane efeky wizualne.

W dalszym ciągu przedstawiane są narzędzia potrzebne do zbudowania filmowych przerywników zapewniających pro-fesjonalne wrażenia w rozgrywce i prowadzące opowieść.

Po drodze zostanie zaimplementowany solidny interfejs użytkownika, w tym możliwość zapisu i ładowania stanu gry w dowolnym momencie. Pokazane też zostanie przygotowanie i budowanie wersji VR i AR oraz przeniesienie ich z edyto-ra do rzeczywistego świata, przy czym zbudujemy dwa nowe projekty dla tych całkiem nowych obszarów UE4 i zinte-grujemy z AR klasy z głównego projektu !

Po ukończeniu książki Czytelnik będzie znał wszystkie główne funkcje UE4 i będzie w stanie sprawić, że wymarzona przez niego gra stanie się rzeczywistością dzięki Unreal Engine 4.18+.

Umiejętności, które można zdobyć:
• Podstawy tworzenia gry bitewnej, pozwalające na pracę z innymi systemami krytycznymi dla rozgrywki: sterowanie, obsługa ekwipunku, przeciwnicy sterowani przez AI, interfejs użytkownika oraz dźwięk
• Korzystanie z narzędzi wydajności i dobieranie efektów stosowanie do możliwości platformy w edytorze materiałów
• Ulepszanie efektów wizualnych przy użyciu takich systemów UE4, jak Volumetric Lightmaps, Precomputed Lighting lub przerywniki filmowe
• Poznanie metod przechodzenia pomiędzy scenami lub poziomami u strategie zarządzania
• Implementacja zgodności czasowej dźwięku i animacji
• Integracja Augmented Reality z grą przy użyciu nowego narzędzia ARKit i wsparcia dla ARCore
• Wykonywanie niemal dowolnej logiki gry poprzez skryptowanie blueprintów i rozumienie, kiedy należy ją implemen-tować w C++

Ponieważ książka jest drukowana jako czarno-biała, wydawnictwo zdecydowało się udostępnić dodatkowo plik PDF zawierający kolorowe wersje zrzutów ekranu z książki. Plik PDF pobrać ze strony wydawnictwa.

Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4
Tytuł książki: "Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4"
Autor: Matt Edmonds
Wydawnictwo: APN Promise
Cena: 79.80zł 64.64zł
Klienci, którzy kupili „Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4”, kupili także:
<b>MySQL Vademecum profesjonalisty Wydanie V</b>, <font color="navy">Paul DuBois</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
MySQL Vademecum profesjonalisty Wydanie V, Paul DuBois, Wydawnictwo HELION
<b>Silniki spalinowe pojazdów szynowych</b>, <font color="navy">Michał Lewandowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Silniki spalinowe pojazdów szynowych, Michał Lewandowski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2018 Kurs zaawansowany</b>, <font color="navy">Fabian Stasiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ExpertBooks</font>
Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2018 Kurs zaawansowany, Fabian Stasiak, Wydawnictwo ExpertBooks
<b>Pan raczy żartować Panie Feynman Przypadki ciekawego człowieka Wydanie III</b>, <font color="navy">Richard P. Feynman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Zysk i S-ka</font>
Pan raczy żartować Panie Feynman Przypadki ciekawego człowieka Wydanie III, Richard P. Feynman, Wydawnictwo Zysk i S-ka
<b>Wbiec na szczyt</b>, <font color="navy">Arthur Lydiard</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Wbiec na szczyt, Arthur Lydiard, Wydawnictwo Septem
<b>Zasady rodzicielstwa. Jak być dobrym i mądrym rodzicem</b>, <font color="navy">Richard Templar</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Zasady rodzicielstwa. Jak być dobrym i mądrym rodzicem, Richard Templar, Wydawnictwo Sensus
<b>Jak uczy się mózg</b>, <font color="navy">Manfred Spitzer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Jak uczy się mózg, Manfred Spitzer, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Sztuka programowania mikrokontrolerów AVR podstawy</b>, <font color="navy">Andrzej Pawluczuk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Sztuka programowania mikrokontrolerów AVR podstawy, Andrzej Pawluczuk, Wydawnictwo BTC
<b>Piękna Młoda Szczupła w 8 tygodni</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Edipresse Polska</font>
Piękna Młoda Szczupła w 8 tygodni, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Edipresse Polska
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo APN Promise
 Kategoria:
 Ekonometria
Ekonometria Wybrane zagadnienia

Ekonometria Wybrane zagadnienia

49.00zł
36.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Podręcznik pentestera. Bezpieczeństwo systemów informatycznych Peter Kim HELION
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION

środa, 20 marzec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami